Αυτό σημαίνει ότι, μετά την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, θα προχωρήσουν τα προεπιλεγέντα σχήματα στην κατάθεση δεσμευτικών προσφορών για τη συνέχεια του διαγωνισμού μέχρι τη συμβασιοποίηση του έργου.
Επισημαίνεται ότι το έργο θα έχει κατασκευαστική διάρκεια 5 έτη και προϋπολογισμό 350 εκατ. ευρώ. Η περιβαλλοντική μελέτη του έργου περιλαμβάνει αναλυτικά:
* Το οδικό τμήμα σύνδεσης του ανισόπεδου κόμβου του Περάματος με τη λεωφόρο Σχιστού συνολικού μήκους 4,5 χλμ., ώστε να παρακάμπτεται ο Δήμος Περάματος.
* Την υποθαλάσσια ζεύξη με οδική σήραγγα μήκους 1 χλμ. από το Πέραμα έως το νησί του Αγίου Γεωργίου.
* To οδικό τμήμα από το νησί του Αγίου Γεωργίου μέχρι το νησί της Σαλαμίνας και τις οδικές συνδέσεις με την πόλη της.
Στο πλαίσιο αυτό, ο γενικός γραμματέας Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης, δήλωσε σχετικά: «Το έργο είναι εξαιρετικά σημαντικό γιατί θα αναβαθμίσει όλη τη Δυτική Αττική και κυρίως την ευρύτερη περιοχή τού Περάματος, αλλά και της Σαλαμίνας».
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου
Καλαμάτα: Προφυλακίστηκε ο 35χρονος Τούρκος για τη δολοφονία του εργοδότη του
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr