Το νήμα της ζωής της ξεκινά το 1949 στην Δάφνη, αλλά οι καλύτερες παιδικές αναμνήσεις είναι από την Κέρκυρα τόπο καταγωγής των γονιών της όπως αφηγείται η ίδια :“Πιτσιρίκα ακόμα στην Κέρκυρα και την Ζάκυνθο, όπου γάμος και χαρά εγώ βρισκόμουν σε πρώτο πλάνο. Είχα γεννηθεί με την αίσθηση ότι πρέπει να κάνω τον κόσμο να διασκεδάζει. Οι γονείς μου χαίρονταν γι αυτό. Ποτέ δεν με περιόρισαν και δεν μου απαγόρευσαν να είμαι η μασκότ της παρέας τους. Κερκυραίοι καθώς είναι τους άρεσε το κέφι και το τραγούδι. Τραγουδισταράδες και άνθρωποι της διασκέδασης. Ο πατέρας μου παίζει κιθάρα και τραγουδά πολύ σωστά”.
Η Ρένα κληρονομεί το ταλέντο του και σε ηλικία μόλις πέντε ετών ανεβαίνει αιφνίδια στο πάλκο για να τραγουδήσει μαζί με την ερμηνεύτρια το “Κορόιδα, κορόιδα όλοι οι άνδρες”. Στα μέσα της δεκαετίας του 60 εμφανίζεται στον κινηματογράφο ως “παιδί θαύμα” ενώ στην τηλεόραση είναι η Γαρουφαλίτσα στο “Συντροφιά με τη θεία Λένα”. Το μεγάλο άλμα στην καριέρας της έρχεται όταν γίνεται η τραγουδίστρια του πολύκροτου συγκροτήματος “Νοστράδαμος”. Όταν το συγκρότημα κάνει μια έκτακτη εμφάνιση στο δημοφιλέστερο σήριαλ της εποχής “Λούνα Πάρκ” ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος του Γιάννης Δαλιανίδης της ζητά να συνεργαστούν :
– “Εσείς δεσποινίς, εκτός από τραγουδίστρια είστε και ηθοποιός νομίζω. Έτσι δεν είναι ;
– Μάλιστα
– Πιστεύω πως σύντομα θα συνεργαστούμε.
Πράγματι ελάχιστο διάστημα μετά στο σήριαλ προστίθεται η τρελό-ανιψιά Κάθριν του μπάρμπα Γιώργου (Διονύσης Παπαγιαννόπουλος) και της Ουρανίας (Άννα Παιτατζή) ρόλος που ταιριάζει απόλυτα στην εξωστρεφή και κοινωνική Κερκυραία. Η Κάθριν απογειώνει την καριέρα της. Βρισκόμαστε στα χρόνια της αθωότητας της ελληνικής τηλεόρασης, το κοινό αδυνατεί να διαχωρίσει το ρόλο από το πρόσωπο με αποτέλεσμα πολλές φορές να την σταματούν στο δρόμο για συμβουλές, διαμαρτυρίες ή να την ταΐσουν ανάλογα με το τι έχει συμβεί στο επεισόδιο της προηγούμενης ημέρας.
Η Ρένα ζει τα χρόνια της αποθέωσης και όπως φαίνεται από συνέντευξη της εποχής το απολαμβάνει :“Την έχω κακομάθει την Κάθριν. Της ψωνίζω ρούχα από το Παρίσι, το Λονδίνο, την Ρώμη. Δουλεύω εγώ για να είναι κοκέτα του λόγου της”. Όλα αυτά μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 80 όπου συμμετέχει στις τελευταίες δημοφιλείς ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου με τον Στάθη Ψάλτη. Αυτοί που λένε ότι η Ρένα έχει εγκλωβιστεί στην ρόλο και την εμφάνιση της Κάθριν του Λούνα Παρκ μοιάζουν να δικαιώνονται. Κάποιες σκόρπιες συμμετοχές σε βιντεοκασέτες αποτελούν μόνο την τελευταία αναλαμπή, αφού το ντόμινο πλέον πέφτει αντίθετα. Το τηλέφωνο δεν χτυπά, αρχίζουν τα οικονομικά προβλήματα και η μεγάλη ψυχολογική επιβάρυνση αφού αισθάνεται λησμονημένη από όσα παλαιότερα την αποθέωναν : καλλιτεχνικό κύκλωμα και κοινό.
Η ίδια είναι αρκετά υπερήφανη για να ζητήσει βοήθεια αρκετά απελπισμένη να ελπίζει σε κάτι :“Άντε πες ότι θα πληρώσω το ενοίκιο. Και μετά; Δεν θέλω να βγω στη ζητιανιά”. Όταν το τελευταίο της αποκούμπι, ο Θόδωρος που σχεδιάζουν να παντρευτούν, χάνει αιφνιδιαστικά τη ζωή του το “οικοδόμημα” καταρρέει, και η ίδια επιλέξει να ρίξε μόνη της την αυλαία…