Μέσα στην εγκατάσταση, που προσομοιώνει στο εσωτερικό ενός βαγονιού, κάτοικοι και επισκέπτες της Θεσσαλονίκης έχουν την δυνατότητα να βρουν πληροφοριακό και διαδραστικό υλικό, για τη νέα εποχή που ξεκινά στις μετακινήσεις της πόλης με τη λειτουργία του μετρό. Το κοινό μπορεί να παρακολουθήσει βίντεο και φωτογραφίες, τα οποία αφηγούνται την ιστορία της δημιουργίας του έργου, ενώ προσφέρεται κι ένα συνοπτικό ενημερωτικό φυλλάδιο που περιλαμβάνει ενδιαφέρουσες πληροφορίες για το μετρό Θεσσαλονίκης, ώστε οι πολίτες να ενημερωθούν για τη σημασία και τις δυνατότητες του νέου αυτού μέσου μεταφοράς.
Επίσης, στη διάθεση των επισκεπτών του περιπτέρου, υπάρχει και ένα quiz με διασκεδαστικές ερωτήσεις, το οποίο βοηθά στο να γνωρίσουν τα οφέλη που φέρνει το μετρό στη ζωή της πόλης. Τέλος, μέχρι την 1 Δεκεμβρίου 2024, το προσωπικό που βρίσκεται στο χώρο του περιπτέρου, θα είναι στη διάθεση των επισκεπτών προκειμένου να απαντήσει σε ερωτήσεις ή απορίες σχετικά με το μετρό.
Καιρός: Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης με καταιγίδες και θυελλώδεις ανέμους - Πού θα χιονίσει [βίντεο]
Να σημειωθεί ότι η έναρξη λειτουργίας του μετρό από την 30η Νοεμβρίου φέρνει ριζικές αλλαγές στον συγκοινωνιακό χάρτη του κέντρου της Θεσσαλονίκης. Έτσι, από την 1η Δεκεμβρίου έντεκα λεωφορειακές γραμμές αλλάζουν διαδρομή, ενώ προστίθεται μία ακόμη. Στόχος του σχεδιασμού του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης, είναι να έχουν τη δυνατότητα οι επιβάτες να μπορούν να μετακινούνται από και προς τις στάσεις του Μετρό με τα αστικά λεωφορεία, εφαρμόζοντας την πρακτική της μετεπιβίβασης.
Το Σάββατο 30 Νοεμβρίου, χιλιάδες Θεσσαλονικείς αναμένεται να χρησιμοποιήσουν το μετρό για να μεταβούν στο κέντρο, προκειμένου να κάνουν τις αγορές τους κατά τη διάρκεια της πρώτης «λευκής νύχτας» που διοργανώνει ο Εμπορικός Σύλλογος και επιπλέον να απολαύσουν τη φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου δέντρου στην πλατεία Αριστοτέλους από τον δήμο Θεσσαλονίκης. Η βασική γραμμή του μετρό διαθέτει 13 σταθμούς, εκτείνεται σε μήκος 9,6 χιλιομέτρων, ενώ η τιμή του εισιτηρίου έχει οριστεί στα 0,60 ευρώ και η δέσμη 10+1 βασικών εισιτηρίων στα 5,80 ευρώ. Επίσης, η τιμή της προσωποποιημένης κάρτας απεριορίστων διαδρομών 30 ημερών για τη μετακίνηση με το μετρό ορίστηκε στα 16 ευρώ, ενώ όπως έγινε γνωστό το ζήτημα του ενιαίου εισιτηρίου ΟΑΣΘ/μετρό θα επανεξεταστεί σε έξι μήνες.
Τον Οκτώβριο του 2025 αναμένεται σε τεθεί σε λειτουργία και η επέκταση προς Καλαμαριά. Σύμφωνα με εκτιμήσεις της «Ελληνικό Μετρό ΑΕ», μετά την ολοκλήρωση της επέκτασης προς την Καλαμαριά, το μετρό θα εξυπηρετεί καθημερινά περίπου 313.000 επιβάτες, ενώ η κίνηση στους δρόμους της Θεσσαλονίκης θα μειωθεί κατά περίπου 57.000 οχήματα, με αποτέλεσμα οι ρύποι διοξειδίου του άνθρακα να περιοριστούν κατά 212 τόνους ανά ημέρα. Προβλέπεται επίσης επέκταση της βασικής γραμμής προς τα δυτικά και πιο συγκεκριμένα προς Σταυρούπολη και προς τα νοσοκομεία Παπαγεωργίου και 424 ΓΣΝΕ επί της περιφερειακής οδού και η επέκταση της Καλαμαριάς προς τα ανατολικά με προοπτική να φτάσει τελικά στο αεροδρόμιο (υπόγεια και όχι με υπέργειο μέσο, όπως είχε κατά καιρούς ακουστεί) και μέχρι την περιοχή Τσαΐρια στην Περαία, όπου εδρεύει το ThessINTEC.