Γενικότερα, σύμφωνα με τη Nielsen, οι πωλήσεις που αφορούν στα προϊόντα οικιακής χρήσης και προσωπικής περιποίησης έχουν αυξηθεί σε ποσοστό 19,3% και 11,5% αντίστοιχα. Σε ό,τι αφορά δε συνολικά τον κύκλο εργασιών του οργανωμένου λιανεμπορίου, έχει βελτιωθεί κατά 3,8%, την ίδια περίοδο.
Έρχονται εκατομμύρια ευρώ: Ο «χάρτης» των πληρωμών από τον e-ΕΦΚΑ και τη ΔΥΠΑ - Ποιοι οι δικαιούχοι
Πάντως, στελέχη εταιριών παραγωγής σαπουνιών αναφέρουν στον «Ε.Τ.» ότι υπάρχει επάρκεια και οι καταναλωτές δε χρειάζεται να ανησυχούν. Ενδεικτικά, η ελληνική εταιρία Παπουτσάνης, με μερίδιο αγοράς 55% στο στερεό σαπούνι (προϊόντα Παπουτσάνης, ιδιωτικής ετικέτας και άλλες συνεργασίες) και άνω του 30% στο κρεμοσάπουνο, σημειώνει ότι έχει εξασφαλίσει υψηλά επίπεδα αυτονομίας για την ελληνική αγορά. «Στο πλαίσιο αυτό, οι ξαφνικές αυξήσεις στη ζήτηση που παρατηρούνται το τελευταίο διάστημα αντιμετωπίζονται με πλήρη επιτυχία, μέχρι σήμερα», επισημαίνει η εταιρία στον «Ε.Τ.».
Την ίδια ώρα, αναφέρει ότι τα αποθέματα σε ύλες και έτοιμα προϊόντα επαρκούν για τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς, που αντιπροσωπεύει το 45-50% όσο και για το υπόλοιπο 50-55% του τζίρου που αφορά μεγάλους ξένους πελάτες. Αναφορικά με τα πιο εξειδικευμένα προϊόντα, όπως αντισηπτικά κρεμοσάπουνα κ.λπ., έχει αντιμετωπίσει τις εντάσεις ζήτησης απρόσκοπτα και σε συνεργασία με το λιανεμπόριο. Και καταλήγει ότι η εταιρία έχει λάβει τα απαραίτητα μέτρα και έχει αυξήσει την παράγωγη της, ώστε να εξασφαλιστεί η επάρκεια.