Η πατρότητα της ιδέας ανήκει στον Μανίς Κούμαρ, ιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο της Norwegian Salmon Pte Ltd, o οποίος θέλησε να κάνει τον αγαπημένο του σολομό προσιτό, οικονομικά, σε όλους. Έκοψε το κόστος βιτρίνων, προσωπικού και διανομέων και πωλεί φτηνά.
Ύπνος: Τέλος στην αϋπνία με... στρατιωτικό κόλπο - Σταματήστε να μετράτε προβατάκια μέχρι το πρωί
Σε θερμοκρασία -20 βαθμών Κελσίου στο εσωτερικό του ATM, τα φιλέτα διατηρούνται για δύο ολόκληρα χρόνια. Αν και, όπως δείχνουν οι έως τα σήμερα πωλήσεις, δεν χρειάζεται να περιμένουν πολύ για να φτάσουν στο πιάτο του καταναλωτή.
Ο Κούμαρ επέλεξε τη Σιγκαπούρη, λόγω της εκεί κουλτούρας αυτόματων μηχανών πώλησης – εκεί πωλούνται άπειρα αγαθά μέσω αυτόματων μηχανών (από παγωτά μέχρι και αυτοκίνητα πολυτελείας). Πλέον, στους Σιγκαπουριανούς λάτρεις του σολομού, η λιχουδιά διατίθεται με ATM σολομού σε 61 τοποθεσίες. “Υπήρξαν περιπτώσεις που οι πελάτες αγόραζαν σολομό τις μεταμεσονύκτιες ώρες” είπε ο Κούμαρ.