Η γερµανική πρόταση, σύµφωνα µε τα όσα έχουν γίνει γνωστά, περιλαµβάνει την προσφορά 4 νέων φρεγατών A-200 ή 2 συν 2 A-200 και A-300 (η τελευταία αποτελεί μεγαλύτερη έκδοση της A-200), εκσυγχρονισµό των ΜΕΚΟ-200 και στον προϋπολογισµό προβλέπει τη ναυπήγηση 2 ακόµη υποβρυχίων Type 214.
[fwduvp preset_id=”test” playlist_id=”Test”]
H MEKO A-200 έχει µέγιστο εκτόπισµα 3.700 τόνων, µήκος 121 µ., πλήρωµα 120 ατόµων, µέγιστη ταχύτητα 28 κόµβων και µπορεί να φιλοξενήσει ένα ελικόπτερο των 10 τόνων ή δύο των 5 τόνων.
Οι A-300 προσφέρονται ως δυνατότητα, καθώς είναι επί της ουσίας µεγαλύτερες, µε δυνατότητες να φέρουν συστήµατα που θα εξασφάλιζαν στο Πολεµικό Ναυτικό αξιόλογες δυνατότητες αντιαεροπορικής άµυνας περιοχής, που αποτελεί ένα από τα κρίσιµα επιχειρησιακά µειονεκτήµατα του ελληνικού στόλου.
Για την «ενδιάµεση λύση» η υποψήφια γερµανική προµηθεύτρια εταιρία παραπέµπει… στη γερµανική κυβέρνηση για τα περαιτέρω. Οι Γερµανοί λογικά θα διαθέσουν κορβέτες K130, χωρίς να αποκλείεται και κάποια έκπληξη.
Aκολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε περισσότερα στην έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου της Κυριακής
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr