Μοναχοπαίδι (“μετά από εμένα έσπασε το καλούπι” έλεγε η ίδια) με πατέρα πολιτικό μηχανικό, μητέρα που τελείωσε το Παρθεναγωγείο Λασκαρίδου, τελειώνει το Β Γυμνάσιο Κολωνακίου, σπουδάζει στη σχολή Μεταξά ενώ μαθαίνει ξένες γλώσσες, χορό και πιάνο.
Όταν ο διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου, μέγιστος θεατρικός σκηνοθέτης, Δημήτρης Ροντήρης ζητά κοπέλες για το χορό αρχαίας τραγωδίας η νεαρή Μαίρη παίρνει τη θέση, όπως και στη συνέχεια ένα μικρό ρόλο στον “Ϊππόλλυτο” του Ευριπίδη στην Επίδαυρο, όπου εκεί γνωρίζει τον Αλέκο Αλεξανδράκη και την πρωτοεμφανιζόμενη μετέπειτα φίλη της Μάρω Κοντού. Το βάφτισμα πυρός στο θέατρο γίνεται στο θέατρο “Ακροπόλ” στο έργο “Η κυρία περί της οποίας πρόκειται” δίπλα στην κορυφαία ηθοποιό Κυβέλη. Φυσικά μετά από τέτοιο εντυπωσιακό ξεκίνημα στο χώρο του θεάτρου, όλοι οι δρόμοι είναι ορθάνοιχτοι. Άλλωστε τίποτα δεν της λείπει :Ταλέντο, αγάπη για αυτό που κάνει, πείσμα για να πετύχει και ομορφιά. Τα αξιοποιεί όλα.
Όπως οι περισσότερες ηθοποιοί της γενιάς της γίνεται ευρύτερα γνωστή από τους μεγάλους κινηματογραφικούς ρόλους της. Ξεκινά από κομπάρσος στο “Χαρούμενο ξύπνημα” του Ντίνου Δημόπουλου, μικρό ρόλο στο “Τελευταίο ψέμα” του Μιχάλη Κακογιάννης και από εκεί στο θρίλερ του Γιάννη Δαλιανίδη “Χωρίς ταυτότητα”, τα “Κόκκινα φανάρια” ενώ ακολουθούν όλοι οι γνωστοί μεγάλοι της ρόλοι σε δημοφιλείς ταινίες.
Στην προσωπική της ζωή γοητεύει τους πάντες, βιώνει έντονα τις σχέσεις της, και δεν διστάζει να μιλήσει για κάποιες από αυτές. Με τον Ανδρέα Μπάρκουλη γνωρίζεται το 1966 στη διάρκεια γυρισμάτων της ταινίας “Κοινωνία ώρα μηδέν”. Όσο διαρκεί η σχέση της δηλώνει ότι “Αν ο Ανδρέας με αφήσει μια μέρα, θα πω ήταν γραφτό και θα πάω να κοιμηθώ”, αλλά όταν αυτή τελειώνει του καταλογίζει επιθετική συμπεριφορά:“Μία, δύο, τρεις, τέσσερις, πέντε τα μάζεψα και έφυγα”. Γι αυτή με τον συνθέτη Γιάννη Καραλή αναφέρει :“Αν δεν ήταν η ζήλια του δεν θα χώριζα ποτέ με τον Γιάννη. Δεν έπληξα ούτε μια στιγμή μαζί του”. Γνωστές ήταν και οι σχέσεις της με τους Κώστα Πρέκα και Νίκο Σταγόπουλο, ενώ αντίθετα άγνωστη θέλησε να παραμείνει η σχέση που διατηρεί τη δεκαετία του 80 με Έλληνα πολιτικό.
Παρά τους μεγάλους έρωτες, ανεβαίνει μόνο μια φορά τα σκαλιά της εκκλησίας, αλλά ο γάμος της γίνεται πρωτοσέλιδο. Στις 4 Ιουλίου 1974 παντρεύεται τον τότε δήμαρχο Σπάτων Δήμο Μπότσαρη, με κουμπάρο τον δήμαρχο Αθηνών Παπαθεωδώρου, ενώ στην εκκλησία την συνοδεύουν ο θετός της πατέρας Βασίλης Δεσποτόπουλος και ο πρώην πρωθυπουργός Παναγιώτης Κανελλόπουλος που την γνωρίζει από παιδί. Όταν φτάνει έξω από την εκκλησία στα Σπάτα με την Rolls Royce που της δανείζει ο φίλος της Κώστα Καρράς, διαπιστώνει ότι αντί των 1.000 προσκλήσεων που έχει μοιράσει στον χώρο βρίσκονται πάνω από 8.000 άτομα. Η φήμη που έχει ακουστεί πως θα μοιραστούν χρυσές μπομπονιέρες οδηγεί σε πανικό και αυτός με τη σειρά του σε τρεις λιποθυμίες της νύφης στη διάρκεια του μυστηρίου.
Αλλά και την επόμενη ημέρα του γάμου, τα πράγματα δεν είναι καλύτερα για το νιόπαντρο ζευγάρι, αφού χωρίζουν ελάχιστο διάστημα μετά. Λίγα χρόνια αργότερα η δημοφιλής ηθοποιός θα μιλήσει για τον θεσμό του γάμου :“Με κυνήγησε ο γάμος όσο λίγες γυναίκες. Έχω ένα κουτάκι με βέρες και η μητέρα μου παραπονιέται ότι έχει τον Παναγή από τα Μέγαρα σε κόρη. Πάντα όμως έβλεπα τον γάμο σε σχέση με το παιδί. Έψαχνα λοιπόν για το ιδεώδες, Πολύ αργότερα έμαθα ότι κάτι τέτοιο δεν υπάρχει”.
Τα τελευταία χρόνια της ζωής της σπουδαίας ηθοποιού είναι πολύ δύσκολα. Πολλά προβλήματα υγείας, πολλά χειρουργεία, μετά από τραυματισμό του νωτιαίου μυελού, σοβαρό κάψιμο, πολλά χρόνια φυσιοθεραπείες, συνεχής φόβος ότι θα μείνει παράλυτη. Όλα αυτά μέχρι σήμερα…
Ειδήσεις σήμερα
Πέθανε η ηθοποιός Μαίρη Χρονοπούλου – Θλίψη στον καλλιτεχνικό κόσμο
Λούτσα: Μακελειό με οδηγίες από… τηλέφωνο
Κως: Συγκινεί η μητέρα της αδικοχαμένης 20χρονης ναυτικής δοκίμου – «Καμιά μάνα να μην το περάσει»