ΤΟ LINCOLN COLLEGE, στην Οξφόρδη, όπου φοίτησε ο κ. Σούνακ, δεν τον περιλαμβάνει στους σπουδαίους φοιτητές του. Οι θέσεις τις οποίες ανέλαβε απαιτούσαν καλούς τρόπους, αξιοπιστία, σεβασμό στη διαφορετική άποψη, ευλυγισία και διαπραγματευτική ικανότητα. Ομως, αυτές οι αρετές δεν αποδίδονται στον κ. Σούνακ από τα βρετανικά ΜΜΕ. Πιστεύει ο Βρετανός πρωθυπουργός ότι μείωσε τον ομόλογό του με την ακύρωση της συνάντησης; Μάλλον εμφορείται από την αποικιοκρατική ιδεολογία που επιχειρούν οι Βρετανοί να αποβάλουν, βιώνοντας τώρα τη σκληρή οικονομική κρίση για την οποία έχει ο κ. Σούνακ μεγάλο μερίδιο ευθύνης. Το δε προσφυγικό έχει εκμηδενίσει κάθε ελπίδα του Συντηρητικού Κόμματος για ανάκαμψη. Αντί, λοιπόν, να συζητήσει αυτός που είναι εκτός Ευρώπης μία κοινή πολιτική με τον Ελληνα πρωθυπουργό… θύμωσε!
Ο Κ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ διεκδικεί σε όλα τα fora, σε όλες τις συναντήσεις που κάνει, με το διεθνές κύρος που έχει κατακτήσει, τον επαναπατρισμό των κορυφαίων επιτευγμάτων της πολιτιστικής κληρονομίας της χώρας του, ό,τι κι αν λέει ο ανιστόρητος κ. Σούνακ. Τα Γλυπτά είναι αντικείμενα κλεπταποδοχής από το Βρετανικό Μουσείο. Οι δε «ειδήμονες» συντηρητές του τα κακοποίησαν με χημικά για να τα κάνουν ολόλευκα, τα κακομεταχειρίστηκαν με συρμάτινες βούρτσες αφαιρώντας τους την «επιδερμίδα», τα εγκατέλειψαν να βρέχονται στην Duveen gallery. Τα φιλοξενεί το Βρετανικό Μουσείο ως μέρος της βρετανικής πολιτιστικής κληρονομιάς; Οχι. Τα αντιμετωπίζει ως τρόπαιο της πάλαι ποτέ ακμάζουσας βρετανικής αυτοκρατορίας του 17ου αιώνα. Εν τέλει αναρωτήθηκε ο κ. Σούνακ τι συνεισφέρουν τα Γλυπτά του Παρθενώνα στη φήμη του Βρετανικού Μουσείου; Να του πω εγώ: Το δυσφημούν! Η έκθεσή τους στο Βρετανικό Μουσείο αποτελεί την εμφατικότερη απόδειξη κλεπταποδοχής, από συστάσεώς του.
Ντόναλντ Τραμπ και Δαλάι Λάμα
Η ΜΙΚΡΗ ΕΛΛΑΔΑ, αλλά υπερδύναμη στον πολιτισμό, έχει κατορθώσει, urbi et orbi, να κάνει γνωστό ότι τα Γλυπτά που εκτίθενται στο Βρετανικό Μουσείο δεν του ανήκουν. Ουσιαστικά, ποτέ δεν θα του ανήκαν, ακόμη κι αν εκτίθενται εκεί. Οχι επειδή δεν θα πάψει ποτέ η Ελλάδα να τα διεκδικεί αλλά γιατί η υφήλιος γνωρίζει ότι αυτά είναι προϊόντα κλοπής. Με αυτά ο Ελγιν πλήρωσε τα χρέη του προς το Δημόσιο και το Βρετανικό Μουσείο τα εκθέτει ως έργα τέχνης του Χρυσού Αιώνα. Οχι ως αποτέλεσμα της ελευθερίας, της δημιουργικής σκέψης και της Δημοκρατίας, στην αρχαία Αθήνα.
Ο Ρ. ΣΟΥΝΑΚ είναι, επί θητεία, πρωθυπουργός. Νιώθει την αναπνοή του Κιρ Στάρμερ στον σβέρκο του. Πιστεύει ότι με το «όχι» στην επιστροφή των κλεμμένων και κακοποιημένων Γλυπτών του Παρθενώνα, οι ακροδεξιοί υπερπατριώτες συσπειρώνονται γύρω του; Ισως. Αλλά η απρέπειά του ανεξίτηλα τον έχει «σφραγίσει»…