Τέμπη: Το απολογητικό υπόμνημα του σταθμάρχη
«Η εργασία του ήταν 40 ώρες εβδομαδιαίως είτε 8ωρα επί 5 ημέρες, είτε 6 ώρες και 40 λεπτά επί 6 ημέρες, άρα δεν υπήρχε δυνατότητα να παραμένει στο σταθμαρχείο πέραν της 10ης βραδινής που σχολούσε».
Ως εκ τούτου την 28η Φεβρουαρίου εργαζόταν από τις 14.00 το μεσημέρι έως τις 10.00 το βράδυ παρά το γεγονός – όπως υποστηρίζει – ότι στο βαρδιόχαρτο ο επιθεωρητής τον έβαζε να φαίνεται ότι δουλεύει 9ωρο κι επομένως στα χαρτιά έπρεπε να σχολάσει στις 23.00.
«Ο ίδιος κατοικεί στον Βόλο και επέστρεφε καθημερινά με το βραδινό τρένο στις 22:15 ή 22:30 από τη Λάρισα άρα εξ αυτού του γεγονότος, δε θα μπορούσε να είναι παρόν μέχρι τις 23:00 το βράδυ, οπότε έγιναν και οι κρίσιμοι χειρισμοί».
Επίσης, τόνισε πως ανέκαθεν δούλευε ως επικουρικός στη βάρδιά του, πάντα παρουσία και δεύτερου σταθμάρχη και πως καλά – καλά δεν γνώριζε να χρησιμοποιεί ούτε τον πίνακα χάραξης διαδρομής.
Φωτιά τώρα σε γνωστό μπαρ στο Παγκράτι
Τέμπη: Ποιες απολογίες ακολουθούν
Την, Τρίτη, 28 Μαρτίου, θα απολογηθεί ο εμπειρότερος σταθμάρχης, αυτός δηλαδή που έπρεπε να είναι στη θέση του μέχρι τις 23:00 η ώρα και έφυγε στις 22:10. Ο σταθμάρχης θα κληθεί να δώσει απαντήσεις σε κρίσιμα ερωτήματα, μεταξύ αυτών και για τις βάρδιες που σβήστηκαν με μπλάνκο για να διορθωθούν.
Ο εν λόγω σταθμάρχης αναμένεται να υποστηρίξει ότι η τραγωδία στα Τέμπη έγινε στις 23:05 και εκείνος έπρεπε να έχει φύγει στις 23:00.
Στις 30 Μαρτίου θα απολογηθεί ο επιθεωρητής, την ώρα που συνεχίζονται οι αποκαλύψεις για την απουσία ή τη μη λειτουργία των απαραίτητων συστημάτων ασφάλειας που θα προλάβαιναν το όποιο ανθρώπινο λάθος.
Υπενθυμίζεται ότι ήδη έχει προφυλακιστεί ο 59χρονος σταθμάρχης, ενώ, σύμφωνα με ό,τι φαίνεται από τις έρευνες, στους κατηγορούμενους αναμένεται να προστεθούν κι άλλα πρόσωπα πέρα από τους εργαζόμενους.
Τέμπη: Τα ερωτήματα του ανακριτή
Ο ειδικός εφέτης ανακριτής κάλεσε τους δύο συμβασιούχους σταθμάρχες να καταθέσουν, καθώς επιχειρεί να αποκτήσει την πλήρη εικόνα για το πώς γινόταν στην πράξη η οργάνωση των βαρδιών.
Ένα από τα ερωτήματα που θεωρείται δεδομένο ότι του έκανε ο ειδικός εφέτης ανακριτής είναι αν έφευγε πάντα νωρίτερα σε συνεννόηση με τους υπόλοιπους όταν ο προϊστάμενος του τον έβαζε βάρδια 14:00 με 23:00 αφού ο ίδιος ήταν συμβασιούχος και δεν πληρωνόταν τις υπερωρίες, αλλά και για να προλαβαίνει το τελευταίο δρομολόγιο του τρένου για Βόλο, όπου και κατοικεί.