Ενας αληθινός καλλιτέχνης με προσήλωση και αγάπη γι’ αυτό που κάνει, τόλμησε τη φετινή σεζόν να καθίσει στην καρέκλα του κριτή στο σόου του ΑΝΤ1 «The Final Four» και το αποτέλεσμα τον δικαιώνει.
Φαντάζομαι πως κάθε χρόνο δέχεστε πρόταση για να βρίσκεστε σε κριτική επιτροπή τάλεντ σόου… Αλήθεια, πώς κατάφερε ο ANT1 να σας πείσει να βρεθείτε τελικά στο «Final Four»;
Η συμμετοχή μου σε έναν διαγωνισμό ταλέντων έγινε πράγματι μετά από αρκετή σκέψη. Κατέληξα λοιπόν στο ότι θα μπορούσα κι εγώ να βοηθήσω στην επιλογή προκειμένου να βρεθούν εκείνα τα ταλέντα που θα συνδυάζουν φωνή, σκηνική παρουσία και ήθος. Ηταν το σωστό timing, θα έλεγα. Παρακολουθώ κάθε εμφάνιση των παιδιών με προσοχή γιατί θέλω να είμαι δίκαιος και αντικειμενικός συνεκτιμώντας πάντα το άγχος και την αγωνία που κάθε φορά έχουν πάνω στη σκηνή. Αν έχετε παρατηρήσει, πάντα κρατάω σημειώσεις κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού. Τελικά, η πρόταση ήρθε απλώς την κατάλληλη στιγμή.
Ενας από τους λόγους που αποδεχτήκατε την πρόταση ήταν η Ζέτα Μακρυπούλια;
Το να συνεργαστώ με τη Ζέτα το θεώρησα θετικό αλλά δεν ήταν αυτό που με οδήγησε στην τελική μου απόφαση. Μην ξεχνάτε ότι και οι κριτές κρινόμαστε κι έτσι πρέπει να γίνεται. Αρα, όποιος αποφασίζει να καθίσει σε αυτή την καρέκλα πρέπει να το σκεφτεί διπλά. Είναι δύσκολο να είσαι τραγουδιστής και να κατεβαίνεις από τη σκηνή για να κρίνεις νέους που λαχταρούν να ακούσουν από σένα κάτι θετικό. Οπότε καταλαβαίνετε ότι κυρίαρχο όλων στην απόφαση κάποιου να συμμετέχει σε αυτό το σοου είναι να μπορεί, επιχειρηματολογώντας πάντα αντικειμενικά και με καλή διάθεση, να διακρίνει ακόμη και σε μέλλοντα χρόνο τις νέες φωνές της ελληνικής μουσικής σκηνής.
Πιστεύετε ότι τα τάλεντ σόου βοηθάνε ένα νέο παιδί να ξεκινήσει την καριέρα του στον χώρο της μουσικής;
Θεωρώ ότι ένα τάλεντ σόου δίνει ευκαιρίες στους νέους να αναδείξουν τις ικανότητές τους. Είναι ένα σημαντικό βήμα και μια χρήσιμη εμπειρία στην εποχή μας να μπορούν να εμφανιστούν ζωντανά μπροστά μας, μπροστά στο κοινό και να δείξουν την αξία τους. Είναι μεγάλη ευκαιρία για τα νέα παιδιά. Μην ξεχνάτε ότι τάλεντ σόου έχουμε από το 1977, με την εκπομπή «Να η ευκαιρία», που έδινε τη δυνατότητα σε ανθρώπους κάθε ηλικίας να παρουσιάσουν το ταλέντο τους, με κριτές, μεταξύ άλλων, τον σκηνοθέτη Γρηγόρη Γρηγορίου, τον συνθέτη, μαέστρο και σαξοφωνίστα Γιώργο Κατσαρό αλλά και τη δημοσιογράφο-κριτικό θέατρου και κινηματογράφου Ροζίτα Σώκου. Τότε ξεχώρισαν οι νέοι τότε και διάσημοι σήμερα ερμηνευτές και μουσικοί όπως η Γλυκερία, ο Θέμης Αδαμαντίδης, η Αθηναϊκή Κομπανία αλλά και ο Μανώλης Λιδάκης.
Πολλοί νικητές από άλλα τάλεντ σόου δεν κάνουν την ανάλογη επιτυχία που θα έπρεπε. Ποιο λάθος πιστεύετε ότι γίνεται;
Τίποτα δεν χαρίζεται, αλλά ευκαιρίες πρέπει να δίνονται. Χρειάζεται πολλή δουλειά για να πετύχει κάποιος στον χώρο μας εκτός από ταλέντο, όπως συμβαίνει και στα περισσότερα επαγγέλματα. Ο εφησυχασμός στην επιτυχία είναι κακός σύμβουλος για όποιον θέλει να έχει διάρκεια στον χώρο αλλά και στον χρόνο. Και για να έχει διάρκεια η επιτυχία ενός νικητή τάλεντ σόου χρειάζεται με το που πέσει η αυλαία και σβήσουν τα φώτα, δουλειά, υπομονή, επιμονή, σεμνότητα και πάντα το βλέμμα στραμμένο στο πώς θα αποκτήσει τα κατάλληλα εφόδια για την επαγγελματική του εξέλιξη. Στην επιτυχία φτάνεις ανεβαίνοντας σκαλί το σκαλί. Οσοι φτάσουν εκεί, είναι ακόμη μεγαλύτερη η προσπάθεια για να παραμείνουν και να μη χαθούν σαν διάττοντες αστέρες .
Μαριγκόνα: Τρέλανε το ΣΕΦ και όλη τη χώρα - Από 97 followers έφτασε στους 34.000 μέσα σε ένα 24ωρο
Εχετε προετοιμαστεί να δεχθείτε αρνητική κριτική;
Είμαι προετοιμασμένος να δεχτώ τη λιγότερο αρνητική κριτική. Φυσικά, όταν η κριτική είναι δίκαιη και εμπεριστατωμένη, τη σέβομαι, τη διαβάζω προσεκτικά και την αξιοποιώ πολλές φορές για να αποφύγω μελλοντικά μου λάθη. Ουδείς αλάνθαστος, όπως λέμε. Από τα λάθη γινόμαστε καλύτεροι έτσι κι αλλιώς. Πιστέψτε, όμως, την κακοπροαίρετη κριτική απλώς πια την προσπερνώ.
Εχετε παρακολουθήσει τα υπόλοιπα παρόμοια πρότζεκτ της ελληνικής τηλεόρασης, όπως τα «The Voice» και «X-Factor»; Μάλιστα, η Μελίνα Ασλανίδου, η οποία είναι και εκείνη κριτής στο σόου του OPEN, θα είναι μαζί σας τον χειμώνα. Ανταλλάσσετε απόψεις;
Να σας πω την αλήθεια, οι έντονοι ρυθμοί, λόγω των επαγγελματικών υποχρεώσεων, σε συνδυασμό και με τις πρόβες με τη Μελίνα Ασλανίδου για τις εμφανίσεις μας, που ξεκίνησαν ήδη στο «HOTEL ERMOU», δεν αφήνουν περιθώρια χρόνου για τηλεόραση. Βέβαια είμαι σίγουρος ότι η αγαπημένη μου Μελίνα θα είναι μια άξια κριτής καθώς γνωρίζει από φωνητική, μουσική, έχει χιούμορ και είναι τόσο γλυκιά και χαμογελαστή που σίγουρα θα κερδίσει τις εντυπώσεις.
Πώς σας φαίνεται μέχρι στιγμής η καρέκλα του κριτή; Εχετε έρθει σε δύσκολη θέση με κάποιον διαγωνιζόμενο;
Η θέση του κριτή ήταν για μένα από την πρώτη στιγμή μία πρόκληση. Κάθε φορά που κάθομαι με κερδίζει όλο και περισσότερο γιατί το παιχνίδι όσο εξελίσσεται γίνεται ανατρεπτικό και αποκτά μεγάλο ενδιαφέρον. Δύσκολες στιγμές υπάρχουν στις μονομαχίες, που δεν πρέπει με τη στάση μας να επηρεάζουμε το κοινό το οποίο ψηφίζει για τον τελικό νικητή. Προσωπικά μέχρι στιγμής δεν έχω έρθει σε δύσκολη θέση, αν εξαιρέσουμε κάποιες φορές που πρέπει με ευγενικό τρόπο να πω ότι δεν έχουν τα φωνητικά προσόντα για να καθίσουν στην καρέκλα του «Final Four». Σε ένα παιχνίδι, δυστυχώς, κάποιος κερδίζει και κάποιος χάνει και δεν είναι το τέλος της καριέρας κανενός από τους συμμετέχοντες που αποχωρούν.
Ελένη Φουρέιρα και Μιχάλης Κουινέλης, μαζί σας… Περιμένατε ότι θα έχετε τόσο καλή χημεία;
Πράγματι, έχουμε γίνει μια καλή παρέα. Εχουμε βρει τα πατήματά μας και περνάμε όμορφα κι εμείς εκεί έχοντας έναν κοινό στόχο, να επιλεγούν για τις 4 καρέκλες οι καλύτεροι. Το σίγουρο είναι ότι επειδή η παρέα είναι καλή και ο κόσμος κάθε φορά που έρχεται να μας παρακολουθήσει είναι υπέροχος, η ώρα περνά γρήγορα κι ευχάριστα.
Αν έπρεπε να μου πείτε 5 θετικά στοιχεία της Ζέτας, ποια θα ήταν αυτά και γιατί;
Τα θετικά στοιχεία της Ζέτας δεν απαριθμούνται. Είναι ένα παζλ που διαμορφώνει έναν χαρακτήρα κι έναν άνθρωπο με τον οποίο είμαι μαζί κοντά στα 10 χρόνια και αυτό τα λέει όλα.
Ποια είναι τα επόμενα σχέδιά σας;
Ετοιμάζονται ήδη νέα τραγούδια. Το πρώτο μάλιστα, με τίτλο «Πιστεύω σε σένα», κυκλοφόρησε για τη σειρά sequel «Θα γίνει της πολυκατοικίας», σε στίχους Νίκου Μωραΐτη. Το επόμενο δείγμα θα το ακούσετε στις αρχές Δεκεμβρίου, ενώ ο δίσκος αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2020. Ταυτόχρονα είμαι χαρούμενος για τη μουσική και τους στίχους ενός παιδικού θεατρικού έργου που αναμένεται από τον νέο χρόνο με τη συμμετοχή εξαίρετων συνεργατών. Υπάρχουν βέβαια οι παραστάσεις στο «HOTEL ERMOU», οι οποίες σχεδιάζεται, μετά την Αθήνα, να συνεχίσουν το μουσικό τους ταξίδι και σε άλλες πόλεις. Οι συναυλίες θα συνεχιστούν μέχρι το τέλος του χρόνου ενώ μετά από καιρό ετοιμάζουμε τον Μάιο του 2020 περιοδεία στην Ευρώπη.
Info
«Τhe Final Four»
Κυριακή ΑΝΤ1 20.45
Από το περιοδικό TV KOYS KOYS του Ελεύθερου Τύπου της Κυριακής