Οι δύο πλευρές, που όπως ανέφερε και ο Ελεύθερος Τύπος σε σχετικό δημοσίευμα της 27ης Ιανουαρίου βρίσκονταν εδώ και καιρό σε συζητήσεις, κατέληξαν χθες, Πέμπτη, σε συμφωνία για την εξαγορά του 100% της ελληνικής startup από τον γερμανικό κολοσσό.
«Τους τελευταίους μήνες η εταιρία μας κατευθυνόταν προς ένα νέο γαλαξία. Τώρα είμαστε εκεί: Το Taxibeat εντάχθηκε στη MyTaxi, μέλος του Ομίλου Daimler AG», σχολίασε στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook ο ιδρυτής του, κ. Νίκος Δρανδάκης. Οσον αφορά στο ύψος του τιμήματος, το οποίο οι εμπλεκόμενοι συναποφάσισαν να μη δημοσιοποιήσουν, πληροφορίες θέλουν να ξεπερνά τα 40 εκατ. ευρώ.
Τεχνολογική ενοποίηση
Αναλύοντας τα επόμενα βήματα της ελληνικής εφαρμογής, ο κ. Δρανδάκης επισημαίνει πως σταδιακά θα αρχίσει μια διαδικασία τεχνολογικής ενοποίησης και σε λίγους μήνες οι Ελληνες (επιβάτες και οδηγοί) θα εξυπηρετούνται μέσω της εφαρμογής MyTaxi. «Καταλαβαίνω ότι η δύναμη της συνήθειας (μαζί με το συναίσθημα) πολλές φορές δημιουργεί αντιστάσεις, αλλά η MyTaxi είναι μια εξίσου προηγμένη τεχνολογική πλατφόρμα και στους επιβάτες δεν θα λείψει σχεδόν τίποτα. Οσον αφορά στους οδηγούς, η μετάβαση θα σημαίνει ακόμα περισσότερες δουλειές – πολύ περισσότερες», αναφέρει χαρακτηριστικά και προσθέτει: «Ο βασικός λόγος γι’ αυτό είναι κυρίως το ότι μέχρι τώρα σαν εταιρία δεν στοχεύσαμε καθόλου στον εισερχόμενο τουρισμό, προτιμήσαμε να εστιάσουμε στους πολίτες της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Στόχος της MyTaxi με αυτή την εξαγορά είναι όλοι οι Ευρωπαίοι πολίτες να έχουν ΜΙΑ εφαρμογή να καλούν ταξί όπου κι αν ταξιδεύουν στην Ευρώπη. Αυτό σημαίνει ότι εκατομμύρια Γερμανοί, Βρετανοί, Ιταλοί, Ισπανοί και άλλοι πελάτες της MyTaxi, που επισκέπτονται την Αθήνα, θα μπορούν τώρα να καλούν ταξί από την ίδια εφαρμογή. Αυτό θα δημιουργήσει μια τεράστια διαφορά στη δουλειά που παίρνουν οι οδηγοί μας, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες».
Διπλάσιοι εργαζόμενοι
Τον διπλασιασμό των περίπου 56 εργαζομένων της Αθήνας σε διάστημα 10 – 12 μηνών προανήγγειλε ο Νίκος Δρανδάκης, επισημαίνοντας πως θα δοθεί έμφαση σε επιστημονικό προσωπικό, μηχανικούς, προγραμματιστές και designers. «Το Taxibeat θα μετονομαστεί σε Beat και στόχος είναι να το κάνουμε το δημοφιλέστερο transportation app στην περιοχή. Εχοντας στη διάθεσή μας περισσότερους πόρους (οικονομικούς και άλλους), η Αθήνα θα μετατραπεί σε ένα engineering hub, στο οποίο θα αναπτύσσουμε την τεχνολογία πίσω από το Beat, ενώ στη Νότια Αμερική θα επεκτείνουμε τη λειτουργία μας εκμεταλλευόμενοι την τεχνογνωσία που αποκτήσαμε όλα αυτά τα χρόνια μέσα από τις αποτυχίες και τις επιτυχίες μας», καταλήγει ο κ. Δρανδάκης.
Τί είναι το TaxiBeat
Τον Μάιο του 2017 το Taxibeat συμπληρώνει έξι χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά. Η ιδέα της δημιουργίας του, όπως πολλάκις έχει περιγράψει ο κ. Δρανδάκης, προέκυψε όταν ένα βράδυ δυσκολευόταν να εντοπίσει κάποιο ταξί. Σήμερα, η εφαρμογή διαθέτει μία βάση 8.000 εγγεγραμμένων οδηγών ταξί, ενώ χρησιμοποιείται από περίπου 540.000 πελάτες και είναι διαθέσιμη σε δύο πόλεις (Αθήνα και Θεσσαλονίκη). Οσον αφορά στο εξωτερικό, μετά τη Λίμα, όπου το Taxibeat κατάφερε να αναδειχθεί σε Νο1 παίκτη, επεκτείνεται και σε δύο ακόμη πόλεις του Περού, το Cusco και την Arequipa. Με έτος παρουσίασης το 2009, το MyTaxi ήταν η πρώτη εφαρμογή στον κόσμο που επέτρεπε την απευθείας σύνδεση μεταξύ χρηστών και οδηγών ταξί. Μ’ έναν παγκόσμιο όγκο, που ξεπερνά τις 10 εκατομμύρια λήψεις, με πάνω από 100.000 εγγεγραμμένους οδηγούς και διαθεσιμότητα σε πάνω από 50 πόλεις, σε 9 ευρωπαϊκές χώρες, το MyTaxi αποτελεί τον πρόδρομο στον τομέα των εφαρμογών κλήσης και κράτησης ταξί.
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΒΕΛΕΣΙΩΤΗ
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου