Συγκεκριμένα έγραψε:
Οι τέσσερις νέοι οδικοί άξονες που εγκαινιάζονται αυτές τις μέρες, είχαν πει ότι θα μας στοιχίσουν 1.8 δις και τελικά το κόστος τους ξεπέρασε τα 6 δις! Σχεδόν 2 ΕΝΦΙΑ επιπλέον! Τα στοιχεία που αποκαλύπτονται είναι απίστευτα.
Εκτός από τις προφανείς ευθύνες ορισμένων εργολάβων, το κόστος εκτοξεύτηκε κυρίως λόγω της ανικανότητας και της αργοπορίας του… Δημοσίου! Οι υπηρεσίες του δεν κατάφερναν δηλαδή να ολοκληρώσουν απαλλοτριώσεις και αρχαιολογικές ανασκαφές στους χρόνους που είχαν δεσμευτεί και έτσι πληρώσαμε τεράστιες ρήτρες αποζημιώσεων (στους εργολάβους). Βέβαια και εδώ, όπως και σε κάθε άλλη σπατάλη και κακοδιαχείριση δημόσιου χρήματος, δεν θα ψάξουμε για ευθύνες. Όσοι ήταν ανίκανοι, όσοι έκαναν λάθος εκτιμήσεις, όσοι είχαν δόλο, δεν θα αναζητηθούν.
Ούτε για τις καθυστερήσεις θα τιμωρηθεί κανείς. Μαλιακός -Κλειδί και Κόρινθος – Καλαμάτα θα έπρεπε να ήταν έτοιμοι το 2012, ο Ε65 και η Ιονία Οδός το 2013 και το Ελευσίνα – Πάτρα το 2014.
Να τους χαιρόμαστε, λοιπόν, τους νέους δρόμους. Η Ελλάδα τους είχε ανάγκη. Να θυμόμαστε όμως και τα επιπλέον 4 δις που κάποιοι «πέταξαν». Και πριν κόψουμε τις κορδέλες ας κρατήσουμε ενός λεπτού σιγή για τα χαμένα δισεκατομμύρια.