Πολλοί γονείς προσπάθησαν να βρουν τα παιδιά τους που αγνοούνταν ή να ζητήσουν νέα τους, μέσω των social media. Πολλοί χρήστες πρότειναν μέσα από το hashtag #roomformanchester να φιλοξενήσουν τα θύματα της επίθεσης. Αλλά στο Twitter, την ώρα που ένα παγκόσμιο κίνημα αλληλεγγύης εκδηλωνόταν, κάποιοι είχαν άλλο σκοπό.
Το έγκυρο σάιτ Buzzfeed UK αναφέρει ότι πολλοί λογαριασμοί στο Twitter …επινόησαν αγνοούμενους ώστε να πάρουν «κλικ» και να μεγαλώσουν τον αριθμό όσων τους ακολουθούν, με retweets.
Ενας, για παράδειγμα, επωφελήθηκε από το hashtag #Manchester, και ανέβασε την φωτό ενός αγνοούμενου παιδιού που ήταν υποτίθεται παρών στη συναυλία κατά την έκρηξη. Στην πραγματικότητα, η φωτογραφία είναι από μια διαφήμιση για ρούχα που απευθύνονται σε παιδιά που έχουν σύνδρομο Down.
Πριγκίπισσα Αικατερίνη: Δίνει μάχη με τον καρκίνο - Το σοβαρό χειρουργείο
Επίσης, ένας αμερικανός YouTubeur αναγκάστηκε να εξηγήσει ότι δεν ήταν αγνοούμενος, όταν είδε την φωτογραφία του να έχει χρησιμοποιηθεί σε ένα ψεύτικο tweet που τον αποκαλούσε αγνοούμενο στην επίθεση του Μάντσεστερ.
«Ο γιός μου ήταν στο Manchester Arena σήμερα, δεν απαντά στις κλήσεις μου, σας παρακαλώ βοηθήστε με!» είχε γράψει κάποιος στο ψεύτικο μήνυμα.
«Πολλά από τα άτομα που δείχνουν στις φωτογραφίες είναι στην πραγματικότητα διάσημοι από το ίντερνετ, καθώς και πολλοί YouTubeurs. Αλλά υπάρχουν και πολλά άγνωστα άτομα, τα οποία έχουν επιλεγεί αυθαίρετα και βλέπουν το πρόσωπό τους να κάνει τον γύρο του διαδικτύου», γράφει η βρετανική The Independent.