Με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας, οι χρήστες του Google Maps μπορούν να αναζητήσουν περιοχές όπως εστιατόρια, εμπορικά κέντρα ή ξενοδοχεία και, σε περίπτωση που προσφέρουν πρόσβαση σε αναπηρικό αμαξίδιο, θα δουν το σχετικό εικονίδιο στην καρτέλα της επιχείρησης, καθώς και επιπλέον πληροφορίες όπως η διάθεση θέσεων πάρκινγκ, τουαλετών κ.λπ. για άτομα με αναπηρία. Εάν είναι επιβεβαιωμένο ότι δεν διαθέτει πρόσβαση για ΑμεΑ, η πληροφορία αυτή θα παρέχεται επίσης μέσα από το Google Maps.
Πληροφορίες
Τα αποτελέσματα αυτά συλλέχθηκαν χάρη στις πληροφορίες που έχουν συνεισφέρει ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και χρήστες από την κοινότητα του Google Maps παγκοσμίως, και πλέον και στη χώρα μας, αποτελώντας έναν πολύτιμο βοηθό σε οποιοδήποτε άτομο θέλει να αποφύγει σκάλες επειδή έχει κάποιο βοήθημα βαδίσματος, βαλίτσες ή χρησιμοποιεί αμαξίδιο. Οι πληροφορίες εμπλουτίζονται συνεχώς από τους χρήστες που θέλουν να συμβάλουν και οι οποίοι το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να βρουν το προφίλ τής επιχείρησης, να πατήσουν «About» και έπειτα «Edit Features». Εκτιμάται ότι σε όλο τον κόσμο περισσότερα από 130 εκατομμύρια άτομα χρησιμοποιούν αμαξίδιο.
Με τρεις κινήσεις
Για να φιλτράρετε τα αποτελέσματα αναζήτησης για μέρη με δυνατότητα πρόσβασης για αναπηρικό αμαξίδιο στους Χάρτες Google, θα χρειαστεί να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις προσβασιμότητας. Οι κινήσεις είναι απλές:
- Σε τηλέφωνο ή tablet Android ανοίξτε την εφαρμογή Χάρτες Google. Πατήστε τη φωτογραφία του προφίλ ή το αρχικό γράμμα του ονόματός σας, μετά τις «Ρυθμίσεις» και από εκεί «Ρυθμίσεις προσβασιμότητας».
- Ενεργοποιήστε την επιλογή «Προσβάσιμα Σημεία».
- Τα μέρη με δυνατότητα πρόσβασης για αναπηρικό αμαξίδιο εμφανίζουν ένα εικονίδιο αναπηρικού αμαξιδίου στα αποτελέσματα. Αφού επιλέξετε ένα μέρος, θα δείτε μια σύνοψη των χαρακτηριστικών προσβασιμότητας της τοποθεσίας.
Επικαιροποίηση στοιχείων
Αποκάλυψη: Αυτό το πλάσμα θα κυβερνήσει τη Γη αν πεθάνουν όλοι οι άνθρωποι σύμφωνα με επιστήμονες
Αν μια τοποθεσία έχει λανθασμένο χαρακτηριστικό για την προσβασιμότητα από αναπηρικό αμαξίδιο, μπορούν οι χρήστες να προτείνουν το σωστό χαρακτηριστικό, βρίσκοντας το προφίλ τής επιχείρησης που θέλουν να επεξεργαστούν και πατώντας την επιλογή «Περιγράψτε αυτό το μέρος». Για όποιον ενδιαφέρεται περισσότερο υπάρχουν χρήσιμες συμβουλές για την κατανόηση των χαρακτηριστικών προσβασιμότητας μιας επιχείρησης. Για παράδειγμα:
– Είσοδος με δυνατότητα πρόσβασης για αναπηρικό αμαξίδιο: Προσθέστε αυτό το χαρακτηριστικό αν η είσοδος της επιχείρησης έχει πλάτος περίπου 1 μέτρο και δεν υπάρχουν σκαλοπάτια. Το ένα μέτρο πλάτος ισούται περίπου με δύο άτομα που στέκονται άνετα το ένα δίπλα στο άλλο. Αν υπάρχουν ένα ή περισσότερα σκαλοπάτια, πρέπει να υπάρχει μόνιμη ράμπα ή τουλάχιστον μετακινούμενη ράμπα. Αν υπάρχει είσοδος μόνο με περιστρεφόμενες πόρτες, τότε πρέπει να σημειωθεί «Οχι» για αυτό το χαρακτηριστικό.
– Θέσεις με πρόσβαση για αναπηρικό αμαξίδιο: Προσθέστε αυτό το χαρακτηριστικό αν υπάρχει πρόσβαση στον κύριο χώρο της επιχείρησης χωρίς σκαλοπάτια. Πρέπει, επίσης, να υπάρχει αρκετός χώρος ώστε το άτομο με αναπηρικό αμαξίδιο να μπορεί να μετακινηθεί και να καθίσει σε ένα τραπέζι. Αν όλα τα τραπέζια είναι ψηλά (για παράδειγμα, τραπέζια για όρθιους), τότε η επιχείρηση δεν είναι φιλική προς άτομα με αναπηρικό αμαξίδιο.
Και οικολογικά
Θυμίζουμε ότι πρόσφατα η Google ενεργοποίησε μία ακόμα υπηρεσία, τις «Οικολογικές Διαδρομές», δίνοντας τη δυνατότητα στους οδηγούς να επιλέξουν τη διαδρομή με τη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμων. Η πιο οικονομική διαδρομή, που συνοδεύεται από ένα πράσινο φυλλαράκι, εξαρτάται και από τον τύπο κινητήρα του αυτοκινήτου. Για παράδειγμα, οι πετρελαιοκινητήρες είναι συνήθως πιο αποδοτικοί για την εξοικονόμηση καυσίμων σε υψηλότερες ταχύτητες από τους βενζινοκινητήρες ή τους κινητήρες αερίου. Γι’ αυτό και πρέπει οι οδηγοί να αναφέρουν στην εφαρμογή τον τύπο του κινητήρα τους.
Ειδήσεις σήμερα
Λιβύη: Πώς ο Δενδιας απέφυγε την παγίδα
Κιβωτός του Κόσμου: Σοκάρουν οι καταγγελίες – Στο μικροσκόπιο 5 δομές
Μουντιάλ 2022: Η καταγγελία «βόμβα» για δωροδοκία που όλοι ελπίζουν να είναι fake news