Με την έναρξη λειτουργίας των σταθμών «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο» προβλέπεται ημερήσια αύξηση της συνολικής επιβατικής κίνησης στο δίκτυο του μετρό κατά 132.000 επιβάτες, μειώνοντας ημερησίως τόσο την κυκλοφορία των Ι.Χ. οχημάτων κατά 23.000, όσο και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 120 τόνους.
Η συχνότητα των δρομολογίων στο τμήμα Δημοτικό Θέατρο – Δουκίσσης Πλακεντίας τις ώρες αιχμής (07.30-11.00 & 13:30-17:30) παραμένει στα 4΄ και τις νυχτερινές ώρες (22:00-00:20) μειώνεται στα 9΄ από 10΄. Στο τμήμα Αεροδρόμιο – Δημοτικό Θέατρο η συχνότητα διαμορφώνεται στα 36΄.
Το πρώτο δρομολόγιο από τους σταθμούς Δημοτικό Θέατρο και Δουκίσσης Πλακεντίας θα ξεκινά στις 05:30. Πρώτα δρομολόγια στις 05:30 θα ξεκινούν και από τους σταθμούς Αιγάλεω και Μοναστηράκι στην κατεύθυνση προς Δουκίσσης Πλακεντίας και από τον σταθμό Εθνική Αμυνα στην κατεύθυνση προς Δημοτικό Θέατρο.
Το τελευταίο δρομολόγιο (Δευτέρα – Πέμπτη & Κυριακή) από το Δημοτικό Θέατρο θα γίνεται στις 23:59 και από τη Δουκίσσης Πλακεντίας στις 00:03. Παρασκευή και Σάββατο, οπότε και ισχύει η επέκταση του ωραρίου λειτουργίας, οι τελευταίοι συρμοί θα αναχωρούν στη 01:06 από το Δημοτικό Θέατρο και στη 01:10 από τη Δουκίσσης Πλακεντίας. Τελευταίοι συρμοί από το σταθμό Σύνταγμα προς όλες τις κατευθύνσεις θα αναχωρούν στις 00:23 (Δευτέρα – Πέμπτη & Κυριακή) και στη 01:30 (Παρασκευή και Σάββατο).
Η αναδιάρθρωση των λεωφορειακών γραμμών
Συμφωνά με τον ΟΑΣΑ και προς την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού με τα νέα δεδομένα, θα υπάρξει αναδιάρθρωση σε κάποιες λεωφορειακές γραμμές.
Κακοκαιρία Alexandros: Αυτές είναι οι «κόκκινες» περιοχές σύμφωνα με το meteo [χάρτης]
Πιο αναλυτικά, έχουν σχεδιαστεί οι εξής παρεμβάσεις:
– Η λεωφορειακή γραμμή 831 Αιγάλεω – Πειραιάς ενισχύεται με επιπλέον δρομολόγια καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.
– Η λεωφορειακή γραμμή 810 Σχιστό – Κορυδαλλός τροποποιείται σε τροφοδοτική γραμμή για τον- σταθμό του μετρό «Κορυδαλλός» και θα διασυνδεθεί με τη Λεωφόρο Πέτρου Ράλλη.
– Η λεωφορειακή γραμμή 830 Αγία Βαρβάρα – Πειραιάς τροποποιείται σε τροφοδοτική γραμμή για το σταθμό του μετρό «Κορυδαλλός».
– Η λεωφορειακή γραμμή 846 Νεάπολη – Νίκαια – Πειραιάς τροποποιείται σε τροφοδοτική γραμμή για το σταθμό του μετρό «Νίκαια».
– Η λεωφορειακή γραμμή 900, η οποία δημιουργήθηκε τα τελευταία 2 χρόνια για να καλύψει τη μεταβατική περίοδο μεταξύ της λειτουργίας των σταθμών μετρό «Κορυδαλλός» και «Νίκαια» και των 3 νέων σταθμών του «Πειραιά», καταργείται.
Οι αφετηρίες και τέρματα των υφιστάμενων λεωφορειακών γραμμών παραμένουν ως έχουν.