Πρόσωπα γνώριμα, που έχουν γράψει τα δικά τους «χιλιόμετρα» μπροστά στις κάμερες, ενώνονται για δεύτερη τηλεοπτική σεζόν και γίνονται κάθε Σαββατοκύριακο -αλλά και όποτε η επικαιρότητα το απαιτεί- οι «Δεκατιανοί», κερδίζοντας σταθερά υψηλά ποσοστά τηλεθέασης, αλλά κυρίως την εμπιστοσύνη των θεατών του ΣΚΑΪ.
Τελικά, πώς είναι να ξυπνάς κάθε Σάββατο, όταν οι άλλοι πηγαίνουν για ύπνο; «Τι να πει και ο Αυτιάς, που σχεδόν δεν κοιμάται! Δεν έχω παράπονο. Τα έκανα και εγώ στα νιάτα μου αυτά! Τώρα ήρθε η ώρα να συναντάω τους ξενύχτηδες στο δρόμο πηγαίνοντας για το ραδιόφωνο και την τηλεόραση. Ολα έχουν τη χάρη τους, ακόμα και ο ήχος από το ξυπνητήρι στις 05:30», παραδέχεται ο Γιάννης Πιτταράς, με τον Γιώργο Γρηγοριάδη να συμπληρώνει: «Είναι λίγο σκληρό στις πέντε το πρωί τα ξημερώματα Σαββάτου και Κυριακής να βλέπεις τις… καντίνες γεμάτες με ανθρώπους που επιστρέφουν από τη διασκέδαση και εσύ να ξεκινάς για το Παλαιό Φάληρο. Από την άλλη, βέβαια, είναι και υπέροχο να ξέρεις ότι οι τηλεθεατές που θα ξυπνήσουν θα παρακολουθήσουν την εκπομπή για να ενημερωθούν με εγκυρότητα και ταχύτητα και, όταν το επιτρέπουν, οι συνθήκες να ψυχαγωγηθούν κιόλας…».
Αν ψάξουμε να βρούμε ποιο είναι το συγκριτικό πλεονέκτημα της δικής τους εκπομπής έναντι του ανταγωνισμού, τόσο ο Γιάννης όσο και ο Γιώργος συμφωνούν πως το «όπλο» είναι ο ίδιος ο ΣΚΑΪ. «Το πλεονέκτημα των “Δεκατιανών” είναι συνυφασμένο με το μεγάλο πλεονέκτημα του ΣΚΑΪ. Ο σταθμός πιστεύει πολύ στην ενημέρωση και εμείς ως δημοσιογράφοι αυτό υπηρετούμε. Οταν υπάρχει έντονη επικαιρότητα, έχουμε το πλεονέκτημα σε σχέση με τις υπόλοιπες εκπομπές και, όταν… δεν έχει, προφανώς μειονεκτούμε!
Ετσι είναι αυτά τα πράγματα», σημειώνει ο Γιώργος Γρηγοριάδης με τον Γιάννη Πιτταρά να συμφωνεί: «Βασικό πλεονέκτημα είναι η στήριξη που έχουμε από το σταθμό και η εμπιστοσύνη που δείχνουν στην ομάδα μας. Μιας και λέω “ομάδα”, χωρίς αυτήν δεν πας πουθενά στην τηλεόραση. Ο κόσμος παρακολουθεί ένα πρόγραμμα δύο ωρών, για εμάς όμως είναι η καθημερινότητα μιας ολόκληρης εβδομάδας, από την προετοιμασία μέχρι και την παρουσίαση. Ακόμα έχουμε τη λαχτάρα να παρουσιάσουμε τη δουλειά και τον κόπο όλων μας. Και φυσικά να κριθούμε»
Τελικά, τι γεύση τούς έχει αφήσει η φετινή σεζόν; «Ο,τι και να προγραμματίζεις, η ζωή κάνει τα δικά της σχέδια. Ποιος θα φανταζόταν ότι θα ζούσαμε δύο φυσικές καταστροφές, έναν πόλεμο και ποιος ξέρει τι άλλο;», απαντά ο Γιάννης Πιτταράς. «Προσωπικά είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος με τη μέχρι στιγμής πορεία της εκπομπής. Βέβαια, εχθρός του καλού είναι το καλύτερο και περιθώρια βελτίωσης υπάρχουν πάντα. Ο μαραθώνιος συνεχίζεται!», τονίζει ο Γιώργος Γρηγοριάδης.
Αρκάς: Ο Θανασάκης ξεμπερδεύει χριστουγεννιάτικα φωτάκια - Η αποστομωτική απάντηση της μητέρας του
Η ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Περνώντας στο κεφάλαιο της κρίσης από τους θεατές, οι δυο τους τι άποψη έχουν για τα ποσοστά τηλεθέασης;
«Εχω απόλυτη εμπιστοσύνη στο κριτήριο των ανθρώπων που με επέλεξαν και κρίνομαι καθημερινά από αυτούς. Μου αρέσει να κοπιάζω για να πιάσω την κορυφή και σίγουρα να μη μου χαριστεί τίποτα. Για να μη θεωρηθεί ότι υπεκφεύγω, αποδέχομαι οτιδήποτε αποτελεί κοινό μοντέλο σύγκρισης για όλους. Αν επιδέχεται βελτιώσεων; Προφανώς!», σημειώνει ο Γιάννης Πιτταράς.
Οσο για τον Γιώργο Γρηγοριάδη, εκείνος επισημαίνει: «Αφού η Nielsen είναι μονοπώλιο, αυτές τις τηλεθεάσεις βλέπουμε, διότι επηρεάζουν τόσο τις επιλογές μας όσο και την εμπορική διείσδυση κάθε προϊόντος. Ωστόσο, όπως έχει φανεί, η μεθοδολογία της έχει πολλά τρωτά σημεία. Στην εποχή μας, με τον τρόπο που γίνονται οι μετρήσεις, προφανώς δεν είναι επαρκείς. Και η ανεπάρκεια εγείρει σοβαρά ερωτήματα για την αξιοπιστία της».
Τελικά, έχει σημασία το δυναμικό κοινό σε μια εκπομπή όπως οι «Δεκατιανοί»; «Ρωτήστε την Πέππα το Γουρουνάκι για αυτό. Γιατί κάθε φορά που δέχεται σχολιασμό πέφτουν τα νούμερά της και τα δικά μας ταυτόχρονα…. Κάνω χιούμορ, προφανώς. Αλλά απαντώ ευθέως. Δεν μπορεί σε επιμέρους κοινά που διαμορφώνουν το λεγόμενο δυναμικό κοινό να υπάρχει σταθμός που κάνει 100% και όλοι οι υπόλοιποι μηδέν. Είναι ξεκάθαρο ότι υπάρχει μόνο ένα “μηχανάκι” σε λειτουργία το οποίο διαμορφώνει ποσοστά ενός ολόκληρου κοινού. Αυτό δεν είναι μόνο λανθασμένο, μπορεί να είναι ακόμα και επικίνδυνο», απαντά ο Γιώργος Γρηγοριάδης, με τον Γιάννη Πιτταρά να συμφωνεί από άλλη οπτική: «Ακόμα δεν είμαι βέβαιος αν το λεγόμενο δυναμικό κοινό έχει προλάβει να ξυπνήσει ή, όταν το κάνει, αν επιλέγει να δει παιδικά προγράμματα…».
Ειδήσεις σήμερα
Άντζελα Δημητρίου: Η συγκινητική έκπληξη στην κόρη της – Σταμάτησε το πρόγραμμα και… [βίντεο]
Μεγάλη προσοχή αυτό το φυτό μπορεί να σκοτώσει παιδιά και ζώα
«SOS» για αυτά τα 4 ζώδια – Ιδιαίτερη προσοχή στις κινήσεις που κάνετε σήμερα