Η συσκευή φοριέται στο κεφάλι και ο χρήστης βλέπει τα κοντινά πραγματικά αντικείμενα να «συγχωνεύονται» με ψηφιακές εικόνες δημιουργημένες από υπολογιστή. Η εταιρεία δεν θα πουλά η ίδια τις συσκευές, αλλά θα παρέχει την τεχνολογία σε άλλους κατασκευαστές, σύμφωνα με το BBC.
Η Project Alloy έρχεται να προστεθεί σε μια συνεχώς διευρυνόμενη γκάμα παρεμφερών συσκευών, που περιλαμβάνει την Oculus Rift του Facebook, τη Vive της HTC, τη Hololens της Microsoft και το PlayStation VR της Sony, ενώ και η Apple ετοιμάζει κάτι σχετικό υπό συνθήκες μυστικότητας.
Η Intel παρουσίασε το νέο επίτευγμά της σε εκδήλωση στο Σαν Φρανσίσκο. Μεταξύ άλλων, ο επικεφαλής της εταιρείας Μπράϊαν Κρζάνιτς ανέφερε ότι οι κάμερες RealSense της συσκευής μπορούν να ανιχνεύσουν τις κινήσεις των δαχτύλων του χρήστη, επιτρέποντας του έτσι να εμφανίσει τα χέρια του μέσα σε ένα εικονικό κόσμο και με αυτά να χειρίζεται ψηφιακά αντικείμενα «πιάνοντάς» τα.
Από το πρώτο «Merry Christmas» του 1992 στα 25 και άνω δισ. SMS σήμερα
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Intel, «η συγχωνευμένη πραγματικότητα αφορά πιο φυσικούς τρόπους για να αλληλεπιδρά κανείς με τα εικονικά περιβάλλοντα και να τα χειρίζεται».
Αυτή η τεχνολογία, όπως είπε, υπερτερεί των ανταγωνιστικών, επειδή αυτές απαιτούν από τον χρήστη να εγκαθιστά εξωτερικούς αισθητήρες σε ένα δωμάτιο προκειμένου να ανιχνεύουν τις κινήσεις του.
Η Microsoft ήδη υποσχέθηκε ότι θα υποστηρίξει το Project Alloy στη νέα έκδοση των Windows 10.
Οι αναλυτές πάντως εκτιμούν ότι η συσκευή της Intel μπορεί να ενδιαφέρει επαγγελματίες όπως οι χειρούργοι ή οι μηχανικοί, όμως είναι αμφίβολο αν θα προσελκύσει τους φίλους των βιντεοπαιχνιδιών.