Ως πρεσβευτής του νέου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Kia, ο De Niro θα τονίσει με μία σειρά τηλεοπτικών, ψηφιακών και έντυπων διαφημίσεων την ικανότητα του e-Niro να εξαλείψει τα εμπόδια για την απόκτηση ενός ηλεκτρικού οχήματος.
Η συνεργασία της Kia με τον De Niro θα βασίζεται στον αμίμητο χαρακτήρα και την αίσθηση χιούμορ του ηθοποιού, προκειμένου να τονιστούν τα πολλά προτερήματα του e-Niro – η μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία 485 χλμ., το τελευταίας γενιάς σύστημα infotainment και οι τεχνολογίες επανάκτησης ενέργειας.
«Η στρατηγική επικοινωνίας του e-Niro θα είναι τόσο ξεχωριστή όσο το ίδιο το αυτοκίνητο. Οι διαφημίσεις θα βασίζονται στη μοναδική ικανότητα του Robert De Niro να ψυχαγωγήσει, καθώς θα ενημερώνει τους οδηγούς για το e-Niro – ένα αυτοκίνητο που καταρρίπτει, με τρόπο που ελάχιστοι μπορούν, αρκετά από τα εμπόδια για όσους θέλουν να αγοράσουν ένα ηλεκτρικό όχημα», σχολιάζει ο Artur Martins, Αντιπρόεδρος Marketing και Product Planning στην Kia Motors Europe.
Η πανευρωπαϊκή διαφημιστική καμπάνια του e-Niro με πρωταγωνιστή τον Robert De Niro αρχίζει τον Νοέμβριο και σχεδιάστηκε από την Kia Motors Europe και την Innocean Worldwide Europe.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]