Ελεύθερος Τύπος
ΔΙΑΙΤΑ & ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ

«Ξεφουσκώστε» εύκολα και γρήγορα με έξυπνα tips

Newsroom eleftherostypos.gr

Η περίοδος των διακοπών χαρακτηρίζεται από πλήθος τραπεζιών και τσιμπολογημάτων, τα οποία απαρτίζονται από τροφές που είναι πλούσιες σε θερμίδες, λιπαρά και αλάτι, αλλά και από αυξημένη κατανάλωση γλυκών και αλκοόλ, που οδηγούν τόσο σε αύξηση του σωματικού μας βάρους, όσο και σε αίσθημα δυσφορίας.

Ακολούθησε λοιπόν τις παρακάτω συμβουλές οι οποίες θα σας βοηθήσουν να «ξεφουσκώσετε»!

1. Επιστρέψτε στις παλιές διατροφικές συνήθειες

Καταναλώστε κυρίως μη επεξεργασμένα τρόφιμα
Καταναλώστε περισσότερα φρούτα και λαχανικά
Ενσωματώστε περισσότερα φρέσκα βότανα και μπαχαρικά στα γεύματά σας
Διαβάστε τη διατροφική ετικέτα των τροφίμων
Αποφύγετε τα ζαχαρούχα ποτά και το αλκοόλ. Προσπαθήστε οι μοναδικές πηγές υγρών μέσα στη μέρα σου να είναι το νερό, το τσάι και ο καφές
Ξεκινήστε τη μέρα με ένα θρεπτικό πρωινό πλούσιο σε καλά λιπαρά και πρωτεΐνες

2. Περιορίστε τους υδατάνθρακες

Τις τελευταίες εβδομάδες, είναι πιθανό να έχετε καταναλώσει μεγαλύτερες ποσότητες γευμάτων πλούσιων σε υδατάνθρακες, γεγονός που σε συνδυασμό με την έλλειψη της τακτικής φυσικής δραστηριότητας έχει ως αποτέλεσμα να γεμίσουν τα αποθέματα γλυκογόνου στον οργανισμό με αποτέλεσμα η περισσευούμενη ενέργεια να αποθηκευτεί με τη μορφή του λίπους.

Προκειμένου να μειώσεις αυτά τα αποθέματα ενέργειας, μπορείτε να συνδυάσετε άσκηση μέτριας έως υψηλής έντασης με ταυτόχρονη μείωση της πρόσληψης υδατανθράκων. Θέστε ως στόχο την κατανάλωση περισσότερων τροφίμων με χαμηλότερη περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, όπως πράσινα φυλλώδη λαχανικά, ανάλατους ξηρούς καρπούς και σπόρους, ημίπαχα γαλακτοκομικά προϊόντα.

3. Καταναλώστε ω-3 λιπαρά

Προσθέστε στη διατροφή σας 2-3 φορές την εβδομάδα λιπαρά ψάρια όπως σολομό, σαρδέλα, σκουμπρί και σε καθημερινή βάση ξηρούς καρπούς και σπόρους όπως καρύδια, λιναρόσπορο, τα οποία αποτελούν πλούσιες πηγές ω-3 λιπαρών.

4. Βάλτε προβιοτικά στη διατροφή σας

Καταναλώστε καθημερινά προϊόντα ζύμωσης όπως γιαούρτι ή κεφίρ. Τα προβιοτικά που περιέχουν οδηγούν σε αύξηση του αριθμού καλών εντερικών βακτηρίων, ενισχύοντας έτσι την ομαλή λειτουργία του εντέρου, ρυθμίζοντας την κινητικότητά του και ανακουφίζοντας από το φούσκωμα.

5. Ενυδατωθείτε επαρκώς

Μετά τα πλούσια τραπέζια συμπτώματα όπως καούρες και φουσκώματα αποτελούν συχνό φαινόμενο. Παράλληλα λοιπόν με τις διατροφικές αλλαγές, φροντίστε να καταναλώσετε και άφθονα υγρά όπως νερό ή αφεψήματα βοτάνων όπως λουίζα, τίλιο, τσάι βουνού κ.α..

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr

Προτεινόμενα για εσάς

Αντικαταστήστε την κρέμα γάλακτος με αυτό το υλικό και δείτε τη ζυγαριά να κατεβαίνει

Τι να τρώτε για να έχετε ενέργεια όλη μέρα

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Με αυτό το ρόφημα θα χάσετε εύκολα κιλά – Η δίαιτα της μελιτζάνας με λεμόνι

Ανδρέας Ντίνης

Διατροφή στο γραφείο – Τι να προσέξετε

Οι 10… «παγίδες» του καλοκαιριού που μας παχαίνουν!

Tinad

Νόσησε από κορωνοϊό και… έμεινε μισός: Η απίστευτη αλλαγή στο σώμα του [εικόνα]

Evanthia Karra

Κάνετε δίαιτα αλλά δεν χάνετε κιλά; Δείτε τους λόγους

Ανδρέας Ντίνης

Η σωστή διατροφή ομορφαίνει – Βάλτε στη ζωή σας

Μάρτζυ Λαζάρου

Πείτε όχι στις χημικές δίαιτες – Δείτε τι προκαλούν…

Μάρτζυ Λαζάρου