– Κατά 7,1% της ομάδας «Μεταφορές», λόγω αύξησης κυρίως των τιμών σε καύσιμα και λιπαντικά, εισιτήρια μεταφοράς επιβατών με αεροπλάνο.
– Κατά 4,1% της ομάδας «Στέγαση», λόγω αύξησης κυρίως των τιμών σε πετρέλαιο θέρμανσης, φυσικό αέριο.
– Κατά 2,4% της ομάδας «Αλκοολούχα ποτά και καπνός», λόγω αύξησης κυρίως των τιμών σε αλκοολούχα ποτά (μη σερβιριζόμενα) και τσιγάρα.
– Κατά 2,1% της ομάδας «Επικοινωνίες», λόγω αύξησης κυρίως των τιμών στις τηλεφωνικές υπηρεσίες.
– Κατά 1,6% της ομάδας «Ξενοδοχεία – Καφέ – Εστιατόρια», λόγω αύξησης κυρίως των τιμών στα εστιατόρια – ζαχαροπλαστεία – καφενεία – κυλικεία.
– Κατά 1,4% της ομάδας «Διατροφή και μη αλκοολούχα ποτά», λόγω αύξησης κυρίως των τιμών σε νωπά φρούτα και λαχανικά, ελαιόλαδο, πατάτες, καφέ.
Παπαθανάσης: 187 επενδυτικά σχέδια για τη δημιουργία 989 νέων θέσεων εργασίας
Για δεύτερο μήνα
Αξίζει να σημειωθεί πως αύξηση του πληθωρισμού 1,2% καταγράφηκε και τον Ιανουάριο, ανακόπτοντας ένα αρνητικό σερί από τον Μάρτιο του 2013, ενώ και τον Δεκέμβριο του 2016 ο γενικός δείκτης τιμών καταναλωτή εμφάνισε μηδενική μεταβολή.
Στο μεταξύ, τον Φεβρουάριο η ΕΛ.ΣΤΑΤ. καταγράφει και μειώσεις σε μια σειρά από κατηγορίες, όπως Ενδυση και Υπόδηση (-6,7%), Υγεία (-2,7%), Διαρκή Αγαθά – Είδη νοικοκυριού και υπηρεσίες (-2,2%), Αναψυχή – Πολιτιστικές δραστηριότητες (-1,3%), Αλλα αγαθά και υπηρεσίες (-1,2%) και Εκπαίδευση (-0,3%).
Οσον αφορά σε μηνιαία βάση, ο δείκτης φέρεται να έχει υποχωρήσει κατά 0,3% τον Φεβρουάριο, εξαιτίας κυρίως της μείωσης κατά 8,5% σε Ενδυση και Υπόδηση, μετά και τις γενικές χειμερινές εκπτώσεις, ενώ στο δωδεκάμηνο Μαρτίου 2016 – Φεβρουαρίου 2017 παρουσίασε υποχώρηση κατά 0,5% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα 2015-2016.
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΒΕΛΕΣΙΩΤΗ
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου