Τι εννοούμε; Ότι από ανάγκη λόγω οικονομικού πλαισίου, τώρα είναι μια αδιαφορία λόγω χρημάτων. Ποιος θα τολμήσει να του πει κάτι; Ή ακόμα κι αν του πει, πόσο να τον νοιάξει; Ο Κριστιάνο Ρονάλντο μας έχει δείξει και σε άλλες εκφάνσεις ότι αν αφεθεί στις δικές του επιλογές το κιτς θα είναι το μοναδικό αποτέλεσμα στο στυλ του.
Κάπως έτσι συμβαίνει και στην καινούργια διαφήμιση για το άρωμα του. Εκεί ο Κριστιάνο σηκώνεται από το κρεβάτι με ένα πολύ ιδιαίτερο μποξεράκι και φοράει μια επίσης πολύ ιδιαίτερη ρόμπα λεοπάρ σχεδίου. Φοράει επίσης και κάτι παντόφλες που χρήζουν σχολιασμού. Δεν ξέρουμε βέβαια αν αυτό το στυλ είναι επίτηδες για να έρθει ως αντίθεση στο στυλ του αφού έχει ψεκαστεί με την κολόνια. Είναι δηλαδή μια συνυποδήλωση που συνάδει με το κόνσεπτ της διαφήμισης ότι χωρίς το άρωμα θα σου πάνε όλα στραβά, αλλά με το άρωμα θα πάνε όλα όπως τα θες.
https://www.youtube.com/watch?v=Onb8TLHh61I