Οι δύο μάρκες πέτυχαν από κοινού 7% μερίδιο στη συνολική αγορά επιβατικών και επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρώπη που μεταφράζεται σε αύξηση κατά 0.8 μονάδες έναντι της ίδιας περιόδου το 2017. Είναι το υψηλότερο μερίδιο αγοράς σε μεμονωμένο μήνα από τον Μάρτιο του 2016 και η υψηλότερη τιμή για τον συγκεκριμένο μήνα από το 2014.
Τον Σεπτέμβριο η Opel πέτυχε αύξηση μεριδίου αγοράς σε 11 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των μεγάλων αγορών. Στη εγχώρια αγορά της Γερμανίας η μάρκα είδε το μερίδιό της να αυξάνεται στο 9.5% (+2.2%) επί της συνολικής αγοράς, το υψηλότερο μερίδιο σε ένα μεμονωμένο μήνα από τον Δεκέμβριο του 2010 και το υψηλότερο μερίδιο για Σεπτέμβριο από το 2007. Η Vauxhall (στο Ηνωμένο Βασίλειο) έφτασε το 8,6%, ενώ σε Γαλλία και Ιταλία οι αυξήσεις ήταν 0,6%. Στην Ισπανία το μερίδιο βελτιώθηκε κατά 0,3%.
Το υψηλότερο μερίδιο 10,4% για την Opel στην Ευρώπη, κατεγράφη στην Ολλανδία όπου κατέχει ηγετική θέση. Αντίστοιχες υψηλές επιδόσεις είχαν το Βέλγιο, η Σλοβακία και η Ελλάδα. Στη χώρα μας η Opel βρέθηκε στη δεύτερη θέση ταξινομήσεων επιβατικών τον Σεπτέμβριο με μερίδιο αγοράς 9,1%, ενώ πολύ καλή πορεία κατέγραψε και το Astra αυξάνοντας το μερίδιό του στο 18,9% παραμένοντας πρωταγωνιστής στην κατηγορία των μικρομεσαίων hatchback.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]