Απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, Δημήτρη Κρεμαστινού, ο υπουργός Παιδείας τόνισε: «Η χθεσινή συνάντηση βοήθησε στην καταλλαγή. Εξηγήθηκαν ζητήματα και ήρθησαν οι παρεξηγήσεις. Συμφωνήσαμε όλοι ότι την ευθύνη για την εκπαίδευση στη χώρα μας έχει το κράτος. Βεβαίως η εκκλησία μπορεί να διατυπώνει την άποψή της κι οφείλουμε να λαμβάνουμε υπόψη το διάλογο που γίνεται. Αυτό κάναμε για μακρό χρονικό διάστημα. Ίσως δεν έφτανε αυτός ο διάλογος για την εκκλησία. Ο διάλογος ποτέ δεν τελειώνει».
ΑΟΖ Τουρκίας - Συρίας: Διπλωματικός συναγερμός σε Λευκωσία και Αθήνα - «Τα μαζεύει» ο Ουράλογλου
Στην συνέχεια όμως υποστήριξε ότι θα εφαρμοστούν τα προγράμματα που αποφάσισε η πολιτεία από φέτος με το υλικό που έχει διανεμηθεί ήδη με τα περσινά βιβλία και του χρόνου θα γραφτούν τα νέα: «Θα γίνει η αξιολόγηση φέτος και πριν βγουν τα νέα βιβλία του χρόνου θα υπάρξει ένας διάλογος για εφαρμογή των νέων προγραμμάτων σπουδών. Τα βιβλία που ισχύουν είχαν συναντήσει κι όταν πρωτοεκδόθηκαν την ισχυρή αντίδραση της Ιεραρχίας αλλά διδάχτηκαν τόσα χρόνια γιατί η απόφαση είναι της πολιτείας με σεβασμό στην άποψη της εκκλησίας».
Μάλιστα έκανε αναφορά και στις σχετικές προβλέψεις του Συντάγματος: «Συμφωνώ ότι πρέπει να σεβόμαστε το θρησκευτικό συναίσθημα πολιτών και να αναγνωρίζουμε το σύνθετο ρόλο της εκκλησίας και η κυβέρνησή μας με την πολιτική της αποδεικνύει ότι το σέβεται. Εδώ όμως μιλάμε για τη θρησκευτική διαπαιδαγώγηση των νέων και το Σύνταγμα δεν μιλάει για χριστιανική κι ορθόδοξη διαπαιδαγώγηση ως αποστολή του σχολείου. Το σχολείο δεν προετοιμάζει πιστούς αλλά πολίτες και καμιά φορά στο διάλογο ξεχνιέται θελημένα ή άθελα αυτή η πτυχή του Συντάγματος».
Αναφερόμενος, δε, στις αλλαγές που εξετάζει ο Υπουργείο, σημείωσε ότι η αναμόρφωση του μαθήματος των θρησκευτικών έχει στόχο τη μετατροπή του σε «μάθημα γνώσης όλων των θρησκειών με ιδιαίτερη έμφαση στον ορθόδοξο πολιτικό, που αποτελεί καθοριστικό στοιχείο για τη νεοελληνική συνείδηση» κι αυτό όπως ισχυρίστηκε γιατί «πρέπει να γνωρίζουν τα παιδιά το ακριβές μήνυμα των θρησκειών κι όχι τη διαστροφή των θρησκειών. Αυτά και άλλα πολλά είναι αντικείμενα του διαλόγου».