Σύμφωνα με τις διαρροές που γίνονται επιλεκτικά σε Μέσα φιλικά προς τον ΣΥΡΙΖΑ και κυρίως προς τον Αλέξη Τσίπρα, σε αυτές τις «μυστικές δημοσκοπήσεις» -που μόνο η Κουμουνδούρου έχει στα χέρια της- η διαφορά υπέρ της Νέας Δημοκρατίας είναι μονοψήφια και η φθορά της κυβέρνησης «σαφώς μεγαλύτερη από αυτήν που καταγράφουν παραδοσιακές μετρήσεις».
Το κυβερνών κόμμα, σύμφωνα με τις «μυστικές δημοσκοπήσεις», χάνει κυρίως προς την αδιευκρίνιστη ψήφο, χάνει όμως και προς τον ΣΥΡΙΖΑ, σημειώνοντας απώλειες που φτάνουν το 20% (!) προς τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά κυρίως προς την «αδιευκρίνιστη ψήφο» -που σε κάποιες περιπτώσεις αγγίζει και το 20%- ενώ οι κοινωνικές ομάδες που σύμφωνα με τις ίδιες διαρροές εγκαταλείπουν τη Νέα Δημοκρατία (σ.σ.: μάλλον λόγω του «γ@@σαμε τη μεσαία τάξη» του Πολάκη) είναι οι ελεύθεροι επαγγελματίες και οι μικρομεσαίοι.
Οι ίδιες «μυστικές δημοσκοπήσεις» δείχνουν ότι ανεβαίνει η συσπείρωση του ΣΥΡΙΖΑ, καθώς το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης δεν εισπράττει μόνο από τις απώλειες της Νέας Δημοκρατίας, αλλά και από τις απώλειες των άλλων κομμάτων της αντιπολίτευσης. Κυρίως (σ.σ.: μαντέψτε) από τις απώλειες του Κινήματος Αλλαγής.
Επίσης, σύμφωνα πάντα με τις «μυστικές δημοσκοπήσεις» της Κουμουνδούρου που ουδείς άλλος γνωρίζει, ο ΣΥΡΙΖΑ δεν ανεβαίνει μόνο στην ηλικιακή ομάδα 35-54, αλλά και στην ηλιακή ομάδα 55+.
Η βασική διαρροή του επιτελείου του κ. Τσίπρα είναι, όπως γράφει το ieidiseis, ότι «η Κουμουνδούρου έχει συγκροτήσει ερευνητική ομάδα που μελετά και αναλύει τα ευρήματα τόσο των δημοσκοπήσεων που η ίδια ενεργεί όσο και των μετρήσεων που δημοσιεύονται» και «είναι χαρακτηριστικό πως στις έρευνες που πραγματοποιεί εντάσσει και μετρήσεις μέσω του Διαδικτύου», όπου φαίνεται ότι «πλέον έχουμε να κάνουμε με μια άλλη Ελλάδα».
Όπως το 2019
Οι δημοσκοπήσεις αποτελούν χαίνουσα πληγή για τον ΣΥΡΙΖΑ και τον κ. Τσίπρα προσωπικά από τότε που σταμάτησαν να είναι ευνοϊκές για αυτόν.
Ο λόγος είναι ότι ο αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ βάσιζε μεγάλο τμήμα από το πολιτικό του κεφάλαιο στην εικόνα του.
Πριν από τη στρατηγική, τριπλή εκλογική ήττα του 2019 (ευρωεκλογές, εθνικές, αυτοδιοικητικές) το πρώην κυβερνών κόμμα έριξε πολλές δυνάμεις για να ανατρέψει την εικόνα που έδειχναν οι δημοσκοπήσεις των εταιριών-μελών του ΣΕΔΕΑ.
Ενα ολόκληρο σχέδιο συκοφάντησης των εταιριών δημοσκοπήσεων, σε συνδυασμό με αποτελέσματα τελείως διαφορετικά άγνωστων εταιριών που δεν πληρούσαν καμία προϋπόθεση λειτουργίας, βρισκόταν σε πλήρη εξέλιξη από τον Σεπτέμβριο του 2018 ως και τον Μάιο του 2019.
Νωπό είναι ακόμα το μελάνι για την εταιρία Common View, που προεκλογικά έδινε τον ΣΥΡΙΖΑ με δύο μονάδες μπροστά όταν στις δημοσκοπήσεις των εταιριών-μελών του ΣΕΔΕΑ ήταν πίσω με 8, 10 ή και περισσότερες.
Αργότερα, αποκαλύφθηκε ότι η εταιρία Common View λειτουργούσε υπό τη διεύθυνση του Γιάννη Σκλια, μαθητή του καθηγητή Πανεπιστημίου και πρώην υπουργού Επικρατείας, επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, Χριστόφορου Βερναρδάκη.
Και οι «συστημικές» εταιρίες δημοσκοπήσεων επιβεβαιώθηκαν μέχρι κεραίας. Τις ημέρες μετά τις εκλογές, ο πρόεδρος της MRB Δημήτρης Μαύρος, αλλά και άλλοι δημοσκόποι εξηγούσαν ότι οι λάθος προβλέψεις του 2015 οφείλονταν σε μεθοδολογικά λάθη που διορθώθηκαν και πως η επικαιροποίηση των δειγμάτων έδωσε ξανά μεγάλο βαθμό αξιοπιστίας στις μετρήσεις.
Αμέσως μετά τις εκλογές, και στην προσπάθειά του να πείσει ότι πραγματοποιεί στροφή προς το Κέντρο, ο ΣΥΡΙΖΑ δεν επέμεινε στον καταγγελτικό του λόγο εναντίον των εταιριών δημοσκοπήσεων.
Οταν όμως διαπίστωσαν ότι η ψαλίδα υπέρ της Νέας Δημοκρατίας, παρά το ότι κυβερνά, ανοίγει και δεν κλείνει, όπως συνήθως συνέβαινε τα χρόνια της Μεταπολίτευσης που υπάρχουν και στοιχεία, άρχισαν να τους ζώνουν τα φίδια. Και μετά από ένα διάστημα αμφιταλαντεύσεων, επικράτησε και σε αυτό το ζήτημα η γραμμή του Παύλου Πολάκη, ο «πολακισμός».
Ο ΣΥΡΙΖΑ άρχισε να καταγγέλλει ξανά τις δημοσκοπήσεις, να συκοφαντεί τις εταιρίες και τους ιδιοκτήτες τους ως μέλη ενός αόρατου συστήματος που στηρίζει την κυβέρνηση και εχθρεύεται τον κ. Τσίπρα. Ως μέλη ενός συστήματος που λέει ψέματα στην κοινή γνώμη ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης και η Νέα Δημοκρατία προηγούνται στις προτιμήσεις της κοινής γνώμης.
Στην αρχή το έκαναν περιφερειακά στελέχη, μετά κεντρικά και κατόπιν το πήρε επάνω του ο ίδιος ο κ. Τσίπρας. «Ψεύτικες» οι δημοσκοπήσεις, φωνάζει τώρα μέσα και έξω από τη Βουλή ο κ. Τσίπρας. Και όποιος από τον ΣΥΡΙΖΑ δεν το υποστηρίζει ή υποστηρίζει ότι για τον ΣΥΡΙΖΑ «δεν είναι στραβός ο γιαλός αλλά στραβά αρμενίζει» αυτομάτως χαρακτηρίζεται ως «εσωκομματική αντιπολίτευση».
Στη Βουλή
Ο ΣΥΡΙΖΑ, όπως είχε γράψει ο Ελεύθερος Τύπος της Κυριακής, έφερε στη Βουλή ερώτηση με την οποία αμφισβητεί τον τρόπο που λειτουργούν οι εταιρίες δημοσκοπήσεων.
Οι… ιθύνοντες της Κουμουνδούρου λένε ότι στους τρόπους σφυγμομέτρησης της κοινής γνώμης πρέπει να συμπεριληφθούν και οι μετρήσεις που γίνονται στο Διαδίκτυο.
Ενας νέος «ανένδοτος» κατά του συστήματος των δημοσκόπων ξεκινά από την αξιωματική αντιπολίτευση. Στο πλευρό του ΣΥΡΙΖΑ και οι εταιρίες που δεν μετέχουν στον ΣΕΔΕΑ ή μετέχουν στον ΣΕΔΕΑ αλλά δεν πληρούν τις προϋποθέσεις να ανταγωνιστούν τις μεγάλες.
Με απλά λόγια, αν η πραγματικότητα δε συμφωνεί με τον κ. Τσίπρα, τόσο χειρότερα για την πραγματικότητα Νο2.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου
Μητσοτάκης: «Καλημέρα από την χιονισμένη Αθήνα» – Στα «λευκά» το Μαξίμου
Στέιτ Ντιπάρτμεντ: Στενή συνεργασία Ουάσινγκτον – Αθήνας για τη σταθερότητα στην Αν. Μεσόγειο
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr