Και συνεχίζει: «Η κριτική ασκείται επειδή τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι εισαγόμενα κι όχι ελληνικά. Σύμφωνα λοιπόν με τα στελέχη του ΚΙΝΑΛ, μέχρι να κατασκευαστούν ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα στην Ελλάδα-για την κατασκευή των οποίων έχουν αναληφθεί πρωτοβουλίες από την κυβέρνηση- είναι καλύτερο να πωλούνται βενζινοκίνητα (επίσης εισαγόμενα φυσικά). Με αυτή την λογική θα έπρεπε να είχαμε μείνει στον ατμό και στον αραμπά μέχρι να παραχθούν ελληνικά βενζινοκίνητα. Κακός σύμβουλος η αντιπολιτευτική φτώχεια!».
Κατά την επίσκεψή του στο υπουργείο Ενέργειας και Περιβάλλοντος ο πρωθυπουργός ανέφερε μεταξύ άλλων ότι «μέχρι στιγμής έχουν πουληθεί περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από ό,τι λογαριάζαμε το 2020». «Χρέος μας τώρα είναι να υποστηρίξουμε τη δημιουργία ενός συνολικού οικοσυστήματος, που αφορά κυρίως στα σημεία φόρτισης στις πόλεις, στις εθνικές οδούς, έτσι ώστε μαζί με τα σημαντικά οικονομικά κίνητρα που δίνουμε ολοένα και περισσότεροι συμπολίτες μας να κάνουν αυτή την επιλογή, να αποκτήσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο μηδενικών εκπομπών», πρόσθεσε.
Σχολιάζοντας τις δηλώσεις του πρωθυπουργού το ΚΙΝΑΛ ανέφερε: «”Έχουν πουληθεί περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από ό,τι λογαριάζαμε το 2020”. Ποιος έκανε την δήλωση; Δεν είναι ούτε ο CEO της Volkswagen, ούτε ο Elon Musk της Τesla. Είναι ο κ. Μητσοτάκης, στη σημερινή του επίσκεψη στο υπουργείο Ανάπτυξης. Μόνο που ο κ. Μητσοτάκης ξέχασε να πει ότι όλα όσα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πουλήθηκαν πέρυσι, είναι εισαγόμενα. Γιατί απλά δεν πιστεύει στην ανάπτυξη με παραγωγή στον τόπο μας. Όπως, δηλαδή, υποστηρίζει το Κίνημα Αλλαγής».
Ζωή Κωνσταντοπούλου: Προσωπικό στοίχημα και δέσμευση, η κοινωνία να μην ξαναπροδοθεί
Οριστικό: Δεν θα ντυθούν στα «γαλανόλευκα» τα Arleigh Burke
Ραγίζει καρδιές ο Παπούλιας για Βαλυράκη: Θύμωσα γιατί «έφυγε» πριν από μένα
Κορωνοϊός: Η Φώφη Γεννηματά έκανε τη 2η δόση εμβολίου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr