Το 2020 με την ολοκλήρωση των έργων του Μετρό, αλλά και την υλοποίηση ιδιωτικών επενδύσεων στο σκέλος της φιλοξενίας σε συνδυασμό με τις υποδομές που εκσυγχρονίζει ο Δήμος, ο Πειραιάς θα μπορεί να σταθεί σαν τουριστικός προορισμός και όχι σαν απλώς ένα πέρασμα για τους τουρίστες, τόνισε ο κ. Μώραλης.
Κάθε χρόνο διέρχονται από τον Πειραιά 10 εκατομμύρια τουρίστες και 1,2 εκατομμύρια επιπλέον από την κρουαζιέρα, χωρίς ωστόσο να αφιερώνουν χρόνο για επίσκεψη στην πόλη.
Παπαθανάσης: 187 επενδυτικά σχέδια για τη δημιουργία 989 νέων θέσεων εργασίας
Στο σημείο αυτό ο κ. Μώραλης υπογράμμισε ότι ο μεγάλος στόχος είναι το λιμάνι του Πειραιά είναι γίνει λιμάνι εκκίνησης κρουαζιέρας γεγονός που θα σημάνει και τη διαμονή τουριστών στην πόλη, πράγμα που τώρα δε γίνεται, όπως είπε. Προς την κατεύθυνση αυτή ο δήμος κατήρτισε στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης τουρισμού, που υπεβλήθη και εγκρίθηκε από τον ΕΟΤ, ανάφερε ο κ. Δήμαρχος εστιάζοντας στο γεγονός ότι πλέον δίνεται έμφαση στον Τουρισμό και στη Ναυτιλία, πράγμα που δεν γινόταν στο παρελθόν, σημείωσε.
Οι δράσεις που αυτή τη στιγμή τρέχουν αφορούν μεταξύ άλλων τον κλάδο των υποδομών, με στόχο η πόλη να γίνει πιο φιλική και οι πειραιώτες να αποκτήσουν τουριστική συνείδηση.
Μέσα στο 2017- αρχές 2018-, αναμένεται να δημοπρατηθούν οι αναπλάσεις της Περαϊκής, του μικρολίμανου, και του Αγίου Διονυσίου, ανάφερε ο κ. Μώραλης. Την ίδια στιγμή αν τα μουσεία του Πειραιά, το δημοτικό θέατρο και λοιπές υποδομές συνδεθούν μεταξύ τους, τότε θα μπορέσουν να αποτελέσουν πόλο έλξης για τους διερχόμενους τουρίστες.