Η νέα έρευνα διεξήχθη τον Δεκέμβριο του 2016 με μυστικό όχημα του ΕΜΠ που ελέγχει την ακρίβεια της παραδιδόμενης ποσότητας καυσίμου στην αντλία. Από τις 120 συνολικά επισκέψεις σε πρατήρια Θεσσαλονίκης, Μαγνησίας και Αχαΐας, στα 13 πρατήρια (10,83%) παραδόθηκε λιγότερο καύσιμο σε σχέση με αυτό που αναγραφόταν στην ένδειξη της αντλίας, με ποσοστό απόκλισης που έφθανε στο 9,69%. Στα υπόλοιπα 107 πρατήρια (89,17%) οι αποκλίσεις ήταν αποδεκτές, δηλαδή εντός των ανεκτών ορίων της Πολιτείας.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΣΕΠΠΕ, προβληματίζει το γεγονός ότι το ποσοστό παραβατικότητας στις τρεις αυτές περιοχές καταγράφεται αμέσως μετά την δημοσιοποίηση (σε Συνέντευξη Τύπου στις 10/10/2016) των αποτελεσμάτων της έρευνας στην Αττική – και παρά τη μεγάλη δημοσιότητα που έλαβαν αυτά – γεγονός που καταδεικνύει ότι οι παραβάτες νιώθουν σιγουριά ότι δεν ελέγχονται.
Ο Σύνδεσμος Εταιριών Εμπορίας Πετρελαιοειδών επισημαίνει για μια ακόμη φορά την έκταση και ένταση των φαινόμενων παραβατικότητας: « Όσο η Πολιτεία δεν θέτει σε πλήρη εφαρμογή τα μέτρα που προβλέπονται από το Νομοθετικό πλαίσιο και δεν ενισχύει τους μηχανισμούς ελέγχου, οι καταναλωτές και οι νομοταγείς επιχειρήσεις του Κλάδου μας θα παραμένουν ανυπεράσπιστοι».
Πηγή:newsauto.gr