Μάλιστα αυτή την περίοδο, ο θάνατός του επανεξετάζεται σε ένα νέο ντοκιμαντέρ που ονομάζεται Killing Michael Jackson. Στην ταινία, οι αστυνομικοί που ανέλαβαν την υπόθεση μίλησαν για την περίεργη κατάσταση στην οποία βρισκόταν το σώμα του κατά τη στιγμή του θανάτου του.
«Αυτό που ήταν περίεργο, κάτι στο οποίο είχα ‘’σκαλώσει’’ ήταν κρανίο του», είπε αστυνομικός μιλώντας στη Mirror. «Επειδή όποτε ήταν έξω από το κοινό φορούσε περούκα. Κοιτάζοντας το κρανίο του, η κορυφή του κεφαλιού του ήταν με σημάδια και δεν υπήρχαν σχεδόν καθόλου μαλλιά στα πλαϊνά. Ο ποπ σταρ είχε ένα φαλακρό έμπλαστρο στο κρανίο του που είχε «μαυρίσει» με ένα τατουάζ».
Η αναφορά αυτοψίας δημοσιεύθηκε αργότερα στο σύνολό και επιβεβαιώθηκε ότι το σώμα του ποπ σταρ ήταν καλυμμένο με ουλές. Ο Τζάκσον είχε τραύματα διάτρησης στα χέρια του τα οποία πιστεύεται ότι προκλήθηκαν από τα φάρμακα που έπαιρνε σε μια απεγνωσμένη προσπάθεια να ξεπεράσει τη χρόνια αϋπνία.
Υπήρχαν επίσης ορατά ίχνη από τις πολλές χειρουργικές επεμβάσεις που είχε υποβληθεί κατά τη διάρκεια των ετών. Είχε δύο χειρουργικές ουλές πίσω από τα αυτιά του και δύο ακόμα από τις δύο πλευρές των ρουθουνιών του.
Η απομυθοποίηση του Μάικλ Τζάκσον και η σεξουαλική κακοποίηση ανηλίκων
Θύελλα αντιδράσεων είχε προκαλέσει το αμφιλεγόμενο ντοκιμαντέρ «Leaving Neverland» που μιλά για τον Μάικλ Τζάκσον.
Το EleftherosTypos,gr ξετυλίγει το κουβάρι των καταγγελιών του αστέρα της ποπ, που έχουν σπιλώσει ανεπανόρθωτα το όνομά του και έχουν φέρει στο φως της δημοσιότητας ανατριχιαστικές πτυχές της προσωπικότητας και της ζωής του Τζάκσον, προκαλώντας παγκόσμιο σάλο.
Η παγκόσμια πρεμιέρα του τετράωρου ντοκιμαντέρ έγινε στο Φεστιβάλ Sundance παρουσία…. γιατρών και υπό δρακόντεια μέτρα ασφαλείας. Ο λόγος που υπήρχαν γιατροί είναι το σοκ που προκάλεσαν στους τηλεθεατές οι μαρτυρίες δύο αγοριών που ισχυρίζονται ότι κακοποιήθηκαν σεξουαλικά από τον Μάικλ Τζάκσον.
Το «Leaving Neverland» γκρεμίζει το μύθο ενός εκ των δημοφιλέστερων τραγουδιστών της ιστορίας, καθώς φέρνει στην επιφάνεια μία προσωπικότητα διεστραμμένη που βίαζε ανήλικα παιδιά. Τουλάχιστον αυτό ισχυρίζονται δύο ενήλικες πλέον άνδρες που δηλώνουν ότι κακοποιήθηκαν.
Το κολαστήριο της Neverland
Όπως καταγγέλλεται στο ντοκιμαντέρ, στο ράντζο των 3.000 στρεμμάτων, ο Τζάκσον φέρεται να μάθαινε σε ανήλικα παιδιά τον αυνανισμό και το στοματικό σεξ. Μάλιστα, εξαγόραζε τη σιωπή τους δίνοντας τους πανάκριβα δώρα. Παράλληλα τα δασκάλευε να μισούν τους γονείς τους αλλά και το γυναικείο φύλο.
Μαριέττα Χρουσαλά και Σίσσυ Χρηστίδου: Στόλισαν τα πολυτελή τους σπίτια – Ποιο σου αρέσει περισσότερο;
Σαν να μην έφθαναν όλα αυτά, όπως καταγγέλλεται στο ντοκιμαντέρ, ο θρύλος της μουσικής σκηνοθετούσε ψεύτικους γάμους και έδιωχνε τα παιδιά όταν μεγάλωναν για να τα «αντικαταστήσει» με άλλα νεότερα.
Το «Leaving Neverland» επικεντρώνεται σε δύο παιδιά που φέρεται να ήταν θύματα του Τζάκσον: Ο 10χρονος τότε Τζέιμς Σέιφτσακ και ο 7χρονος Γουέιντ Ρόμπσον. Στο ντοκιμαντέρ εξιστορείται το πως τα δύο παιδιά γνώρισαν τον Μάικλ Τζάκσον, έγιναν φίλοι μαζί του και στη συνέχεια δέχτηκαν σεξουαλικές επιθέσεις.
Υπενθυμίζεται άλλωστε ότι ο Γουέιντ είχε καταθέσει το 2016 αγωγή κατά του «Michael Jackson Estate» διεκδικώντας 1,62 δισ. δολάρια ως αποζημίωση. Τότε υποστήριζε ότι ο Τζάκσον τον βίαζε από την ηλικία των 7 έως και τα 14 του έτη, ωστόσο το 2005 είχε κληθεί ο ίδιος ως μάρτυρας υπεράσπισης του τραγουδιστή σε δίκη για σεξουαλική παρενόχληση σε παιδί, δηλώνοντας ότι «ποτέ ο τραγουδιστής δεν τον άγγιξε με χυδαίο τρόπο».
«Ο θεός θέλει να είμαστε μαζί και έτσι θα δείχνουμε ο ένας στον άλλο την αγάπη μας»
Ο Γουέιντ Ρόμπσον γεννήθηκε στην Αυστραλία και από πολύ μικρή ηλικία είχε εμμονή με τον Μάικλ Τζάκσον. Ήταν πέντε ετών όταν κατάφερνε να τον μιμείται και έλαβε μέρος σε αρκετούς διαγωνισμούς με έπαθλο να τον συναντήσει. Εν τέλει γνώρισε τον «βασιλιά της ποπ»το 1987, αφότου κέρδισε σε διαγωνισμό.
Τότε ο Ρόμπσον ήταν επτά ετών και ο Τζάκσον κάλεσε την οικογένεια στη Neverland για να παίξουν. Ο τραγουδιστής ζήτησε από την οικογένεια να μείνουν λίγες μέρες παραπάνω.
«Πέσαμε στην παγίδα γιατί νιώσαμε σαν να τον γνωρίζαμε» εξομολογήθηκε ο Ρόμπσον, αποκαλύπτοντας πως όταν ήταν να φύγουν, ο Τζάκσον αντέδρασε έντονα.
Ο Γουέιντ Ρόμπσον
«Λυπάμαι τόσο που θα φύγεις» τού είπε και έπεισε τη μητέρα του να τον αφήσει πέντε ακόμη ημέρες. Αδυνατώντας να φανταστεί το «τέρας» που έκρυβε καλά μέσα του ο τραγουδιστής, οι γονείς του έκαναν το μεγάλο λάθος, σύμφωνα πάντα με τον Ρόμπσον.
Αρχικά ο Τζάκσον μόνο τον αγκάλιαζε, ωστόσο μετά ήρθαν τα φιλιά ώσπου κατέληξε να τον παίρνει μαζί του στο ντους.
Δεν δίστασε να του μάθει μάλιστα τον αυνανισμό, αλλά και το στοματικό σεξ, υποστηρίζοντας πως: «Ο θεός θέλει να είμαστε μαζί και έτσι θα δείχνουμε ο ένας στον άλλο την αγάπη μας».
«Θα πεθάνουμε και οι δύο»
Ο Τζέιμς Σέιφτσακ γεννήθηκε στην Καλιφόρνια και συμμετείχε σε διαφημιστικά. Το 1987 συμμετείχε σε διαφημιστικό αναψυκτικού και ο Μάικλ Τζάκσον επικοινώνησε με τη μητέρα του και ζήτησε να στείλει ένα συνεργείο για να του πάρει συνέντευξη. Η μητέρα δέχτηκε και έκτοτε ο Τζάκσον ξεκίνησε να επισκέπτεται το σπίτι της οικογένειας.
Οι σχέσεις που είχαν αναπτυχθεί ανάμεσα στην οικογένεια και τον τραγουδιστή ήταν στενές αφού ο Τζάκσον έμενε στο σπίτι ακόμα και βράδια. Μάλιστα, κάλεσε την οικογένεια σε ταξίδι στη Χαβάη και ζήτησε ο Τζέιμς να κοιμηθεί μαζί του. Όμως η μητέρα διαφώνησε λέγοντας πως δεν ήταν σωστό.
Ο Τζέιμς σήμερα
Σύμφωνα με τα όσα καταγγέλλει στο «Leaving Neverland» ο Τζέιμς, ο Τζάκσον έπαιρνε συνεχώς δώρα τόσο στον ίδιο όσο και στην οικογένεια ενώ τους σύστησε την Τίνα Τέρνερ και τον Χάρισον Φορντ.
Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του Σέιφτσακ, σε ένα ταξίδι στο Παρίσι τού έμαθε τον αυνανισμό και κάπως έτσι άρχισε και ο δικός του εφιάλτης.
Ο Τζάκσον δασκάλεψε μάλιστα στο αγόρι πώς να κρύβει όσα έκαναν, ενώ το τρομοκρατούσε ότι αν τα έλεγε σε κάποιον θα πέθαιναν και οι δύο. Ο Σέιφτσακ καταγγέλλει επίσης ότι ο ποπ σταρ τον ανάγκαζε να κάνουν σεξ καθημερινά, σε κάθε δωμάτιο της Neverland.
Τζέιμς Σέιφτσακ και Γουέιντ Ρόμπσον εξομολογήθηκαν στο ντοκιμαντέρ ότι μικροί ένιωθαν πως είχαν ερωτευτεί τον Μάικλ Τζάκσον και ως εκ τούτου δεν ήταν σε θέση να καταγγείλουν όσα περνούσαν.
Όσο μεγάλωναν, ωστόσο, δεν ήταν πια αρεστοί στον ποπ σταρ, με αποτέλεσμα να τους αντικαταστήσει με άλλα μικρότερα παιδιά.
Από την πλευρά του, το ίδρυμα που διαχειρίζεται την περιουσία του βασιλιά της ποπ χαρακτήρισε το ντοκιμαντέρ «αναμάσημα παρωχημένων και αναξιόπιστων καταγγελιών. Είναι μια ακόμη γελοία παραγωγή και μια εξωφρενική και αξιολύπητη προσπάθεια εκμετάλλευσης και αποκόμισης οικονομικού οφέλους στο όνομα του Μάικλ Τζάκσον» αναφέρεται στην ανακοίνωση.