Μετά από έναν εκπληκτικό αγώνα- ειδικά στο τρίτο μέρος του- ο Λιούις κράτησε πίσω του τον Σεμπάστιαν Φέτελ και μείωσε τη μεταξύ τους διαφορά στη βαθμολογία στους 7 βαθμούς. Τρίτος, «αθόρυβα», ο Ρικιάρντο, 4ος ο Ράικονεν που έκανε πολύ καλό αγώνα παρά την βαριά ποινή που δέχτηκε.
Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή:
Σβήνουν τα κόκκινα φώτα, «ανάβει» ο Αλόνσο
Με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα στο συννεφιασμένο, αρχικά, Σπα, ο Χάμιλτον διατήρησε με δυσκολία την πρωτοπορία κρατώντας πίσω του τον Φέτελ, με τον Μπότας- με τη σειρά του- να μένει 3ος μπροστά από τον Κίμι.
Οι δύο Ρεντ Μπουλ (με τον Μαξ μπροστά από τον Ρικιάρντο) έμεναν σταθερά στο 5-6, όμως αυτός που έκλεψε την παράσταση ήταν ο (λυπηθείτε τον εκεί στην ΜακΛάρεν) Φερνάντο Αλονσο: ο Ισπανός με μια εκπληκτική εκκίνηση έφτασε στη 7η θέση, την έχασε προσωρινά από τον Χούλκενμπεργκ, όμως μετά με το προσπέρασμα της χρονιάς την πήρε πίσω.
Για λίγο, όπως αποδείχτηκε: στην ευθεία οι πάντες τον περνούσαν δια περιπάτου, εκμεταλλευόμενοι την αδυναμία του κινητήρα της Χόντα.
«Είναι αστείο αυτό που γίνεται, με περνάνε όλοι σαν σταματημένο», ούρλιαζε στο team radio εις μάτην ο Ισπανός…
Όλοι στα πιτ μπαίνουνε, τίποτα δεν αλλάζει. Σχεδόν…
Στον 4ο γύρο ο Μαξ Φερστάπεν είδε τη θεά Τύχη να τον φτύνει εκ νέου κατά πρόσωπο: πρόβλημα με τον κινητήρα, νέα εγκατάλειψη (η 6η φετινή) και η 5ηθέση πήγε στον teammate του.
Στον 13ο γύρο ο Χάμιλτον μπήκε στα πιτ για να βγάλει την ultra soft και να περάσει στην soft, στον επόμενο γύρο τον μιμήθηκε ο Μπότας και στον 15ομπήκε ο Φέτελ.
Ποιο ήταν το αποτέλεσμα όλων αυτών; Κανένα: οι 3 τους έμειναν ως είχαν στην πρώτη τριάδα, όμως πίσω τους ο Κίμι τα έκανε μαντάρα: αγνοώντας παντελώς τις κίτρινες σημαίες ο Φινλανδός πέρασε με τέρμα το γκάζι από την Au Rouge και δέχτηκε μια ωραιότατη ποινή 10 δευτερολέπτων stop and go στα πιτ, με αποτέλεσμα να βγει στην 7η θέση.
Στις πιο πίσω θέσεις της δεκάδας, ο Γκροζιάν με τον Πέρεζ και τον Χούλκενμπεργκ μάχονταν για το 6-8, με τον Αλόνσο να έχει πέσει εκτός 10άδας και να εγκαταλείπει αρκετά… εκνευρισμένος στο τέλος.
Μηχανοκίνητες ομορφιές…
Οι «τσιχλόφουσκες» τρελάθηκαν!
Κι ενώ όλα πήγαιναν καλά (σε βαθμό τετράτροχης ανίας) μέχρι λίγο μετά το μέσο του αγώνα, στο 29o γύρο οι δύο Φορς Ίντια αποφάσισαν να «τρελαθούν»: Οκόν και Πέρεζ- που δε διατηρούν ακριβώς αγγελικές σχέσεις μεταξύ τους…- ακούμπησαν με υπαιτιότητα του δεύτερου, έφυγαν τροχοί και «χαλάσματα» στην πίστα με αποτέλεσμα να μπει μέσα το Αυτοκίνητο Ασφαλείας!
Κι εκεί, πήρε εκ νέου φωτιά ο αγώνας…
Μαγεία κινούμενη σε τέσσερις ρόδες
Με το που «απαλλαχθήκαμε» από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας στον 36ο γύρο, ο Φέτελ κόλλησε πίσω από τον Χάμιλτον (έχοντας, θυμίζουμε, την πολύ μαλακή γόμα που θεωρητικά ήταν ταχύτερη από τη μαλακή του πιλότου της Μερσέντες) και επιχείρησε να τον περάσει στο τέλος της Au Rouge.
Ο Βρετανός, όμως, δείχνοντας την σπάνια οδηγική του κλάση, παρά το γεγονός πως η Φεράρι ήταν μισό σώμα μονοθέσιου μπροστά, κατάφερε να διατηρήσει την πρωτοπορία και να «χαθεί» στο βάθος, παίρνοντας την 5η φετινή- και 58ηστο σύνολο- νίκη στην καριέρα του.
Πίσω του ο Σεμπ αρκέστηκε στην «καλοδεχούμενη» 2η θέση, όμως του μένει η πικρία πως θα μπορούσε να δει πρώτος την καρό σημαία.
Τρίτος ήταν ο εκπληκτικός- και πάλι- Ρικιάρντο, με τον Ράικονεν να τερματίζει πίσω του, παρά το γεγονός πως δέχτηκε ποινή 10 ολόκληρων δευτερολέπτων.
Μπότας (κάκιστο ΣΚ, φαινότανε από τις ελεύθερες δοκιμές πως έρχεται το «κακό»…), Χούλκενμπεργκ, Γκροζιάν, Μάσα (τρομερός αγώνας από τον «γερόλυκο»), Οκόν, Σάινθ να συμπληρώνουν τη βαθμολογούμενη δεκάδα στην πιο εντυπωσιακή, ενδεχομένως, πίστα ολόκληρου του καλεντάρι.
Ο Λιούις, λοιπόν, επέστρεψε μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα με τον τρόπο που ξέρει: με το πόδι κολλημένο στο γκάζι.
Πέρυσι, η χαλαρότητα στο πρώτο μισό του στοίχησε ένα ολόκληρο πρωτάθλημα από έναν κατώτερο οδηγό- τον Ρόσμπεργκ.
Φέτος, είναι μόλις 7 βαθμούς πίσω, με αρκετό δρόμο ακόμα μέχρι το τέλος. Μόνο που…
Μόνο που ο αντίπαλος που έχει να κερδίσει, είναι απείρως πιο σκληρός από τον Νίκο.
Έτσι δεν είναι, Σεμπ;
Βαθμολογία οδηγών
Φέτελ 220
Χάμιλτον 213
Μπότας 179
Ρικιάρντο 132
Ράικονεν 128
Φερστάπεν 67
Πέρεζ 56
Οκόν 47
Σάινθ 36
Χούλκενμπεργκ 34
Μάσα 27
Γκροζιάν 24
Στρολ 18
Μάγκνουσεν 11
Αλόνσο 10
Βερλάιν 5
Κβιάτ 4
Βαντόρν 1
Πάλμερ 0
Έρικσον 0
Φαντόρν 0
Τζιοβινάτσι 0
Βαθμολογία κατασκευαστών
Mercedes 392
Ferrari 348
Red Bull 199
Force India 103
Williams 45
Toro Rosso 40
Haas 35
Renault 34
McLaren 11
Sauber 5
Πηγή:sdna.gr