Ο κ. Ηλιόπουλος τόνισε ότι θεωρεί ιδιαίτερα σημαντική την αποκέντρωση των πολιτιστικών δράσεων και την υποστήριξη της καλλιτεχνικής δημιουργίας στις γειτονιές.
ΑΟΖ Τουρκίας - Συρίας: Διπλωματικός συναγερμός σε Λευκωσία και Αθήνα - «Τα μαζεύει» ο Ουράλογλου
«Είναι δυνατό σήμερα το Παγκράτι να μη διαθέτει ένα ανοιχτό πολιτιστικό κέντρο, όπου ο κάθε πιτσιρικάς να πηγαίνει και να διαβάζει, να γράφει ή να ακούει μουσική, να παρακολουθεί μαθήματα; Δική μου δέσμευση είναι η ίδρυση τέτοιων χώρων -με αξιοποίηση των εγκαταλελειμμένων κτιρίων του δήμου- σε κάθε δημοτική κοινότητα. Αλλά και στο κέντρο της πόλης, το Ακροπόλ και το Ολύμπια μπορούν να στεγάσουν ποιοτικά θεάματα με πρωτοποριακό χαρακτήρα, αναδεικνύοντας τη μεγάλη δραστηριότητα που αναπτύσσεται στην πόλη», ανέφερε.
Ακόμη, επανέλαβε ότι προτεραιότητα του αποτελεί η αξιοποίηση του κτιριακού αποθέματος του δήμου, που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, 15 πρώην βιομηχανικούς χώρους 40 στρεμμάτων, για την ίδρυση ανοιχτών χώρων πολιτιστικής και καλλιτεχνικής δημιουργίας αλλά και για κοινωνική κατοικία για νέους Αθηναίους και Αθηναίες και κίνητρα για εμπορικές και βιοτεχνικές χρήσεις.
Αναφερόμενος στις κινήσεις που θα πρέπει να κάνει η Αθήνα για να γίνει μία «έξυπνη» πόλη, τόνισε ότι «έξυπνη πόλη του 21ου αιώνα είναι η ψηφιακή πόλη» και το σχέδιο του «περιλαμβάνει μια ενιαία ψηφιακή πύλη του δήμου που θα συγκεντρώνει όλες τις παρεχόμενες υπηρεσίες του κράτους στους πολίτες και θα λειτουργεί ως ένα one-stop-shop για πολίτες κι επιχειρήσεις, μέσω ψηφιοποίησης των εγγράφων που παρέχονται από το δήμο και ολοκλήρωσης της χρήσης ψηφιακών υπογραφών, ώστε να μειώσουμε τη φυσική συναλλαγή των δημοτών με τις υπηρεσίες αλλά και των υπηρεσιών μεταξύ τους. Ακόμη περισσότερο το έργο «Smart Athina» αφορά έξυπνα συστήματα ελεγχόμενης στάθμευσης, εφαρμογές έξυπνης διαχείρισης απορριμμάτων, εφαρμογές έξυπνου οδοφωτισμού, έξυπνη διαχείριση υδάτων με σκοπό τη βελτίωση της καθημερινότητας και τη διασύνδεση της βιώσιμης αστικής ανάπτυξης με την τεχνολογία και των εφαρμογών Internet of Things (ioT)» κ.ά.