«Εξάγουμε τσουρέκια στις χώρες όπου ζουν Ρουμάνοι, με το μεγαλύτερο μέρος τους να προορίζεται για την Ιταλία, την Ισπανία, τον Καναδά, αλλά και την Αγγλία και τη Γερμανία» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Ποπέσκου, όπως μεταδίδουν τα ρουμανικά μέσα μαζικής ενημέρωσης.
Η βασίλισσα Λετίθια όπως δεν την έχουμε ξαναδεί - Γιατί όλοι μιλάνε για τις νέες φωτογραφίες;
Σύμφωνα με τον ίδιο, οι προτιμήσεις των Ρουμάνων καταναλωτών, σε όποια χώρα και αν ζουν, δεν διαφοροποιούνται σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, αφού οι περισσότεροι καταναλώνουν τα παραδοσιακά τσουρέκια και λίγοι είναι αυτοί που επιλέγουν τσουρέκια με προσθήκη ξηρών καρπών, σταφίδας ή σοκολάτας.
Οι αρτοποιοί και οι ζαχαροπλάστες παρά το γεγονός ότι επιμένουν…παραδοσιακά για να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις των καταναλωτών, αφήνουν και ένα μικρό περιθώριο εισαγωγής νέων υλικών που δίνουν διαφορετική γεύση στο τσουρέκι και, τις περισσότερες φορές σύμφωνα με τον κ. Ποπέσκου, τού προσθέτουν νέα, θετικά γευστικά “γνωρίσματα”.
Υπάρχουν 4.500 εταιρείες στη ρουμανική αγορά και η Rompan, η πρώτη ένωση που ιδρύθηκε στη Ρουμανία το 1990, περιλαμβάνει πάνω από 300 επιχειρήσεις από όλους τους κλάδους της βιομηχανίας, οι οποίες αντιπροσωπεύουν το 65% του κλάδου άλεσης, το 40% των ζυμαρικών και το 55% της αγοράς μπισκότων.