Η νέα συνεργασία της Honda με την Sony θα κάνει χρήση της μουσικής, των ταινιών, ενδεχομένως και του PlayStation 5 της τελευταίας για να κερδίσει πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.
Ο Izumi Kawanishi, πρόεδρος της Sony Honda Mobility, υποστήριξε ότι η Ιαπωνική εταιρεία είναι σε ιδανική θέση για να αξιοποιήσει τις προτιμήσεις των καταναλωτών του σήμερα και την εισβολή των gadgets υψηλής τεχνολογίας στην αυτοκινητοβιομηχανία.
«Η Sony διαθέτει περιεχόμενο, υπηρεσίες και τεχνολογίες ψυχαγωγίας που συγκινούν τους ανθρώπους.
Προσαρμόζουμε αυτά τα στοιχεία στην αυτοκίνηση και αυτή είναι η δύναμή μας απέναντι στην Tesla», δήλωσε ο Kawanashi.
Διαβάστε περισσότερα στο autotypos.gr