Στόχος της καμπάνιας είναι να αναδείξει την αξία του ελαιολάδου, αλλά και τον καθοριστικό ρόλο της φύσης στην παραγωγή του. Επιπλέον, η καμπάνια επιδιώκει να τονίσει τη σημασία του ελαιολάδου όχι μόνο στην διατροφή μας, αλλά και στην παράδοση και την κουλτούρα μας. Την δημιουργία του διαφημιστικού σποτ ανέλαβε η εταιρεία Seventy Nine Minds, ενώ την παραγωγή η Green Olive Films με σκηνοθέτη τον Γιάννη Κωσταβάρα. Παράλληλα, η WebFuture έχει αναλάβει την ψηφιακή υποστήριξη της καμπάνιας στα social media και γενικότερα το digital marketing. Η ανάπτυξη της καμπάνιας περιλαμβάνει παρουσία σε έντυπα αλλά και σε Out Of Home διαφήμιση.