Η έρευνα επιβεβαιώνει ότι η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων ανήκει αδιαμφισβήτητα στους κερδισμένους της πανδημίας δεδομένου ότι κατά το δεκάμηνο του έτους ο κλάδος αναπτύχθηκε κατά 8,4%, ενώ αντίστοιχα το καλάθι των ταχυκίνητων αγαθών σε αυτή την αγορά κατά 8,7%. Παράλληλα, όλες οι κατηγορίες προϊόντων παρουσίασαν θετική ανάπτυξη, ενώ ειδικά τα προϊόντα φροντίδας σπιτιού και τα είδη bazaar είχαν διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης με +17,6% και +13,3% αντίστοιχα.
Προσφορές
Επιπλέον, η συγκυρία προσφέρει μια ιστορική ευκαιρία ώστε να γίνει μια εκλογίκευση ως προς τη στρατηγική τιμών και προσφορών, ώστε πολλές κατηγορίες προϊόντων να ξεφύγουν από το «προωθητικό σπιράλ» που βρίσκονται εδώ και χρόνια.
Σύμφωνα με την ανάλυση της Nielsen, στην Ελλάδα από τον συνολικό όγκο πωλήσεων που πραγματοποιείται στα σούπερ μάρκετ, περισσότερα από τα 1 στα 2 προϊόντα (54%) πωλείται με κάποιου είδους προσφορά. Ωστόσο, το 75% των προωθητικών ενεργειών δεν αποφέρει στην επιχείρηση έσοδα από επιπλέον πωλήσεις σε σχέση με τα χρήματα που επενδύονται για την προώθηση.
Τέλος, σε ό,τι αφορά στην καταναλωτική συμπεριφορά, μετά την εμφάνιση της πανδημίας 1 στους 3 αγοραστές επέλεξε να επισκεφθεί και να πραγματοποιήσει τις αγορές του σε κάποιο νέο -από το συνηθισμένο – κατάστημα. Η τάση αυτή, που είναι και παγκόσμια, είναι ραγδαία αυξητική δεδομένου ότι το αντίστοιχο ποσοστό ήταν μόλις στο 4% το 2019.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr