Από τη στιγμή που τα πρώτα δύο επεισόδια έπεισαν σε τέτοιο βαθμό το κοινό, αυτό που ακολούθησε ήταν λογικό. Ο ΑΝΤ1 φαίνεται να βρήκε επιτέλους αυτό που έψαχνε τα τελευταία χρόνια. Βρήκε τη σειρά που θα του δώσει ένα ισχυρό έρεισμα στη διαφημιστική πίτα, μα περισσότερο στην αξιοπιστία. Οι Άγριες Μέλισσες αποδεικνύουν στο ίδιο το κανάλι ότι ήταν πολύ λάθος η περσινή επένδυση στο Nomads και στη φτήνια της ποιότητας ορισμένων προγραμμάτων.
Και το αποδεικνύουν με εκκωφαντικό τρόπο. Είναι χαρακτηριστικό πως το 5ο επεισόδιο της σειράς Άγριες Μέλισσες έπιασε στο γενικό σύνολο ποσοστό 34,7% και στο δυναμικό 31,6%. Για να καταλάβει κανείς το μέγεθος, οι επιτυχημένες σειρές του Alpha που κυριαρχούν τα τελευταία χρόνια, δηλαδή η Μουρμούρα, το Τατουάζ και Το Σόι, έκαναν στην καλύτερη 23-24%. Υψηλά νούμερα κι αυτά, αλλά τα 30άρια που έπιασαν οι Άγριες Μέλισσες παραπέμπουν σε σειρές των αρχών της δεκαετίας και πιο πριν.