Την μεγαλύτερη θετική συνεισφορά σε αυτή την ανάπτυξη, λόγω της μεγάλης συμμετοχής τους στο συνολικό καλάθι, την πραγματοποιούν τα τρόφιμα & ποτά, τα οποία στο σύνολό τους αναπτύσσονται με 28,4%, ωστόσο τα μεγαλύτερα ποσοστά ανάπτυξης, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, τα παρουσιάζουν τα προϊόντα οικιακής χρήσης, καθώς και τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, τα οποία κινήθηκαν στο +70% και +43,7% αντίστοιχα.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Niesen, τα μεγαλύτερα ποσοστά αύξησης των πωλήσεών τους σε αξία την εν λόγω περίοδο (24/02/20-22/03/20) σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (25/02/19-24/03/19) παρουσίασαν στις κατηγορίες τροφίμου: αλεύρι (141,6%), όσπρια (138,2%), ρύζι (124,4%) και ζυμαρικά (118,1%) ενώ στις κατηγορίες μη τροφίμου: σαπούνια υγρά και μπάρες (246,7%), χλωρίνη (184,2%), καθαριστικά σπιτιού (147,4%) και μαντηλάκια προσωπικής υγιεινής (133,8%).
Εξετάζοντας τις επιμέρους περιοχές της Ελλάδας το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης εξακολουθεί να το παρουσιάζει η Θεσσαλονίκη, με 33,5%, καθώς εκεί εμφανίστηκε και το πρώτο κρούσμα του κορωνοϊού, ενώ ακολουθεί η ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας-Θράκης με 29,7%, καθώς και η Αττική με 27,7%.