Ο 50χρονος σταθμάρχης είχε κατηγορηθεί πως εγκατέλειψε το πόστο του νωρίτερα, συγκεκριμένα αντί για τις 23:00 αποχώρησε στις 22:10.
Ο εν λόγω σταθμάρχης απολογήθηκε με υπόμνημα και είχε καλέσει προς υπεράσπισή του τρεις μόνιμους συναδέλφους του, δύο σταθμάρχες και ένα κλειδούχο, για να υποστηρίξουν ότι η αλλαγή της βάρδιας γινόταν όταν ερχόταν ο επόμενος.
«Αρνούμαι παντελώς τον ισχυρισμό περί της δήθεν υποχρέωσής μου να παραμείνω μέχρι τις 23:00 καθότι η αναγραφή αυτή δεν έχει την έννοια της συνυπηρέτησης αλλά τον χρόνο εντός του οποίου θα πρέπει να συντελεστεί ομαλώς και με ασφάλεια η μεταβίβαση της υπηρεσίας» είχε συγκεκριμένα ο ίδιος αναφορικά με την αποχώρησή του από τον σταθμό το μοιραίο βράδυ.
Σημείωσε μάλιστα πως αυτό γίνεται με όλους τους σταθμάρχες και σε όλους τους σιδηροδρομικούς σταθμούς της χώρας.
Τέμπη: «Δεν συνέτρεχε κανένας απολύτως λόγος να μείνω περισσότερο», είπε ο σταθμάρχης
Συνεχίζοντας κατέθεσε πως αποχώρησε από τη βάρδια στις 22:30 και όχι στις 23:00 καθώς δεν υπήρχε κανένας λόγος να μείνει παραπάνω.
Όπως είπε όλα αυτά τα αναφέρει για να τονίσει πως «το επιχείρημα περί δήθεν αγχωτικής κατάστασης και έντονης κυκλοφορίας μεταξύ 22:30 και 23:00 που επιχείρησε ο προφυλακισμένος σταθμάρχης να παρουσιάσει εξεταζόμενος ενώπιόν σας είναι απολύτως αβάσιμο».
Αναφορικά με τη διόρθωση που είχε γίνει στο χαρτί των βαρδιών εξήγησε πως από απροσεξία του είχε συμπληρώσει λαθεμένα την ώρα παράδοσης της υπηρεσίας, «και διόρθωσα κάνοντας μουντζούρα. Αυτή διόρθωσα με διορθωτικό μπλάνκο».
Τέμπη: «Οι παραλείψεις και τα λάθη έγιναν μετά τις 11»
Στο απολογητικό υπόμνημα 36 σελίδων που κατέθεσε, ο μόνιμος σταθμάρχης ισχυρίστηκε ότι το δυστύχημα δεν θα μπορούσε να αποφευχθεί ακόμα και αν είχε σχολάσει στην ώρα του.
«Δεν σας κρύβω ότι κάθισα κι αναρωτήθηκα μόνος μου υποθετικά τι θα ‘χε συμβεί εάν τυχόν καθόμουν για παρέα δίπλα στον 59χρονο σταθμάρχη μέχρι τις 23:00 στο γραφείο κινήσεως, παρά το γεγονός ότι του είχα παραδώσει την υπηρεσία στις 22:30. Εάν, δηλαδή θα είχαν πάρει αλλιώς πορεία τα πράγματα κι εάν θα μπορούσα να έχω αποτρέψει το μοιραίο. Η απάντηση είναι αρνητική γιατί πολύ απλά ό,τι έγινε και προκάλεσε το πολύνεκρο δυστύχημα έγινε με πράξεις ή παραλείψεις του εν λόγω Σταθμάρχη μετά τις 23:00».
Στον 50χρονο σταθμάρχη επιβλήθηκαν οι περιοριστικοί όροι της απαγορεύσεως εξόδου από τη χώρα και την υποχρέωση παρουσίας στο αστυνομικό τμήμα δύο φορές το μήνα.