Γράφει ο *Δημήτρης Κονταράκης (Digital Strategist)
Παρόλα αυτά, το LinkedIn αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα: ενώ τα προφίλ των χρηστών είναι ενεργά και δημοφιλή, το ίδιο δεν ισχύει και για τις εταιρικές σελίδες, οι οποίες φαίνονται να είναι αφημένες στην τύχη τους. Ακόμη και εσείς, που μπορεί να είστε ιδιοκτήτης μιας μικρής επιχείρησης, πιθανόν να έχετε μια εταιρική σελίδα στο LinkedIn που δεν ασχολείστε ιδιαίτερα, χωρίς να ανανεώνετε συχνά το περιεχόμενο της ή να βλέπετε αύξηση στον αριθμό των followers σας.
Ωστόσο, αυτή η κατάσταση μπορεί να αλλάξει. Σήμερα, θα εξετάσουμε μερικές συμβουλές και πρακτικές για να καταφέρετε να ξεχωρίσετε στην αγορά σας, ακόμη και αν δεν έχετε δημιουργήσει τη σελίδα σας στο LinkedIn ακόμα.
Αρχικά Βήματα
Εδώ είναι μερικές συμβουλές ώστε να αναδείξετε την εταιρική σας σελίδα. Αρχικά θα χρειαστεί να κάνετε μια διεξοδική εξέταση της σελίδας σας και αναζητήστε:
- Άδεια πεδία. Εάν υπάρχουν, συμπληρώστε όσα είναι απαραίτητα.
- Outdated πληροφορίες. Εάν ανακαλύψετε τέτοιες, θα πρέπει να τις ενημερώσετε ή να τις αφαιρέσετε.
- Στοιχεία Επικοινωνίας. Πόσο εύκολο είναι για κάποιον να επικοινωνήσει μαζί σας; Μπορούν εύκολα να βρουν την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας; Οι εταιρικές σελίδες που έχουν συμπληρωμένα περισσότερο από το 30% των πεδίων, λαμβάνουν περισσότερες προβολές.
Δεν χρειάζεται πολύς χρόνος για να εξετάσετε τα παραπάνω και να κάνετε αλλαγές. Εάν έχει περάσει καιρός από την τελευταία φορά που συνδεθήκατε στην πλατφόρμα, θα εντυπωσιαστείτε από τις νέες λειτουργίες που θα ανακαλύψετε. Για παράδειγμα, το πεδίο LIFE παρουσιάζει στους χρήστες την κουλτούρα της επιχείρησης σας. Ή στο πεδίο ΠΡΟΪΟΝΤΑ όπου μπορείτε να προβάλετε συγκεκριμένα προϊόντα σε πιθανούς καταναλωτές.
Εάν, ωστόσο, δεν διαθέτετε τον χρόνο, βεβαιωθείτε τουλάχιστον ότι όλες οι βασικές πληροφορίες είναι ενημερωμένες σωστά.
Αύξηση των followers
Συνήθως, οι followers είναι περισσότεροι από τους followers της εταιρικής σας σελίδας. Αλλά αυτό μπορεί να αλλάξει. Θέτοντας ως στόχο την αύξηση των followers στους 1000. Αυτός ο αριθμός είναι εφικτός ακόμα και για μια μικρή επιχείρηση. Πώς θα το επιτύχετε; Με την βοήθεια προσκλήσεων, περιεχομένου και εκδηλώσεων.
Λάζαρος Καραούλης στον ΕΤ: «Φέρνουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη στον Δήμο Αθηναίων»
Κάθε διαχειριστής έχει δικαίωμα σε credits για 250 προσκλήσεις, κάτι που καθιστά τις προσκλήσεις ένα ισχυρό εργαλείο για την αύξηση των ακολούθων. Ας δούμε όμως ποιους πρέπει να καλέσετε.
Ξεκινήστε με τους ιδανικούς πελάτες, τους οποίους μπορείτε να βρείτε μέσω των φίλτρων αναζήτησης. Συνεχίστε με τους πιθανούς πελάτες, οι οποίοι μπορεί να μην ταιριάζουν απόλυτα με τον ιδανικό πελάτη, αλλά μπορεί να είναι πολύτιμα leads για την επιχείρηση σας. Τέλος, στείλτε προσκλήσεις σε άτομα του ίδιου κλάδου με εσάς. Ακολουθώντας αυτήν τη διαδικασία, η πλατφόρμα σας επιστρέφει credits για περαιτέρω προσκλήσεις.
Εξερευνήστε τις Νέες Δυνατότητες της Πλατφόρμας
Το LinkedIn, ανταγωνιζόμενο άλλες πλατφόρμες και προσπαθώντας να είναι ενημερωμένο, προσθέτει συνεχώς νέες λειτουργίες. Αν το επισκέπτεστε συχνά, θα το έχετε παρατηρήσει. Για τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις και για νέες πληροφορίες, μπορείτε να επισκεφτείτε το επίσημο blog του LinkedIn όπου παρουσιάζονται όλα τα νέα futures του 2023.
Μετά από την αναφορά στους οργανικούς τρόπους για την αύξηση των ακολούθων μιας εταιρικής σελίδας στο LinkedIn, αξίζει να αναφερθεί και η παραδοσιακή τεχνική της διαφήμισης. Όπως και στις άλλες πλατφόρμες, το LinkedIn σας δίνει τη δυνατότητα να κάνετε διαφημίσεις με στόχο την αύξηση των ακολούθων.
Παραγωγή Ελκυστικού Περιεχομένου
Είναι ζωτικής σημασίας να διαφοροποιείτε το περιεχόμενο που αναρτάτε στο προσωπικό σας προφίλ από αυτό που κοινοποιείτε στη σελίδα της επιχείρησής σας -οι λειτουργίες τους είναι διαφορετικές. Συχνά θα παρατηρήσετε ότι το περιεχόμενο του προσωπικού σας προφίλ παίρνει μεγαλύτερη ανταπόκριση, κυρίως επειδή το εταιρικό περιεχόμενο μπορεί να είναι απαρχαιωμένο, ανώνυμο, είτε κάνει χρήση πολύ επαγγελματικής και “ξύλινης” γλώσσας. Η δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου μπορεί να σας αναδείξει ως πηγή ποιοτικής πληροφόρησης, την οποία θα αναζητούν οι χρήστες.
Αυτό μπορείτε το επιτύχετε με τον κανόνα 3-2-1, δηλαδή να δημοσιεύετε έξι φορές κάθε δύο εβδομάδες (ή λιγότερες, αν η επιχείρηση σας είναι μικρή). Εφαρμόζοντας αυτόν τον κανόνα, θα είστε σε θέση να μοιράζετε τις αναρτήσεις σας σε τρεις κατηγορίες: “ενημερωτικές”, “συναισθηματικές” και “εμπορικές”.
- Στην πρώτη, θα κοινοποιείτε ενημερώσεις του κλάδου, τάσεις της αγοράς και νέα της επιχείρησης με τους ακολούθους σας. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει ακόμα και reposts.
- Στην δεύτερη, θα ανεβάζετε περιεχόμενο που βοηθά τους ακολούθους σας να σας γνωρίσουν καλύτερα και να εμπιστευτούν την επιχείρησή σας. Αυτό μπορεί να αφορά τις αξίες της επιχείρησής σας, τους στόχους, την κουλτούρα, ιστορίες από τους εργαζόμενους και εταιρικές δραστηριότητες.
- Η τελευταία κατηγορία περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Εναλλάσσετε μεταξύ φωτογραφιών, κειμένων, βίντεο, newsletters και ζωντανών εκδηλώσεων, για να προσφέρετε ποικιλομορφία στο περιεχόμενο που ανεβάζετε. Οι ζωντανές εκδηλώσεις περιλαμβάνουν online events όπως webinars, πάνελ, masterclasses κ.λπ. που γίνονται μέσω της σελίδας σας, ενώ είναι αποθηκευμένα και διαθέσιμα στους χρήστες μετά το live σας. Τα live events αποτελούν ιδανική ευκαιρία για να ακούσετε τη γνώμη του κοινού σας σχετικά με ένα θέμα, καθώς και για να δημιουργήσετε μια αίσθηση κοινότητας.
Συνοψίζοντας, το μυστικό για την αύξηση της βάσης των followers σας είναι μια ενημερωμένη σελίδα, στην οποία κοινοποιείτε χρήσιμο περιεχόμενο, ενώ χρησιμοποιείτε όλα τα εργαλεία και λειτουργίες που σας παρέχει η πλατφόρμα. Τα αποτελέσματα θα έρθουν, όχι άμεσα, αλλά σταδιακά, και τότε θα διαπιστώσετε όλα τα οφέλη για την επιχείρησή σας.
*O Δημήτρης Κονταράκης είναι Digital Strategist και ιδρυτής της εταιρείας eSteps Σύμβουλοι Internet Marketing, η οποία είναι Google Partner και του νέου site για Digital Consulting DigitalStrategist.gr
Δραστηριοποιείται στο χώρο του Internet Marketing τα τελευταία 15 χρόνια με επιτυχημένα case studies τόσο στο Ebay όσο και στον απαιτητικό τομέα των πωλήσεων των eshop αλλά και Online κρατήσεων ξενοδοχείων. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην ανάλυση της αγοράς-ανταγωνιστών και έχει εκπονήσει Digital Marketing Plan για μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων σε όλους τους τομείς της Ελληνικής Οικονομίας. Έχει διατελέσει εισηγητής σε αρκετά σεμινάρια Internet Marketing, σε ομιλίες (Ε.Β.Ε.Α, XENIA) αλλά και σε Οικονομικές τηλεοπτικές εκπομπές SBC Channel και Marketing in Practice. Σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες (Bachelor degree in Politics) και Master Degree in Marketing στο Huddersfield University UK. Επίσης, είναι πιστοποιημένος συνεργάτης (Certified) στα Google Ads (Search-Display- Mobile-Video- Shoppind Ads).
Ειδήσεις σήμερα
Καλάθι του νοικοκυριού: Επίσημο – Παρατείνεται μέχρι τέλος του χρόνου
Στεγαστικό φοιτητικό επίδομα: Άνοιξε η πλατφόρμα – Πώς θα κάνετε αίτηση