Οι ιθύνοντες των καναλιών έχουν δώσει έμφαση στην ενημέρωση, καθώς η ανάγκη του κόσμου για έγκυρη και έγκαιρη πληροφόρηση είναι μεγάλη, με αποτέλεσμα η ψυχαγωγία να έχει περάσει σε δεύτερη μοίρα.
Λίγες, μάλιστα, είναι οι ψυχαγωγικές εκπομπές και τα φορμάτ που βγαίνουν στον αέρα με πρωτότυπα επεισόδια, όπως άλλωστε και οι σειρές, οι περισσότερες από τις οποίες έχουν σταματήσει τα γυρίσματα. Μεγάλο ενδιαφέρον λόγω της προαναφερθείσας κατάστασης έχουν και οι μετρήσεις της Nielsen, που απεικονίζουν τη στάση των τηλεθεατών απέναντι στην ψυχαγωγία.
Το πρωί
Η πρωινή ψυχαγωγική ζώνη είναι από αυτές που έχουν δεχτεί πλήγμα, καθώς το κοινό φαίνεται ότι προτιμά να ενημερώνεται εκείνη την ώρα. Ετσι, το «Happy Day» στον Alpha, την Τετάρτη 25 Μαρτίου, έκανε 6,4% στο σύνολο και 7,6% στο δυναμικό κοινό, ενώ το «Ευτυχείτε» του Open 5,8% στο σύνολο και 6,7% στους τηλεθεατές 18-54. Το μαγκαζίνο «Στη φωλιά των Κου Κου» 10,7% στο σύνολο και 13,3% στο δυναμικό κοινό. Αντίστοιχα, ενδεικτικά, το «Καλημέρα Ελλάδα» του ΑΝΤ1 σημείωσε 17% και 14,9% αντίστοιχα και οι «Αταίριαστοι» του ΣΚΑΪ 18,8% και 14,3%, αποδεικνύοντας ότι η ενημέρωση είναι νικήτρια.
Πέθανε ο δημοσιογράφος Αντώνης Φράγκος
Το απόγευμα, το τηλεπαιχνίδι του Alpha «Deal», που επίσης παίζεται κανονικά, έκανε 10,4% στο σύνολο και 10% στο δυναμικό κοινό ενώ ο «Τροχός της τύχης» του Star σκαρφάλωσε στο 21,3% στο σύνολο και στο 15,6% στους τηλεθεατές 18-54. Βέβαια, το Star έχει να μετρά κι άλλες επιτυχίες, κάνοντας τη διαφορά, αφού και το μεσημέρι το «Shopping Star» έκανε 17,1% στο σύνολο και 16,3% στο δυναμικό κοινό.
Το πιο δυνατό του, βέβαια, «χαρτί» δεν χωρά συστάσεις και πολλές αναφορές. Το «MasterChef», το βράδυ της Τετάρτης, έκανε 31,6% στο σύνολο και 42,5% στους τηλεθεατές 18-54. Μάλιστα, στις γυναίκες 25-44 άγγιξε το 49,7%.
Την ίδια ώρα, η επανάληψη της σειράς «Αγριες Μέλισσες» έκανε μόλις 9% στο δυναμικό κοινό, ενώ οι επαναλήψεις των σίριαλ του Aplha «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα», «Το Σόι σου», «Κρατάς μυστικό;» έκαναν 6,5%, 5,3% και 3,1% αντίστοιχα.
Με νέο, αλλά μονό επεισόδιο, παίζεται και η σειρά του ΣΚΑΪ «8 Λέξεις», που επίσης φαίνεται να κρατά το κοινό της σε εποχές κορωνοϊού. Το σίριαλ έκανε, την Τετάρτη, 18,5% στο σύνολο και 11,3% στους τηλεθεατές 18-54.
Οπως αποτυπώνεται και στους πίνακες της Nielsen, υπάρχουν και οι εξαιρέσεις στον κανόνα που θέλει την ψυχαγωγία να «πλήττεται», ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι παραμένει άγνωστο το πότε θα επιστρέψουν οι σταθμοί στην κανονική ροή του προγράμματός τους.