Και ενώ ακόμα είναι νωπή η ανάμνηση της πρωταγωνιστικής ερμηνείας της στη γυρισμένη στην Αθήνα ταινία του Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ, «Εγκλήματα του μέλλοντος». Ο συμπρωταγωνιστής της σε εκείνη την ταινία, Βίγκο Μόρτενσεν, είχε πει για τη Σεϊντού ότι είναι η πιο αφοσιωμένη ηθοποιός με την οποία έχει συνεργασθεί στη μεγάλη οθόνη. «Είχε τη λογική του ότι δεν με νοιάζει πώς ακούγεται ή πώς δείχνει αυτό που κάνω. Αν είναι σωστό για την ηρωίδα που υποδύομαι ή για τον Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ, θα το πάω έως το τέλος». Η ίδια τονίζει ότι κάθε φορά που καλείται να συνεργαστεί με έναν διαφορετικό σκηνοθέτη νιώθει τρόμο και πίεση. «Ποτέ δεν ξέρω τι θα κάνω κάθε φορά που ξεκινά μια νέα συνεργασία και τότε με κυριεύει ο φόβος. Αλλά πάντα είμαι πρόθυμη να το κάνω. Είναι κάτι απόλυτα αναγκαίο για εμένα και γίνεται το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή μου όταν το κάνω», υπογραμμίζει. «Είναι απλή και καθόλου μπλαζέ όταν δουλεύουμε», λέει για εκείνη η σκηνοθέτις Μία Χάνσεν-Λαβ που συνεργάστηκαν στη νέα της ταινία με τίτλο «One fine morning».
Σημαντικές συνεργασίες
«Το να αναλύω τις ηρωίδες που ερμηνεύω είναι ό,τι πιο βαρετό μπορώ να κάνω σε μια ταινία. Ακούω άλλους που λένε αυτός ο χαρακτήρας είναι έτσι, σκέφτεται αυτό, έχει περάσει από εκείνη την κατάσταση. Δεν είναι για εμένα αυτά. Δεν με ενδιαφέρουν καθόλου. Ο σκηνοθέτης και οι δικές του προθέσεις είναι αυτά που με κινητοποιούν σε μια ερμηνεία», υποστηρίζει. Και το βιογραφικό της μέχρι στιγμής είναι γεμάτο από συνεργασίες με σημαντικούς σκηνοθέτες, όπως ο Ρίντλεϊ Σκοτ, ο Γούντι Αλεν, ο Τόμας Βίντερμπεργκ, ο Σαμ Μέντες, ο Κάρι Φουκουνάγκα και ο περιβόητος Αμπντελαντίφ Κεσίς, που τον συνάντησε στην ταινία «Η ζωή της Αντέλ». Ταινία που της χάρισε τον Χρυσό Φοίνικα, καθώς η επιτροπή αποφάσισε να βραβεύσει και τις δύο πρωταγωνίστριες μαζί με τον σκηνοθέτη, αλλά και ένα επεισόδιο στη ζωή της που μάλλον δεν θα θέλει να θυμάται συχνά. Και εννοούμε την κόντρα που ξέσπασε με τον Τυνήσιο σκηνοθέτη για τις μεθόδους που ακολούθησε στα γυρίσματα. Ο Κεσίς απαιτούσε δεκάδες λήψεις για μία μόνο σκηνή, ενώ για την περιβόητη 7λεπτη σκηνή στο κρεβάτι με την Αντέλ Εξαρχόπουλος ο σκηνοθέτης ξόδεψε 10 μέρες μέχρι να πάρει αυτό που ήθελε. Τους ισχυρισμούς της επιβεβαίωσαν και μέλη του συνεργείου που σε ανακοίνωσή τους κατηγορούσαν τον Κεσίς για το ωράριο-λάστιχο στο οποίο δούλευαν και τις συνθήκες εργασίας που ήταν χαοτικές. «Ηταν το όνειρό μου να δουλέψω μαζί του», έλεγε μετά η Σεϊντού σχεδόν καταρρακωμένη από τη δημόσια διαμάχη.
Παρ’ όλα αυτά, συνεχίζει να επιβεβαιώνει σε όσους τη ρωτούν ότι «το σινεμά με κάνει να θέλω να βρίσκομαι σε αυτόν τον κόσμο. Το να βλέπω ταινίες είναι ένας τρόπος επιβίωσης για εμένα». Και συνεχίζει λέγοντας ότι «δεν έχω πρόβλημα με κάτι άσχημο ή με μια τραγωδία που βλέπουμε στη μεγάλη οθόνη. Ομως, αυτό το άσχημο πρέπει να εμπεριέχει μια αλήθεια. Για εμένα η αλήθεια είναι συνώνυμη της ομορφιάς και η ομορφιά είναι αυτό που με συνδέει με αυτόν τον κόσμο».
Ειδήσεις σήμερα
Χώρισαν ενάμιση χρόνο μετά τον γάμο τους – Οριστικό διαζύγιο για πασίγνωστο Έλληνα τραγουδιστή