– Πύκνωση των δρομολογίων, καθώς και του αριθμού των διαθέσιμων οχημάτων κατά την πρωινή ώρα αιχμής σε 1.320.
– Ενίσχυση κατά 50% τις λεωφορειακές γραμμές κορμού που διέρχονται από το Κέντρο.
– Αύξηση του αριθμού των δρομολογίων, κάτι που έγινε εφικτό λόγω αυξημένου αριθμού λεωφορείων, καθώς και της αύξησης της μέσης ταχύτητας των ΜΜΜ εντός του Δακτυλίου.
-Ενίσχυση των λεωφορειακών γραμμών στις οποίες -κατά τις προηγούμενες ημέρες- είχαν σημειωθεί θέματα συνωστισμού, όπως:
✓ την 550 [Παλ. Φάληρο – Κηφισιά]
✓ την 608 [Γαλάτσι – Ακαδημία – Ζωγράφου]
✓ την 054 [Περισσός – Λαμπρινή – Πολυτεχνείο] κ.λπ.
– Μείωση των χρονοαποστάσεων στις γραμμές κορμού σε 5 λεπτά.
– «Παρακολουθούσαν σε real time (μέσω της τηλεματικής της ΟΣΥ) όλες τις «θέσεις-κλειδιά», προκειμένου να λυθούν άμεσα και χωρίς καμία καθυστέρηση όποια προβλήματα ενδέχονταν να παρουσιαστούν».
Σε ό,τι αφορά στο Μετρό:
-Εξασφαλίστηκαν στις ώρες αιχμής:
➢ στη Γραμμή 1 (ηλεκτρικός) η χρονοαπόσταση έχει πέσει στα 7 λεπτά (από 9 λεπτά που ήταν τον Ιούλιο 2019).
Αυτό επιτεύχθη με τη μεταφορά ανεταγμένου συρμού από τη Γραμμή 2 στη Γραμμή 1.
Στόχος είναι η σταδιακή προσθήκη άλλων 6 συρμών της Γραμμής 2.
➢ στη Γραμμή 2 (μετρό) έχει πέσει στα 4,5 λεπτά (από 7′ το 2019), και
➢ στη Γραμμή 3 (μετρό) – παρά το γεγονός ότι 2 συρμοί βγήκαν εκτός λειτουργίας λόγω βανδαλισμών – η κίνηση διεξάγεται χωρίς πρόβλημα και η χρονοαπόσταση είναι στα 5 λεπτά (από 7′ το 2019).
– «Με τις ενέργειες αυτές καταφέραμε να μην παρουσιαστούν φαινόμενα συνωστισμού στο Μετρό και τον Ηλεκτρικό».
Σύμφωνα με το υπουργείο επετεύχθη «ανακούφιση» της κυκλοφοριακής κίνησης στο Κέντρο και αύξηση της μέσης ταχύτητας κίνησης των λεωφορείων σε αυτό. Σε αυτό βοήθησε και η εξαιρετική προεργασία που είχε γίνει -σε συνεργασία με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και τον Δήμο των Αθηναίων – για την έγκαιρη δημιουργία του portal daktylios.gov.gr, καθώς και της έκδοσης των πιστοποιητικών μονίμων κατοίκων.
Σ’ ό,τι αφορά στο Μετρό, το υπουργείο Μεταφορών εκτιμά πως έχει πετύχει το μέγιστο δυνατό σε όρους χρονοαποστάσεων, δεδομένου ότι σύμφωνα με την υπάρχουσα χάραξη, αλλά και τους διεθνής κανόνες ασφαλείας, δεν μπορεί να επέλθει περαιτέρω βελτίωση αυτών.
Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις
Ειδήσεις σήμερα
- Νέο σοκαριστικό ατύχημα με αγωνιστικό αυτοκίνητο στην Ελασσόνα – Βίντεο ντοκουμέντο
- Συναγερμός στην Κρήτη: Αγνοείται τουρίστας στον Ψηλορείτη, βρέθηκε το όχημά του – Επί ποδός πυροσβεστική και ΕΜΑΚ
- Έλληνας ηφαιστειολόγος μιλά στον «Ε.Τ.» από την «κόλαση» της Λα Πάλμα: Έτσι διώξαμε 2000 ανθρώπους σε ένα πρωινό
- Δακτύλιος: Πρεμιέρα σήμερα με τα μονά να κυκλοφορούν – Όλα όσα πρέπει να ξέρετε – Πώς θα βγάλετε άδεια – Ποια τα πρόστιμα
- Καιρός: Χειμώνας σε μία νύχτα, έπεσε κατακόρυφα η θερμοκρασία – Βροχές, μποφόρ και κρύο σε όλη τη χώρα
- Πέραμα: Έρευνα για την καταδίωξη που έληξε με τραγωδία – Η εντολή που έπεσε στο κενό και τα ερωτήματα
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr