Σε σύνολο 220 παρόντων βουλευτών υπέρ ψήφισαν 150 βουλευτές ενώ 70 βουλευτές την καταψήφισαν. Υπέρ ψήφισαν οι βουλευτές της ΝΔ ενώ την καταψήφισαν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και της Ελληνικής Λύσης. Από τη διαδικασία της ψηφοφορίας απουσίαζαν ΚΙΝΑΛ, ΚΚΕ και ΜέΡΑ25.
Μετά την κατάθεση της τροπολογίας το θερμόμετρο ανέβηκε καθώς τόσο το ΚΙΝΑΛ δια του Βασίλη Κεγκέρογλου όσο και ο ΣΥΡΙΖΑ με δεύτερη τοποθέτηση του Δημήτρη Τζανακόπουλου ζήτησαν απόσυρση της τροπολογίας
Βασίλης Κεγκέρογλου: «Η τροπολογία που αφορά την απάλειψη προσόντων για τον διοικητή της ΕΥΠ κάνει την κυβερνηση να είναι απόλυτα εκτεθειμένη. Δεν είμαστε διατεθειμένοι ούτε τη διαδικασία να δεχτούμε ούτε και τις πολιτικές επιλογές οι οποίες έρχονται να δώσουν λάθος μήνυμα στην κοινωνία. Οτι δηλαδή βάζουμε τους δικούς μας αρκεί να υπάρξει μια νομοθετική ρύθμιση για να προσαρμόσουμε τα προσόντα τους στο νόμο
Καλούμε τον κ. Γεραπετριτη και τον κ.Καραμανλή να πάρουν πίσω αυτή την τροπολογία. Εάν δεν το κάνετε εμείς σε συζήτηση για τέτοια τροπολογία δεν θα πάρουμε μέρος.»
Σε πιο υψηλούς τόνους ο Δημήτρης Τζανακόπουλος έκανε λόγο για ντροπή και για εξευτελισμό της ΕΥΠ.
Δημήτρης Τζανακόπουλος: «Έχουμε ενώπιον μας μια σκανδαλώδη τοπολογία. Είναι παράνομη η τοποθέτηση του διοικητή της ΕΥΠ αφού δεν κατέχει τους τυπικούς τίτλους. Σήμερα παραδέχεστε ότι τινάξετε στον αέρα την λειτουργία της ΕΥΠ
Είναι ντροπή, είναι αίσχος, είναι απαράδεκτο. Ο κ. Μητσοτάκης είχε πει ότι δεν θα κάνει καμία αλλαγή του νόμου για να νομιμοποιήσει την απαράδεκτη αυτή επιλογή. Είστε βαρύτατα εκτεθειμένοι και υπεύθυνοι για όσα έχετε προκαλέσει στη ΕΥΠ.
Ποιος σας αναγκάζει να εξευτελιστείτε κατά τον τρόπο αυτό αναδρομικά νομιμοποιώντας ένα κύριο ως διοικητή της ΕΥΠ και να μην κάνετε μια άλλη επιλογή που θα μπορούσε να ικανοποιεί τα κριτήρια του νόμου;»
Μάλιστα ο κ. Τζανακόπουλος απευθύνθηκε στον κ. Γεραπετρίτη ζητώντας προσωπικά να αποσύρει την τροπολογία
Μητσοτάκης στο υπουργικό: Δεν έχουμε την πολυτέλεια του εφησυχασμού
«Είστε υπεύθυνος και οφείλεται άμεσα να αποσύρεται αυτή την τροπολογία για να μην εξευτελίζεται η χώρα διεθνώς με τον τρόπο αυτό.
Απαντώντας στις επικρίσεις ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας χαρακτήρισε την τροπολογία ως μια καλή ιδέα και ότι ο διοικητής της ΕΥΠ πρέπει να κρίνεται από τα ουσιαστικά του προσόντα και από την διοικητική του ικανότητα
Σπήλιος Λιβανός: «Είναι μια καλή ιδέα η αλλαγή αυτή που υπάρχει στην τροπολογία. Θεωρούμε πως είναι προς την καλή κατεύθυνση αυτή η διάταξη. Το ουσιαστικό για έναν διοικητή της ΕΥΠ είναι τα ουσιαστικά του προσόντα και η διοικητική του ικανότητα. Θα κριθεί εκ του αποτελέσματος. Είστε υπερβολικοί ως αντιπολίτευση με αυτά που λέτε και από τη μεριά μας στηρίζουμε την τροπολογία».
Επίσης ολοκληρώθηκε στην Ολομέλεια της Βουλής η συζήτηση και ψήφιση του νομοσχεδίου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τις άδειες οδήγησης.
Υπέρ της αρχής του νομοσχεδίου τάχθηκαν μόνο οι βουλευτές της ΝΔ ενώ ΣΥΡΙΖΑ, ΚΙΝΑΛ και Ελληνική Λύση καταψήφισαν. Το ΚΚΕ και το ΜεΡΑ25 απουσίαζαν από τη διαδικασία ψηφοφορίας.
Κλείνοντας τη συζήτηση ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης υπεραμύνθηκε των νέων ρυθμίσεων, ενώ απαντώντας στις επικρίσεις της αντιπολίτευσης για το χαρακτήρα τοϋ κατεπείγοντος που είχε το νομοσχέδιο αντέτεινε δύο βασικούς λόγους:
Πρώτον, ότι έπρεπε να λυθεί άμεσα ένα μείζον κοινωνικό πρόβλημα που δημιουργήθηκε τον τελευταίο χρόνο λόγω του ανεφάρμοστου και επιπόλαιου προηγούμενου νόμου του ΣΥΡΙΖΑ που κρατά σε ομηρία πάνω από 100.000 οδηγούς, κυρίως επαγγελματίες, που δεν μπορούν να πάρουν το δίπλωμα τους, ενώ κάθε εβδομάδα συσσωρεύονται ακόμα περισσότερα προβλήματα.
Δεύτερον, ότι έπρεπε να αποτραπεί η αύξηση των τελών κυκλοφορίας στη βάσει των ρύπων, και του αντιρρυπαντικού προτύπου που θα εφαρμοζόταν από την επόμενη εβδομάδα.
Ο κ. Κεφαλογιάννης κατηγόρησε το ΣΥΡΙΖΑ για μικροκομματική τακτική ενώ επεσήμανε ότι θα συσταθεί Επιτροπή η οποία μέσα από διάλογο με τους αρμόδιους φορείς, θα επεξεργαστεί και θα καταθέσει σε 6 και το αργότερο εννιά μήνες ένα νέο νομοθετικό πλαίσιο για τη διενέργεια εξετάσεων των υποψηφίων οδηγών που θα είναι σύμφωνο με τις ευρωπαϊκές οδηγίες.
Ο κ. Κεφαλογιάννης, υπογράμμισε ότι η προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών δεν προχώρησε στην έκδοση καμίας κανονιστικής πράξης, από τις 26 που προέβλεπε ο νόμος που είχε ψηφίσει ο ΣΥΡΙΖΑ εδώ και έξι μήνες, με αποτέλεσμα τα προβλήματα να συσσωρεύονται και να διογκώνονται καθημερινά».
«Δεν ξηλώνουμε τον προηγούμενο νόμο. Καταργούμε μόνο διατάξεις του που δημιούργησαν και συσσώρευσαν μόνο προβλήματα εγκλωβίζοντας χιλιάδες πολίτες, κυρίως επαγγελματίες οδηγούς», επεσήμανε ο κ. Κεφαλογιάννης.
Τέλος, ο κ. Κεφαλογιάννης σχολιάζοντας τις αντιδράσεις των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ για τη χθεσινή παρουσία στην Επιτροπή στην αρχή της συνεδρίασης, του προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εκπαιδευτών Οδήγησης Διαμαντή Ηλιάδη έκανε λόγο για υποκρισία και προσπάθεια πολιτικής εκμετάλλευσης.