ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ
ΔΙΑΙΤΑ & ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ

Ξεχάστε όσα ξέρατε για τις δίαιτες – 7 πράγματα που ΔΕΝ πρέπει να κάνετε

Newsroom eleftherostypos.gr

O φετινός διατροφικός στόχος ας είναι να αναγνωρίσετε και να διορθώσετε τα διατροφικά σας σφάλματα, να απομυθοποιήσετε την έννοια της δίαιτας προκειμένου να αγαπήσετε τη διατροφή, το σώμα σας και να απαλλαχθείτε από τα περιττά κιλά για πάντα.

Τι πρέπει λοιπόν να βγάλετε από το μυαλό σας…

  • Μην ξεκινάτε εξαντλητικές δίαιτες με σκοπό τη γρήγορη απώλεια βάρους. Η τακτική αυτή μπορεί να φέρει πολύ γρήγορα αποτελέσματα, τα οποία όμως θα είναι πρόσκαιρα. Ξεκινήστε μια ισορροπημένη διατροφή η οποία θα έχει μακροπρόθεσμα αποτελέσματα και, φυσικά, θα βελτιώσει την υγεία σας και θα βοηθήσει την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος. Η τακτική της πολύ γρήγορης απώλειας κιλών μπορεί να επιφέρει προβλήματα στην υγεία σας.
  • Μη σκέφτεστε την απώλεια βάρους σαν δίαιτα. Με τον όρο «δίαιτα» αυτόματα σκεφτόμαστε περιορισμούς και στερήσεις. Δείτε την προσπάθειά σας σαν έναν τρόπο αλλαγής της ζωής σας ως προς το φαγητό, όχι σαν κάτι προσωρινό, αλλά σαν μια προσπάθεια ενίσχυσης της υγείας σας.
  • Μην είστε αφυδατωμένοι. Συχνά μπερδεύουμε την πείνα με τη δίψα. Πιείτε ένα ποτήρι νερό πριν από κάθε γεύμα και ένα μετά από μισή ώρα. Σιγουρευτείτε ότι είστε σωστά ενυδατωμένοι στο τέλος της ημέρας ελέγχοντας το χρώμα των ούρων σας (θα πρέπει να είναι άχρωμα).
  • Μην είστε απαιτητικοί με τον εαυτό σας. Η πραγματικότητα είναι πως δεν μπορείτε να χάσετε τα κιλά που θέλετε όσο γρήγορα θέλετε. Θέτετε, έτσι, μη ρεαλιστικούς στόχους στον εαυτό σας και καταλήγετε να απογοητευθείτε πολύ σύντομα. Θέστε ρεαλιστικούς στόχους και έχετε υπομονή. Το άγχος θα λειτουργήσει αντίστροφα.
  • Μη μένετε νηστικοί. Οι περισσότεροι θεωρούν πως με το να μείνουν νηστικοί ή με το να μη φάνε βραδινό θα έχουν μεγαλύτερη απώλεια κιλών. Αυτό είναι μύθος. Ο μεταβολισμός για να λειτουργήσει σωστά χρειάζεται πολλά γεύματα. Γι’ αυτό συστήνονται πολλά και μικρά γεύματα, τα οποία θα δώσουν στο μεταβολισμό την ώθηση να ενεργοποιηθεί και να κάψει θερμίδες.
  •  Μην κάνετε κατάχρηση αλκοόλ. Δυστυχώς, το αλκοόλ προσφέρει κενές θερμίδες. Στην προσπάθεια απώλειας βάρους, καλό θα ήταν να μην αποφεύγετε ένα ποτηράκι κρασί, το οποίο θα σας τονώσει με τα αντιοξειδωτικά που περιέχει.
  • Μην απαγορεύετε στον εαυτό σας να φάει οτιδήποτε. Η σκέψη αυτή θα προκαλέσει μεγαλύτερη ζημιά απ’ ό,τι η κατανάλωση. Καταναλώστε αυτό που επιθυμείτε μία φορά στις δέκα μέρες και μετά επιστρέψτε στο πρόγραμμά σας. Είναι σίγουρο ότι τίποτα δεν θα συμβεί.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr

Προτεινόμενα για εσάς

Ξεκινήστε τη μέρα σας με αυγά – Δείτε τον λόγο

Δυσκοιλιότητα: Αυτές τις τροφές πρέπει να ξεχάσετε

Δουλεύετε πολλές ώρες; Αυτή είναι η δίαιτα που πρέπει να κάνετε

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Πάμελα Άντερσον: «Οι βίγκαν είναι καλύτεροι εραστές!»

Μαρίνα Μπενέκου

«Πράσινο φως» από την Ε.Ε. για κατανάλωση τροφών που παράγονται από… έντομα!

Tinad

Η δίαιτα του αγγουριού – Πόσα κιλά μπορείτε να χάσετε

Μένετε σπίτι και πεινάτε συνέχεια; Δείτε τι μπορείτε να τρώτε για σνακ

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Η κατανάλωση κόκκινου κρασιού και τυριού καταπολεμά το Αλτσχάιμερ, δείχνει νέα έρευνα

Μαρίνα Μπενέκου

Πώς να χάσετε τα κιλά των εορτών – Δείτε το εβδομαδιαίο διατροφολόγιο

Μιχάλης Μάρδας