Η επιστολή της δημιούργησε θύελλα αντιδράσεων και η εταιρεία έλαβε τα μέτρα της. Εκπρόσωπος επιβεβαίωσε την απομάκρυνση της συγκεκριμένης διευθύντριας.
«Λειτούργησε μεμονωμένα, αναγκαστήκαμε να την απομακρύνουμε»….
Στο έγγραφο που έστειλε η πρώην διευθύντρια πωλήσεων ανάφερε συγκεκριμένα τους λόγους που έπρεπε οι υπάλληλοι να χαμογελούν:
-Επειδή έχετε δουλειά.
-Επειδή πληρωνόσαστε στην ώρα σας (για αυτούς που θα πουν ότι παίρνουν 300€ θυμίζω ότι το 300 σε σχέση με το μηδέν είναι 300% περισσότερο).
-Επειδή εργάζεστε σε μία εταιρεία που σέβεται και ακούει τα προβλήματά σας.
-Επειδή η εταιρεία επένδυσε χρήματα για να συνεχίζετε να εργάζεστε. -Επειδή πληρώνεστε για αυτό.
-Επειδή οι πελάτες του καταστήματος σας πληρώνουν, και πρέπει να τους ευχαριστείτε για αυτό με ένα χαμόγελο.
-Γιατί θα έχουμε τόσο καλές προσφορές που πρέπει να τις διαφημίζουμε.
Ανυπομονώ να δω την ανταπόκρισή σας στα αποτελέσματα του μυστικού επισκέπτη που θα γίνει μέσα στον μήνα»….
Την επιστολή αποκάλυψε αρχικά η εφημερίδα «Ριζοσπάστης».