Αν και τα Όσκαρ συνήθως απονέμονται τον Φεβρουάριο, η διοργάνωση πήρε φέτος αναβολή 2 μηνών, με την ελπίδα ότι τα πράγματα θα καλυτέρευαν και δεν θα χρειαζόταν να γίνουν καθόλου εκπτώσεις ως προς την λαμπρότητα της εκδήλωσης και την προσέλευση συντελεστών και κοινού σε αυτήν.
Δυστυχώς, τα πράγματα δεν ήταν τελικά τόσο ρόδινα, όσο θα τα ήθελαν οι διοργανωτές: Με την πανδημία να καλπάζει σε διεθνές επίπεδο- το ίδιο και στις ΗΠΑ- το καλύτερο που μπόρεσε να γίνει ήταν μια “χωρισμένη” στα 2 τελετή, στις αίθουσες «Dolby Theatre» και «Union Station» του Λος Άντζελες, με προσέλευση που δεν ξεπέρασε τα 170 άτομα.
Παρόλα αυτά, η τελετή χαρακτηρίστηκε και από στοιχεία που θύμιζαν «κανονικότητα»: Μπροστά στις κάμερες, οι καλεσμένοι σταρ δεν χρειάστηκε να φοράνε μάσκες προστασίας, ενώ και οι ενδυματολογικές επιλογές πολλών από αυτούς θύμιζαν τις λαμπρές εποχές των Όσκαρ, προ κορωνοϊού.
Από την άλλη, ο πιο…κάζουαλ δρόμος που επέλεξαν κάποιοι από τους σταρ, όσον αφορά τις εμφανίσεις τους στο κόκκινο χαλί, έγινε δεκτός άλλοτε με επιφύλαξη και άλλοτε με ενθουσιασμό από τους τηλεπαρουσιαστές και το κοινό, ως κάτι το «φρέσκο» και «ανανεωτικό», που έσπασε μερικά από τα «καλούπια» της σχεδόν 100ετούς πια διοργάνωσης.
Ας ρίξουμε, λοιπόν, και μαζί μια ματιά στις πιο χαρακτηριστικές οσκαρικές εμφανίσεις της χθεσινής βραδιάς:
Η Αγγλίδα ηθοποιός Βανέσα Κέρμπι υπήρξε μια από τις σταρ που προσέδωσαν έναν κλασικό αέρα παλιού Χόλυγουντ στην – καθόλου κλασική- χθεσινή απονομή, επιλέγοντας ένα μάξι φόρεμα με κοψίματα στην μέση, σκούρο κόκκινο κραγιόν στο μακιγιάζ και έναν σφιχτό, αψεγάδιαστο κότσο στα μαλλιά.
Μόνο η μαύρη ρίζα που ξεχωρίζει στο πλατινένιο της μαλλί θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως…απότοκο του λοκντάουν, όσον αφορά την- κατά τ’ άλλα glamorous- εμφάνιση της συγκεκριμένης ηθοποιού.
Δήμητρα Παπαδοπούλου: Δεν μπορώ να βλέπω τόσους φόνους και τόσες κατάρες στην τηλεόραση
Σε ένα υβριδικό λουκ, η ηθοποιός Λόρα Ντερν συνδύασε τα φτερά και τα πούπουλα (από την μέση και κάτω) με την άνεση και τη ζεστασιά (από την κορφή ως τα νύχια).
Μια ιδανική, θα λέγαμε, 2-σε-1 επιλογή για όσες θέλουν να φανούν αντάξιες της λάμψης μιας διοργάνωσης όπως τα Όσκαρ, χωρίς να θυσιάσουν το…χουχούλιασμα της καραντίνας.
Κομψότητα και τσαχπινιά στο κόκκινο, από την ηθοποιό Άντζελα Μπάσετ. Στο λουκ της κυριάρχησαν οι υπερμεγέθεις καμπύλες, από τον φιόγκο στην πλάτη της και τα τεράστια φουσκωτά μανίκια, έως το παιχνιδιάρικο, «ζουμερό» τσαντάκι χειρός σε σχήμα χειλιών.
Εμφανώς χαρούμενη που βγήκε απ’ το σπίτι της, η Χάλι Μπέρι επιδεικνύει το ρευστό, βιολετί φόρεμά της, που τόσο ως προς το σχήμα όσο και ως προς το χρώμα θυμίζει ανοιξιάτικο λουλούδι ή κάποια ανεμώνη της θάλασσας.
Μένοντας πιστή στον χαρακτήρα που της χάρισε την υποψηφιότητα για το Όσκαρ Α’ γυναικείου ρόλου- τον χαρακτήρα που ερμήνευσε, δηλαδή, στην ταινία «Mank», που αποτελούσε ωδή στο Χόλυγουντ της δεκαετίας του ’30- η ηθοποιός Αμάντα Σέιφριντ εμφανίστηκε με ένα κατακόκκινο, «γλυπτό» μάξι φόρεμα με βαθύ ντεκολτέ, δημιουργία του οίκου Αρμάνι.
Συνδυάζοντας το κλασικό με το φουτουριστικό, η ηθοποιός Ρεγκίνα Κινγκ έκλεψε τις εντυπώσεις με ένα φόρεμα Λουί Βουιτόν- ειδική παραγγελία για την ίδια- με έντονους ώμους που θυμίζουν φτερά πεταλούδας και ένα ιδιαίτερο, ασημογάλαζο χρωματισμό.
2-σε-1 επιλογή φορέματος και από την πρωτοεμφανιζόμενη, σε διεθνές επίπεδο, ηθοποιό Μαρία Μπακάλοβα.
Η τεράστια διάμετρος της Λουί Βουιτόν τουαλέτας που επέλεξε, τη βοήθησε να τηρήσει τις αποστάσεις ασφαλείας εν μέσω κορωνοϊού, παραμένοντας όσο εντυπωσιακή και λαμπερή χρειαζόταν για τα πρώτα της βραβεία Όσκαρ.
Ως μια άλλη, ζωντανή, θηλυκή και -όσο να’ναι- πιο σέξι εκδοχή του αγαλματιδίου των Όσκαρ, η τραγουδίστρια Άντρα Ντέι επέλεξε να εμφανιστεί με ένα μακρύ μεταλλιζέ φόρεμα που ανέδειξε τη γραμμωμένη της, αγαλματένια σιλουέτα.
Αν μη τι άλλο εκτυφλωτική υπήρξε και η παρουσία της ηθοποιού Κάρεϊ Μάλιγκαν, η οποία κινήθηκε σε χρυσαφί τόνους, παρόμοιους με αυτούς που επέλεξε η Ντέι, προτιμώντας, ωστόσο, ένα πιο κλασικά οσκαρικό, εξτράβαγκαντ στυλ, με μια τουαλέτα σε 2 κομμάτια του οίκου Βαλεντίνο.
Περιορισμένη σε ένα αυστηρό εκτυφλωτικό λευκό όσον αφορά τη χρωματική παλέτα, η ηθοποιός Βαϊόλα Ντέιβις έπαιξε περισσότερο με το σχήμα, επιλέγοντας ένα φόρεμα του Αλεξάντερ ΜακΚουίν με συμμετρικά κοψίματα στο θώρακα.
Ανέμελη και καλοκαιρινή, η Ζεντάγια εμφανίστηκε στο κόκκινο χαλί με μια λεμονί ανάλαφρη δημιουργία και ξέπλεκα, γοργονέ κυματιστά μαλλιά.
Η τραγουδίστρια Σελέστ Γουέιτ μπορεί να μην κέρδισε τελικά το βραβείο για το καλύτερο τραγούδι που έντυσε ταινία μεγάλου μήκους, έκλεψε όμως τις…καρδιές των θεατών με το εκκεντρικό της προσωπικό ντύσιμο που κατάφερε να ξεχωρίσει.
Μια δυνατή έναρξη στην παρέλαση των σταρ στο κόκκινο χαλί έγινε χάρη στον ηθοποιό Κόλμαν Ντομίνγκο, ο οποίος εμφανίστηκε πρώτος-πρώτος με ένα τολμηρό, φούξια κοστούμι, εμπλουτισμένο με χρυσαφένια κουμπιά και συμπληρωμένο από εξίσου χρυσαφί κοσμήματα χειρός.
Οι νικητές του βραβείου για την καλύτερη ταινία μικρού μήκους, Μάρτιν Ντέσμοντ Ρο και Τρέιβον Φρι, τίμησαν μέσω των ενδυματολογικών τους επιλογών τον εκλιπόντα σταρ του NBA, Κόμπε Μπράιαντ και την 13χρονη κόρη του, Τζιάνα, που έχασαν άδικα τη ζωή τους σε αεροπορικό δυστύχημα πέρσι τον Γενάρη.
Το δίδυμο φόρεσε καρφίτσες με τους αριθμούς «24» και «2», δηλαδή τους αριθμούς φανέλας του Μπράιαντ και της κόρης του, η οποία υπήρξε επίσης ένα πολλά υποσχόμενο ταλέντο του μπάσκετ.
Λίγο μετά τον θάνατο του Μπράιαντ, η ομάδα των Los Angeles Lakers απέσυρε διά παντός τον αριθμό «24» από τις φανέλες της, ως ένδειξη τιμής στον μπασκετμπολίστα, ο οποίος, όσο ζούσε, είχε επίσης κερδίσει βραβείο Όσκαρ το 2018 για την ταινία κινουμένων σχεδίων «Dear Basketball», την οποία είχε γράψει και αφηγηθεί ο ίδιος.
Τις εντυπώσεις έκλεψε χθες και ο μικρούλης Άλαν Σ. Κιμ, ο οποίος πρωταγωνίστησε στην ταινία των 6 υποψηφιοτήτων και της μίας οσκαρικής νίκης (για τον Β’ γυναικείο ρόλο), «Minari».
Ο 9χρονος Κιμ έδειξε στους ενήλικους συναδέλφους του «πώς να το κάνουν σωστά», ξεχωρίζοντας τόσο λόγω styling όσο και λόγω της απαράμιλλης άνεσης που επέδειξε στο κόκκινο χαλί.
Αφού μιλάμε για άνεση, δεν μπορούμε να αφήσουμε έξω από την συζήτηση τον DJ και μουσικό διευθυντή των Όσκαρ, Questlove.
Ο 50χρονος καλλιτέχνης επέλεξε ένα total black λουκ απαρτισμένο από φαρδιά, άνετα ρούχα πάνω και κάτω, συνδυασμένα τέλεια με την μαύρη μπαντάνα- μάσκα προστασίας στο πρόσωπό του, την οποία δεν αφαίρεσε ούτε για τους φωτογράφους.
Από άποψη γκλάμουρ, ο σταρ έκανε μια…παραχώρηση, επιλέγοντας τα Crocs σανδάλια που φόρεσε να είναι, τουλάχιστον, χρυσαφί.
Άλλες αξιοσημείωτες εμφανίσεις:
Μάργκοτ Ρόμπι
Έρικα Ριβινότζα
Τιάρα Τόμας
H.E.R.
Λακίθ Στάνφιλντ
Αριάνα ντε Μπόουζ
Γκλεν Κλόουζ
Μαρλί Ματλέν
Κλόε Ζάο
Πολ και Λιζ Ράτσι
Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις
Ειδήσεις σήμερα
- Μετακίνηση εκτός νομού: Πότε επιτρέπεται – Τι είπε ο Σκέρτσος και τι αναφέρει το ΦΕΚ
- Συντάξεις: Αναδρομικά 1.056 έως και 31.080 ευρώ για 200.000 ένστολους από τον Ιούνιο [αναλυτικοί πίνακες]
- Εμβολιασμός: Ώθηση στην επιχείρηση «Ελευθερία» – Ραντεβού από αύριο οι πολίτες 30 – 39 ετών – Ποιοι ακολουθούν
- Σοκ: Επιδειξίας εισέβαλε στην τηλεκπαίδευση – Εμφανίστηκε γυμνός στα παιδιά
- Γηροκομείο στα Χανιά: Συνελήφθη νοσηλευτής – Αναζητούνται άλλα δύο άτομα
- Όσκαρ 2021: Στο Nomadland τα βραβείο καλύτερης ταινίας και σκηνοθεσίας – Όλοι οι νικητές
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr