Της ομάδας «Quattroruote»
H Skoda έχει πλήρη γκάμα οικογενειακών αυτοκινήτων, με μικρά και μεγάλα SUV αλλά και μικρά και μεγάλα sedan. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι έχει παράδοση σε αυτές τις κατηγορίες, μια παράδοση που ξεκίνησε με την Octavia και συνεχίστηκε με SUV, στα οποία πλέον δίνει περισσότερη βάση, χωρίς όμως ταυτόχρονα να παραμελεί τα υπόλοιπα μοντέλα. Τα τελευταία χρόνια, το Skoda Scala δεν είναι στο προσκήνιο, αφού τη δόξα έχουν κλέψει τα μικρά της Crossover, όπως το Karoq, αλλά και τα ηλεκτρικά της. Οι πωλήσεις όμως είναι αρκετά καλές, με την πενταετή του καριέρα να έχει αγγίξει τις 200.000 πωλήσεις στην Ευρώπη, στην κατηγορία των μικρομεσαίων hatchbacks. Ο ανταγωνισμός δεν είναι πλέον μεγάλος, όμως όσα έχουν απομείνει στην κατηγορία έχουν εξελιχθεί αρκετά, κι εφόσον η Skoda αποφάσισε να το κρατήσει, έπρεπε να κάνει αλλαγές. Αυτές αφορούν κυρίως τη σχεδίαση και τον εξοπλισμό, αλλά και την κατάργηση από την γκάμα κινητήρων, τον διπλού καυσίμου (βενζίνης-CNG) και τον ντίζελ. Μόνο 1.000άρης τρικύλινδρος ή 1.500άρης τετρακύλινδρος, με χειροκίνητο ή DSG 7άρι κιβώτιο πλέον. Εμείς δοκιμάζουμε την πιο λογική επιλογή…
…διαβάστε τη συνέχεια στο Autotypos.gr