Στην πρωινή ενημέρωση, τουλάχιστον στο σύνολο του κοινού, μεγάλος νικητής είναι ο ΣΚΑΪ. Οι εκπομπές «Πρώτη Εικόνα» και «Σήμερα» φαίνεται πως έχουν «κλειδώσει» τη δυναμική τους από την πρώτη μέρα μετάδοσής τους, κρατώντας σταθερά τα μεγαλύτερα ηλικιακά κοινά θεατών. Την ίδια ώρα το δυναμικό κοινό φαίνεται πως δείχνει σαφή προτίμηση στον ALPHA και στο «Happy Day» της Σταματίνας Τσιμτσιλή, που στην 11η σεζόν της εκπομπής της φαντάζει αήττητη απέναντι στον ανταγωνισμό, με ποσοστά κοντά 20% καθημερινά και μέσο όρο τον Οκτώβριο 18,4%. Αντίθετα, τη μεγαλύτερη δυσκολία στους πίνακες τηλεθέασης της πρωινής ζώνης φαίνεται πως αντιμετωπίζει το «Καλημέρα Ελλάδα» του ΑΝΤ1 και ο Γιώργος Παπαδάκης, αφού μετά τη μετακίνηση της Μαρίας Αναστασοπούλου στον ΣΚΑΪ, η εκπομπή κατέγραψε σημαντική υποχώρηση στους πίνακες τηλεθέασης, ειδικά του δυναμικού κοινού, επηρεάζοντας και τη σχέση της αλλαγής σκυτάλης με το «Πρωινό» του Γιώργου Λιάγκα. Ως μια ισχυρή αξία στην πρωινή ζώνη έχουν αναδειχθεί βέβαια και οι «Συνδέσεις» της ΕΡΤ, που καθημερινά φέρνουν μέσο όρο άνω του 10% στο σύνολο του κοινού.
Λίγο αργότερα, στη ζώνη από τις 10.00 το πρωί έως τη 1.00 το μεσημέρι, το απόλυτο deal έγινε με την επάνοδο της Φαίης Σκορδά στην πρωινή ζώνη του MEGA. Η συνύπαρξή της με το εκρηκτικό ντουέτο του Αντρέα Μικρούτσικου και του Δημήτρη Ουγγαρέζου έδωσε την πολυπόθητη πρωτιά στο «Buongiorno» με μέσο όρο 15,3% στο δυναμικό κοινό, ενώ άφησε λίγο πιο πίσω το «Πρωινό» του ΑΝΤ1 και τη «Super Katerina» της Κατερίνας Καινούργιου, που βγήκε «λαβωμένη» από την αλλαγή στον χάρτη του ανταγωνισμού μέχρι στιγμής, κατακτώντας την τρίτη θέση της κατάταξης.
Ενα οξύμωρο σχήμα έχει δημιουργηθεί βέβαια και στη ζώνη πριν απ’ το μεσημεριανό δελτίο ειδήσεων, με τους δύο ισχυρούς παίκτες του παιχνιδιού να κονταροχτυπιούνται για την επικράτηση. Η Ζήνα Κουτσελίνη με τις «Αλήθειες με τη Ζήνα» μπορεί να ξεκίνησε χαμηλά τη σεζόν, αλλά λόγω επικαιρότητας τις τελευταίες ημέρες φαίνεται πως ανέκτησε το χαμένο έδαφος έναντι του ανταγωνισμού, με ποσοστά που πολλές μέρες ξεπερνούν και το 16%. Την ίδια στιγμή, στον ΣΚΑΪ, ένα δύσκολο εγχείρημα, αυτό της Μαρίας Αναστασοπούλου και του Αρη Πορτοσάλτε, προσπαθεί να συστηθεί στο κοινό και να επιβιώσει, δεχόμενο όμως ισχυρές πιέσεις από τον ανταγωνισμό. Το «Live you» μέχρι στιγμής τα έχει πάει πολύ καλύτερα στο σύνολο των θεατών, αλλά έχει περιοριστεί σε μονοψήφια ποσοστά σχεδόν καθημερινά στο δυναμικό κοινό.
Τι συμβαίνει σε μεσημεριανή και απογευματινή ζώνη
Με απώλειες στη φετινή σεζόν βγαίνει και η μεσημεριανή ζώνη. Η κραταιά μέχρι πέρυσι Ζέτα Μακρυπούλια με το «Rouk Zouk» μέχρι στιγμής βλέπει τα ποσοστά του παιχνιδιού να έχουν υποχωρήσει σε σχέση με την προηγούμενη σεζόν, ενώ αξιοσημείωτη είναι η είσοδος του Πέτρου Κουσουλού με την εκπομπή «OPEN Τώρα», που πολλές φορές βρίσκεται ακόμα και δέκα μονάδες πάνω από τον μέσο όρο του σταθμού, δημιουργώντας μια τάση που δεν ξέρει κανείς πού θα οδηγήσει στο τέλος από άποψη μέσων όρων θέασης. Με μέτρια ποσοστά συνεχίζει την πορεία της και η Δανάη Μπάρκα, αυτή τη φορά στη μεσημεριανή ζώνη, αφού το «Πάμε Δανάη» έχει παγιωθεί κοντά στο 10%, γεγονός που κρίνει ως έξυπνη τη μετακίνησή της εκτός πρωινής ζώνης. Αντίθετα, με χαμηλότερα ποσοστά σε σχέση με τον ανταγωνισμό συνεχίζουν οι εκπομπές «My Style Rocks» και «Η μαμά μου μαγειρεύει καλύτερα από τη δική σου» στον ΣΚΑΪ , ενώ σε μία ενδιάμεση κατάσταση βρίσκεται το «Shopping Star» με την Ηλιάνα Παπαγεωργίου που δημιουργεί ντέρμπι επικράτησης με το μεσημεριανό πρόγραμμα του Μεγάλου Καναλιού. Και εδώ, ο παράγοντας ΕΡΤ λειτουργεί καταλυτικά, αφού το «Στούντιο 4» με τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και τον Θανάση Αναγνωστόπουλο καθημερινά φιγουράρει κοντά στο 9%, είτε στο σύνολο είτε στο δυναμικό κοινό.
Αρκάς: Μία καλημέρα αφιερωμένη στο Πολυτεχνείο - Η γενιά εκείνη μεγάλωσε
Σε παιχνίδι για πολλούς παίκτες εξελίσσεται και η απογευματινή ζώνη. Το «Live News» του Νίκου Ευαγγελάτου είναι διαχρονικά ο ηγέτης της ζώνης με ποσοστά της τάξεως του 15%, ενώ και η επαναφορά του «Deal» στον ALPHA, με τον Γιώργο Θαναηλάκη, έκανε αίσθηση και κατέκτησε πρωτιά στη ζώνη του τον Οκτώβριο, με 13,2% στο δυναμικό κοινό. Καθημερινά πολύ υψηλά ποσοστά, κυρίως στο σύνολο των θεατών, σημειώνει «Ο Τροχός της Τύχης» στο STAR, με τον Πέτρο Πολυχρονίδη να βλέπει το παιχνίδι του να ξεπερνά πολλές φορές και το 20%. Ελεγχόμενες απώλειες λόγω ανταγωνισμού σημειώνει το «The Chase» της Μαρίας Μπεκατώρου στο MEGA, ενώ μεγάλες δυσκολίες αντιμετωπίζει ο Χρήστος Φερεντίνος με το «Still Standing» του ΣΚΑΪ. Στο στρατόπεδο της δημόσιας τηλεόρασης, ελπίδες αισιοδοξίας φέρνουν τα σταθερά άνω του 10% ποσοστά στο σύνολο της σειράς «Ηλέκτρα», ενώ στον αντίποδα βρίσκεται το «Switch» με την Ευγενία Σαμαρά, με μόλις 1,5% στο δυναμικό κοινό.
Μια μεγάλη επιτυχία (και) αυτή τη σεζόν βιώνει ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, που καθημερινά, στις 20.00, το παιχνίδι «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;» σαρώνει στους πίνακες τηλεθέασης, με μέσο όρο για τον μήνα Οκτώβριο 18,36% στο σύνολο των θεατών.
Πυρετός… στην prime time
Στην prime time το μεγαλύτερο τηλεοπτικό hit της σεζόν ανήκει στο MEGA και είναι το «Εχω παιδιά». Η σειρά με τα 40λεπτα επεισόδια, πριν από τη «Γη της Ελιάς», έχει σημειώσει μια σαρωτική διαδρομή από την πρώτη κιόλας μέρα μετάδοσής της, με μέσο όρο 18,4% στο δυναμικό κοινό, ενώ η επιτυχία για τη «Γη της Ελιάς» συνεχίζεται για τέταρτη χρονιά, αφού ο Οκτώβριος έκλεισε με μέσο όρο 19,6% και 15% στο δυναμικό κοινό και το «VIΠ-Καλά Γεράματα» με 15,9% στο δυναμικό κοινό.
Ικανοποιητικά νούμερα τηλεθέασης έφερε και το «The Reunion» με τον Σάκη Τανιμανίδη και τον Γιώργο Μαυρίδη, με 13,7% στο δυναμικό κοινό, ενώ το «The Roadshow» έσκισε καταγράφοντας κατά μέσο όρο 19,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 20,3% στο γενικό σύνολο τον Οκτώβριο. Πρωτιές όμως κατέγραψε και ο ALPHA, με τον «Τιμωρό» να σημειώνει 16,1% στο δυναμικό κοινό, αλλά και τη «Διάφανη Αγάπη», με 12,5%, ενώ και ο «Αγιος Ερωτας», με ποσοστά κοντά στο 12%, έχει θετικό πρόσημο στην πορεία του. Μεγάλες δυσκολίες στην prime time εντοπίζονται στη νέα σειρά του Αντρέα Γεωργίου «Ταμπού», που δεν κατάφερε να βρει το κοινό της και έχει «χαθεί» προς το παρόν μεταξύ prime time και late night ζώνης, επίσης με χαμηλά ποσοστά.
Τέλος, σαρωτική πορεία έχει σημειώσει μέχρι στιγμή η Αγγελική Νικολούλη, αφού το «Φως στο Τούνελ», στην 30ή σεζόν του, φέρνει σταθερά ποσοστά κοντά στο 30%, βάζοντας τα… γυαλιά σε κάθε ανταγωνιστή.