Το Tata Gravitas βασίζεται στην εταιρική πλατφόρμα OMEGA (Optimal Modular Efficient Global Advanced), η οποία προέκυψε από την παλιότερη πλατφόρμα D8 της Land Rover, η οποία χρησιμοποιείται σήμερα στο άλλο SUV της Tata, το Harrier. Μία πρόγευση της σχεδίασης του Gravitas μας έδωσε ήδη η μητρική εταιρεία των Jaguar/Land Rover στις αρχές του έτους με το πρωτότυπο Buzzard.
Επτά θέσεις σε τρεις σειρές καθισμάτων
Κόβει τις επιδοτήσεις για ηλεκτρικά ο Τραμπ – Σφυράει… κλέφτικα ο Έλον Μασκ
Βασιζόμενη στο τελευταίο μοντέλο, η Tata μπόρεσε να σχεδιάσει και να κατασκευάσει το Gravitas, που έχει μήκος 4,70 μ., πλάτος 1,90 μ. και ύψος 1,80 μ. Αν και το μήκος σε σχέση με το Harrier έχει αυξηθεί κατά περίπου 6 εκ., απαράλλαχτο διατηρείται το μεταξόνιο των 2,74 μ. Από σχεδιαστικής πλευράς, το Gravitas διαφοροποιείται από το Harrier πάνω απ’ όλα στο πίσω μέρος του. Το αυξημένο κατά σχεδόν 8 εκ. ύψος του Gravitas αφ’ ενός αλλάζει τη σχεδίαση της πίσω κολώνας και αφ’ ετέρου παρέχει στους επιβάτες της τρίτης σειράς θέσεων περισσότερη ελευθερία χώρου για το κεφάλι τους.
Στον τομέα των κινητήρων, οι πληροφορίες μας αναφέρουν πως το Tata Gravitas θα βασιστεί στο δίλιτρο, τετρακύλινδρο turbo diesel κινητήρα, που προέρχεται από το ράφι της FIAT και έχει ισχύ 170 ίππων και μέγιστη ροπή 350 Nm. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι χειροκίνητο, 6 σχέσεων, ενώ προαιρετικά θα διατίθεται και αυτόματο. Κινητήριοι τροχοί είναι αποκλειστικά αυτοί του μπροστινού άξονα.