Με αυτή τη κίνηση η εταιρεία γίνεται η πρώτη Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία που θα εμπορεύεται της δική της πλήρως ηλεκτρική μοτοσυκλέτα το 2020. Η επίσημη παρουσίαση θα πραγματοποιηθεί στις 19 Νοεμβρίου στη Βαρκελώνη στα πλαίσια του Smart City Expo World Congress. Το νέο πρωτότυπο eScooter θα συμπεριληφθεί στη στρατηγική της εταιρείας για την αστική κινητικότητα, η οποία εστιάζει στην προσφορά βιώσιμων λύσεων για τις πόλεις. Η Seat είχε ανακοινώσει πως θα προωθήσει τη στρατηγική micromobility του Volkswagen Group στο περασμένο Mobile World Congress. Η στρατηγική αυτή περιλαμβάνει επίσης το πρωτότυπο Minimó καθώς και το eXS Kickscooter powered by Segway το οποίο παρουσιάστηκε στα πλαίσια του Smart City Expo 2018.
Ο Πρόεδρος της Seat Luca de Meo δήλωσε ότι «η συνεχής ανάπτυξη των μεγαλουπόλεων καθιστά την αποτελεσματική κινητικότητα ως μια από τις κύριες προκλήσεις που πρέπει να ξεπεραστούν. Σήμερα κάνουμε ένα ακόμα βήμα στη στρατηγική μας για την αστική μικροκινητικότητα, επιβεβαιώνοντας το λανσάρισμα του πρώτου eScooter στην ιστορία της
μάρκας».
Η Βαρκελώνη είναι μία Ευρωπαϊκή πόλη με τις περισσότερες μοτοσυκλέτες κατά κεφαλήν και έχει μακρόχρονη παράδοση στη κινητικότητα σε δύο τροχούς. Για το λόγο αυτό, η SEAT πρόκειται να συνεργαστεί με την κατασκευάστρια εταιρεία ηλεκτρικών μοτοσυκλετών Silence και το eScooter θα πουληθεί τόσο σε ιδιώτες πελάτες όσο και σε στόλους υπηρεσιών sharing.
Η Seat βρίσκεται σε μία φάση να καταστεί φορέας υπηρεσιών κινητικότητας που ξεπερνά όμως το πεδίο κατασκευής οχημάτων, σε μία προσπάθεια να ανταποκριθεί σε μία από τις κύριες τάσεις κινητικότητας του μέλλοντος: τη συνεργατική, την κοινή και τη βιώσιμη οικονομία. Υπό αυτή την έννοια η εταιρεία προσφέρει ήδη υπηρεσίες car sharing μέσω της Respiro και επιπλέον εμπορεύεται το eXS KickScooter powered by Segway, η οποία είναι επίσης διαθέσιμη σε υπηρεσίες sharing μέσω UFO start-up.
Επιπλέον, πρόσφατα η Seat παρουσίασε το μοντέλο Minimo, ένα 100% ηλεκτρικό όχημα που συνδυάζει τα καλύτερα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας και έχει σχεδιαστεί για να προσαρμόζεται στις πλατφόρμες κινητικότητας που θα διαμορφώσουν το μέλλον της οδήγησης στις πόλεις.