Η Κίγκαν είπε πως, με την συναίνεση των γονιών τους, οι μαθητές θα μπορούν να χρησιμοποιούν τις αντωνυμίες που τους εκφράζουν – θηλυκές, αρσενικές ή ουδέτερες – στο σχολείο τους.
Η υπουργός επέμεινε ότι η κίνηση θα εξαρτηθεί από την υποστήριξη των οικογενειών, οι οποίες θα βρίσκονται στην «καρδιά» των νέων κανόνων για την Αγγλία, που πρόκειται να δημοσιευθούν πριν από το τέλος του καλοκαιριού.
Ωστόσο, άλλα μέλη της κυβέρνησης και του κυβερνώντος, συντηρητικού κόμματος των Τόρις εξέφρασαν τις αντιθέσεις τους, με κάποιους να φοβούνται ότι κάτι τέτοιο θα προκαλούσε χάος στις τάξεις και θα είχε ψυχολογικές επιπτώσεις στα παιδιά.
Πρόσφατα, πολιτικοί υποστήριξαν μέσα στη βρετανική Βουλή ότι κάποια σχολεία επιτρέπουν στους μαθητές να αυτοπροσδιορίζονται ως γάτες, άλογα και… δεινόσαυροι, γεγονός που οι βουλευτές βρίσκουν «εξωφρενικό» και «ανησυχητικό».
Σε άρθρο της στην Sunday Telegraph, η υπουργός Παιδείας υποστήριξε πως τέτοια ακραία παραδείγματα «προφανώς και δεν πρόκειται να γίνουν κανόνας».
«Προφανώς, η απάντησή μας στο αν θα επιτραπούν τέτοιοι αυτοπροσδιορισμοί από τους μαθητές είναι “όχι”. Έχω ξεκαθαρίσει ότι είναι εντελώς απαράδεκτοι τέτοιοι χαρακτηρισμοί», έγραψε.
Την επίθεση στο Μαγδεμβούργο καταδικάζει ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος
Γνωρίζουμε ότι ο αριθμός των παιδιών και των νέων που αμφισβητούν την ταυτότητα φύλου τους και αντιμετωπίζουν δυσφορία λόγω του βιολογικού τους φύλου έχει γίνει μια αυξανόμενη πρόκληση για τους γονείς, τους δασκάλους και τα σχολεία.
Η συντριπτική πλειοψηφία των δασκάλων κάνει απίστευτη δουλειά, διαχειριζόμενη αυτά τα πολύπλοκα και ευαίσθητα ζητήματα. Ακούσαμε τις εκκλήσεις τους για περαιτέρω σαφήνεια σχετικά με τον τρόπο διαχείρισης αυτών των ζητημάτων.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο συνεργάζομαι με τον Kemi Badenoch, τον υπουργό Ισότητας, για να δώσουμε συγκεκριμένες οδηγίες σχετικά με τον τρόπο, με τον οποίο τα σχολεία θα πρέπει χειρίζονται αυτές τις καταστάσεις. Αυτό θα βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να βελτιώσουν την προσέγγισή τους σε παιδιά και νέους που αμφισβητούν την ταυτότητά τους.
Θα δημοσιεύσουμε τις οδηγίες για διαβούλευση πριν από το τέλος του καλοκαιριού. Στην “καρδιά” των νέων κανονισμών θα είναι οι γονείς, διασφαλίζοντας ότι οι φωνές τους είναι κεντρικής σημασίας για τις αποφάσεις που λαμβάνονται για το παιδί τους στο σχολείο», τόνισε η Κίγκαν στο άρθρο της.
Οι κανόνες θα αναφέρουν, επίσης, πως κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να χρησιμοποιεί τις προτιμώμενες αντωνυμίες του εκάστοτε μαθητή, εάν νιώθει «άβολα» να το κάνει.